Jump to content

Sex in de auto


HAKAN20TR

Recommended Posts

Je kan slechts met 3 meiden via het internet daten, 2 via lovemeet.net en 1 via craplist.net. Alle info over de dates kan je hier vinden.

Een bezoekje brengen aan een prostituee is ook mogelijk, maar daarvoor raad ik je terug aan om eens op WikiGTA te kijken. Daar staat alle info die je nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een hoer wilt wippen dan moet je gewoon in het zuiden van Broker (onder andere) zijn. Dan toeter je bij een wijf dat verdacht veel op een hoer lijkt en dan kies je je "Service".

Laagste prijs = Ze rukt je af.

1 na laagste prijs = blowjob.

hoogste prijs (70) = dat ze lekker op je gaat zitten.

Verder zorgt het alleen voor levens denk ik, je krijt uiteraard meer levens voor een grote beurt dan voor een blowjob. Daarom ook het prijsverschil tussen de keuzes. ;) Verder is het wel handig dat je een mooie auto hebt, het liefst een open dak. Dan kun je de show van dichtbij bekijken. :puh: Helaas is er net als bij de andere GTA's weer niks te zien.

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

sex met iemand inde auto kan dat want in gta san andreas kon het wel & een meisje regelen via het internet kan wel via lovemeet maar ik krijg altijd een bericht van afgewezen:S hoe kan het ik heb iedereen al geprobeerd

niet alleen in san andreas kan je een hoer wippen

in Gta III

in Gta Vice City

in Gta Liberty City Stories

in Gta Vice City Stories

In Gta IV ook weer !

Link to comment
Delen op andere websites

sex met iemand inde auto kan dat want in gta san andreas kon het wel & een meisje regelen via het internet kan wel via lovemeet maar ik krijg altijd een bericht van afgewezen:S hoe kan het ik heb iedereen al geprobeerd

Je moet ook een mooie suite aan doen, anders wordt je inderdaad afgewezen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

quote

Je kan een hoer in je auto krijgen:

Zoek een plaats met veel hoeren, ga er bij staan en toeter, en dan stapt er altijd een in.

En op Love-meet.net kan je 2 vriendinnen krijgen: Lawchick en Sobohoe.

maar die personen staan daar niet eens:S

by lovemeet word ik steeds afgewezen met een bericht hoe moet ik dan nog regelen:@???

Link to comment
Delen op andere websites

quote

Je kan een hoer in je auto krijgen:

Zoek een plaats met veel hoeren, ga er bij staan en toeter, en dan stapt er altijd een in.

En op Love-meet.net kan je 2 vriendinnen krijgen: Lawchick en Sobohoe.

maar die personen staan daar niet eens:S

by lovemeet word ik steeds afgewezen met een bericht hoe moet ik dan nog regelen:@???

Ze staan nog niet in de lijst omdat je nog niet ver genoeg in het spel bent.

Pas als je French Tom gedated en vermoord hebt kun je daten.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

quote

Je kan een hoer in je auto krijgen:

Zoek een plaats met veel hoeren, ga er bij staan en toeter, en dan stapt er altijd een in.

En op Love-meet.net kan je 2 vriendinnen krijgen: Lawchick en Sobohoe.

maar die personen staan daar niet eens:S

by lovemeet word ik steeds afgewezen met een bericht hoe moet ik dan nog regelen:@???

Ze staan nog niet in de lijst omdat je nog niet ver genoeg in het spel bent.

Pas als je French Tom gedated en vermoord hebt kun je daten.[/font]

thx

Link to comment
Delen op andere websites

enige waar je geen sex in krijgt zijn, als je politie auto te weinig ruimte zegge ze

de infernus auto te laag , de bus zegge geen ruimte ??? , motor geen plaats.............. met gta4

Dat vind ik echt jammer. Is er toevallig een mod waarbij Niko met zijn rug op de tank gaat liggen en dat er dan actie komt. Want in SA:MP kon je /lay doen en dan lag je, dus het moet mogelijk zijn.

En je hebt twee topics aangemaakt. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

enige waar je geen sex in krijgt zijn, als je politie auto te weinig ruimte zegge ze

de infernus auto te laag , de bus zegge geen ruimte ??? , motor geen plaats.............. met gta4

Dat vind ik echt jammer. Is er toevallig een mod waarbij Niko met zijn rug op de tank gaat liggen en dat er dan actie komt. Want in SA:MP kon je /lay doen en dan lag je, dus het moet mogelijk zijn.

En je hebt twee topics aangemaakt. :clown:

omdat ik nu ook gevonden had dat de bus ook niet gaat veel te weinig ruimte zeg ze

Link to comment
Delen op andere websites

enige waar je geen sex in krijgt zijn, als je politie auto te weinig ruimte zegge ze

de infernus auto te laag , de bus zegge geen ruimte ??? , motor geen plaats.............. met gta4

Dat vind ik echt jammer. Is er toevallig een mod waarbij Niko met zijn rug op de tank gaat liggen en dat er dan actie komt. Want in SA:MP kon je /lay doen en dan lag je, dus het moet mogelijk zijn.

En je hebt twee topics aangemaakt. :clown:

omdat ik nu ook gevonden had dat de bus ook niet gaat veel te weinig ruimte zeg ze

Dan bewerk je toch dat eerste topic?

Edit: Spelfout.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...