Jump to content

Battlefield 2


FireFighter

Battlefield 2   

84 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij Battlefield 2?

    • Ja
      58
    • Nee
      14
    • Nee, maar misschien koop ik het nog wel.
      10
    • Wat is Battlefield?
      1
    • Geen mening
      1
  2. 2. Wat vind jij van battlefield?

    • Beste game ooit!
      10
    • Goeie game!
      51
    • Gaat wel...
      8
    • Heb ik hiervoor mijn geld uitgegeven?!
      3
    • Wat een rotzooi...!
      3
    • Wat is battlefield?
      2
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

Battlefield2group.jpg

Praat hier over alles wat te maken heeft met Battlefield 2. Van vragen tot de Multiplayer, van de singleplayer tot tutorials, als het te maken heeft met Battlefield 2, kan je hier terecht!

Algemene Informatie:

Battlefield 2 is alles wat Battlefield 1942 ook was, maar dan mooier, groter en dus uitgebreider. Het spel speelt zich af in de moderne tijd en als speler heb je de beschikking over moderne wapens en voertuigen. Het grootste verschil met het eerste deel is dat er nu met ruim honderd man tegelijk gespeeld kan worden. Er kan dus met twee teams van vijftig man gestreden worden, waarbij elk team in een aantal kleinere teams wordt verdeeld.

De meest ingrijpende gameplay-verandering is de aanwezigheid van een teamleider. Elk team kent een teamleider die alles regelt, die dus zegt waar jij heen moet en wat je daar moet doen. Maar ook geeft de teamleider aan welke voertuigen gebruikt gaan worden en heeft deze persoon een overzicht over het gehele speelveld. Wat vaak voorkwam in de andere twee Battlefield-spellen, is dat het doel wel duidelijk is bij iedereen maar dat er bijna geen samenwerking is tussen verschillende spelers. De teamleider moet dit probleem verhelpen.

Releasedatum: 23 juni 2005

Ontwikkeld door: Digital Illusions

Uitgegeven door: Electronic Arts

In Nederland vertegenwoordigd door:

Electronic Arts Benelux

Genres: Actie en Shooter

Bevat: Singleplayer en Online (64 spelers)

Tutorials

http://planetbattlefield.gamespy.com/View....id=4&game=3"]Tutorials, klik hier.

Meer informatie:

http://www.insidegamer.nl/pc/battlefield2"]Meer informatie, klik.

Er zijn geen online namen meer, omdat ik de tabel had verprutst. Nu kan ik de BB-codes niet meer vinden en ik heb besloten het dus maar weg te doen. Sorry.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    123

  • Nemean^inf

    84

  • commando

    58

  • Honkbal95

    25

vinde alle battlefields goed , battle field 1942+uitbreidingen en mods tot battlefield 2+ uitbreiding

zit nu op battlefield heroes en battlefield 1943 te wachten

in deze gerne dan

voor de normal 3d schooter word het

hidden and dangerous 2 , Mohaa all , cod , postal 2 , en natuurlijke gta's

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

!Attentie!

Ik zoek een Battlefield 2 clan.

De clan moet het volgende hebben/zijn;

1. De clan moet actief zijn.

2. De clan moet een privé server hebben.

3. De clan moet een 12-jarige toelaten.

4. Een gezellige, maar ook serieuse clan!

Informatie over mijzelf;

1. Ik ben 12 jaar

2. Ik krijg Battlefield 2 vanavond. Dus ik kan morgen joinen.

3. Ik kan goed in teamverband werken.

4. Ik ben er goed in, want ik heb het al eens gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

!Attentie!

Ik zoek een Battlefield 2 clan.

De clan moet het volgende hebben/zijn;

1. De clan moet actief zijn.

2. De clan moet een privé server hebben.

3. De clan moet een 12-jarige toelaten.

4. Een gezellige, maar ook serieuse clan!

Informatie over mijzelf;

1. Ik ben 12 jaar

2. Ik krijg Battlefield 2 vanavond. Dus ik kan morgen joinen.

3. Ik kan goed in teamverband werken.

4. Ik ben er goed in, want ik heb het al eens gespeeld.

hm denk dat leefentijd wel lastig word zeker als je voor zulke clan wilt gaan want die gaan meestal wel later door (avond en nacht werk)

maarja je kan altijd proberen zelf ben hellaas al 3 jaar geleden met clan naar 15 jaar een clan te hebben gehad

in mohaa en battlefield en ja die server zijn niet goedkoop het spel vreet meer bandwith dan welke game ook

dus weet nu nog geen clans die nog active zijn in battlefield 2

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem met Battlefield 2;

Als ik online wil spelen, wordt ik constant gekicked door dat (...) punkbuster. Hoe kan dit, en vooral, wat is de oplossing?

Edit: zie hier de foutmelding:

''Punkbuster kicked player 'wheresoldierNL' (for 0 minutes)

Restriction: inadequate O/S privilages''

Hierboven; bedankt.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Probleem met Battlefield 2;

Als ik online wil spelen, wordt ik constant gekicked door dat (...) punkbuster. Hoe kan dit, en vooral, wat is de oplossing?

Edit: zie hier de foutmelding:

''Punkbuster kicked player 'wheresoldierNL' (for 0 minutes)

Restriction: inadequate O/S privilages''

Hierboven; bedankt.

dat had ik ook,dan heb je een verouderde punkbuster..die moet je effe vernieuwen.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Probleem met Battlefield 2;

Als ik online wil spelen, wordt ik constant gekicked door dat (...) punkbuster. Hoe kan dit, en vooral, wat is de oplossing?

Edit: zie hier de foutmelding:

''Punkbuster kicked player 'wheresoldierNL' (for 0 minutes)

Restriction: inadequate O/S privilages''

Hierboven; bedankt.

dat had ik ook,dan heb je een verouderde punkbuster..die moet je effe vernieuwen.

*Gevonden/opgelost*

Alles doet het perfect nu, alleen als ik op een server klik met als map ''Wake Island 2007'', dan krijg ik het volgende:

''Punkbuster kicked player 'wheresoldierNL' (for 0 minutes)

Restriction: communtication error Punkbuster.exe''

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Probleem met Battlefield 2;

Als ik online wil spelen, wordt ik constant gekicked door dat (...) punkbuster. Hoe kan dit, en vooral, wat is de oplossing?

Edit: zie hier de foutmelding:

''Punkbuster kicked player 'wheresoldierNL' (for 0 minutes)

Restriction: inadequate O/S privilages''

Hierboven; bedankt.

dat had ik ook,dan heb je een verouderde punkbuster..die moet je effe vernieuwen.

*Gevonden/opgelost*

Alles doet het perfect nu, alleen als ik op een server klik met als map ''Wake Island 2007'', dan krijg ik het volgende:

''Punkbuster kicked player 'wheresoldierNL' (for 0 minutes)

Restriction: communtication error Punkbuster.exe''

dat is raar dat de rest het wl gewoon doet :?

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Probleem met Battlefield 2;

Als ik online wil spelen, wordt ik constant gekicked door dat (...) punkbuster. Hoe kan dit, en vooral, wat is de oplossing?

Edit: zie hier de foutmelding:

''Punkbuster kicked player 'wheresoldierNL' (for 0 minutes)

Restriction: inadequate O/S privilages''

Hierboven; bedankt.

dat had ik ook,dan heb je een verouderde punkbuster..die moet je effe vernieuwen.

*Gevonden/opgelost*

Alles doet het perfect nu, alleen als ik op een server klik met als map ''Wake Island 2007'', dan krijg ik het volgende:

''Punkbuster kicked player 'wheresoldierNL' (for 0 minutes)

Restriction: communtication error Punkbuster.exe''

dat is raar dat de rest het wl gewoon doet :?

Ik heb het nu op alle maps, ik kan alleen nog maar Singleplayer. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zat zelf te denken om zoiets aan te gaan maken, maar ik zie dat het al gebeurt is. Battlefield 2. Ja wat moet ik zeggen het is niet meer zoals het vroeger was, maar het blijft een leuk spel om te spelen. Ik ben zelf een battlefield fanaat en vind dit topic dus wel leuk.

Firefighter, Je hebt ook bij (onze) clan een aanmelding gedaan via PB, en helaas heb ik je moeten vertellen dat het niet door kon gaan. Ik kan begrijpen als je teleurgesteld bent. Maar zoals hierboven al word aangegeven ben je wel erg jong en zijn veel clans niet echt weg van jonge mensen, Het is geen Discriminatie, Maar over het algemeen spelen oudere gasten gewoon vaak snachts en savonds laat, Ook worden veel clanwars s'avonds gehouden en die kunnen nogal lang uitlopen, Ik persoonlijk heb ééñ keer een clanwar meegemaakt die de maximale tijd in beslag nam van de rondes van battlefield.

Ik wil je een tip meegeven voor als je wat ouder bent en in clan's wil gaan, Ten eerste willen veel mensen graag je Battlefield 2 stats zien. Deze kan je vinden op ->klik<- ->klik<- en ->klik<-

Ook zeg je dat je wel goed bent want je hebt het één keer gespeeld. Ik kan je melden dat de skill in Battlefield vele malen hoger is en dat je na één keer spelen niet goed bent, je kan daarin tegen wel aanleg hebben voor het spel, maar je zult wel heel veel moeten leren.

Wat je fout betreft is niet zo moeilijk. Je gaat naar deze pagina ->klik<- dan ga je naar download en dan zie je boven aan staan NOTICE als je daar in het verhaaltje kijkt, staat er een download voor je klaar PBSetup.exe deze update je battlefield handmatig dus hoef je verder niks te doen! Zorg ook dat je Patch 1.41 heb geinstaleerd anders helpt het niet! dus eerst de patch en dan punkbuster!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat PBSETUP.EXE heb ik al eens gedaan. Maar over die stats, het spel slaat mijn stats niet op. Ik speelde een spel online, het was Ranked, toen was ik tot private 1st rang gekomen, en toen was het niet opgeslagen, zo kom ik nooit aan nieuwe wapens toe. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat PBSETUP.EXE heb ik al eens gedaan. Maar over die stats, het spel slaat mijn stats niet op. Ik speelde een spel online, het was Ranked, toen was ik tot private 1st rang gekomen, en toen was het niet opgeslagen, zo kom ik nooit aan nieuwe wapens toe. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

heb je de ronde afgemaakt?als je dat niet doet dan gaan je punten verloren.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat PBSETUP.EXE heb ik al eens gedaan. Maar over die stats, het spel slaat mijn stats niet op. Ik speelde een spel online, het was Ranked, toen was ik tot private 1st rang gekomen, en toen was het niet opgeslagen, zo kom ik nooit aan nieuwe wapens toe. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

heb je de ronde afgemaakt?als je dat niet doet dan gaan je punten verloren.

Dat is dus niet waar, Je punten worden er gewoon bijgeteld als je de ronde verlaat!

je krijgt pas unlocks bij de derde rang van Battlefield 2

Gewoon even wat langer spelen. Je stats worden vast en zeker wel opgeslagen of je moest al in een server spelen die niet op patch 1.41 zat (dan heb jij de patch dus ook niet) De website's die ik heb gegeven geven je stats pas als je meer als 100 punten hebt gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel sinds 2005 prachtig spel blijft het, alleen bij bijna elke server wordt ik gekickt of geband maar goed heb er een paar gevonden waar ik wel gewoon weer ken spelen , trouwens hebben jullie weleens gehoord van Project Reality? dat is een realisme mod voor battlefield 2 dus niet doelloos rondschieten hier moet je met je team samen werken en vooral voip gebruiken ik speel dit al een tijdje en ik moet zegge ik vind die mooier dan battelfield 2 zelf . Tis zeg maar zoals de oorlog van nu je hebt 5 of 6 verschillende landen zoals de taliban dan moet je je land verdedigen tegen de amerikanen die de cache moeten vinden en vernietigen zeg een soort van spawn point. Het handigste is dat als je in een team zit , is dat je teamleider een rally point kan neer zetten dus als je dood bent ken je daar weer spawnen bij je team dus je hoef je niet uren te lopen om naar je eigen team te komen.Voertuigen zitten er ook in alleen deze zijn moeilijker te besturen en je hebt meestal 2 of 3 mensen nodig om een voertuig te besturen. Dus als je dit leuk lijkt en een keer wat anders wil en een serieuse gamer bent , zoek dan ff op google naar Project Reality ff een tip LEES DE MANUAL ! die is uiterst belangrijk om het spel te spelen .

latersss .

greets kv :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...