Jump to content

Ik krijg geen opdrachten meer


staakxxl

Recommended Posts

Ik speel een nu paar uurtjes gta4 op de ps3 maar ik heb nu alle klusjes voor little jacob gedaan en ook voor brucie, maar krijg nu geen opdrachten (missies) meer, ik kan alleen nog 'uitjes' doen met roman, michelle, little jacob. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen om verder te geraken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel een nu paar uurtjes gta4 op de ps3 maar ik heb nu alle klusjes voor little jacob gedaan en ook voor brucie, maar krijg nu geen opdrachten (missies) meer, ik kan alleen nog 'uitjes' doen met roman, michelle, little jacob. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen om verder te geraken?
Welkom op het Forum, staakxxl! Neem voor al je problemen omtrent GTA eens een kijkje op WikiGTA. Daar vind je vrijwel alle handige informatie voor het spelen van de verschillende delen uit de GTA-serie, neem bijvoorbeeld het missieoverzicht voor GTA IV: *KLIK*. Heb je de missies van Mikhail Faustin en Dmitri Rascalov eigenlijk al gespeeld? Kijk even welke missie je echt 't laatst hebt gehad, dan kunnen we je het makkelijkst helpen.
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het warme welkom!

Wat Dimitri en Faustin betreft: ik heb een tijdje niet gespeeld vandaar dat ik hier niet zeker van ben.. Ik heb beide wel in mijn telefoon staan, maar nemen beide niet op als ik ze bel. Ik was al aan het rondspeuren geweest op wikigta inderdaad, maar daaruit blijkt dat ik nu de missie met het geld ophalen van die chinese winkel (waar Niko de steen door de ruit moet gooien) zou moeten doen. Deze heb ik sowieso nog niet gedaan. Hoop dat dit het wat duidelijker maakt. mvg!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het warme welkom!

Wat Dimitri en Faustin betreft: ik heb een tijdje niet gespeeld vandaar dat ik hier niet zeker van ben.. Ik heb beide wel in mijn telefoon staan, maar nemen beide niet op als ik ze bel. Ik was al aan het rondspeuren geweest op wikigta inderdaad, maar daaruit blijkt dat ik nu de missie met het geld ophalen van die chinese winkel (waar Niko de steen door de ruit moet gooien) zou moeten doen. Deze heb ik sowieso nog niet gedaan. Hoop dat dit het wat duidelijker maakt. mvg!

Als je even kijkt naar je savegame kun je zien welke missie je het laatst hebt voltooid, dan weten we in ieder geval zeker waar we moeten kijken. Je denkt zelf dus Bull in a China Shop te moeten doen, dan hoef je sowieso nog niet te kijken naar Dmitri Rascalov en Mikhail Faustin. Als je alle missies voor Little Jacob al hebt gehad is Bull in a China Shop eigenlijk de enig overgebleven optie en dat zou moeten betekenen dat je de 'V' van Vlad op je radar moet hebben staan. Dat is dus niet het geval neem ik aan?
Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik zie inderdaad geen V op de radar, alle 13 opgeslagen missies hebben de naam 'shadow' bij mij, er was er in het begin eentje welke 'final destination' heette weet ik nog. Wat ik verder nog weet is dat ik 18.81 % game progress heb, weet niet of je hier iets uit af kunt leiden??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 12 years later...

ik kan nog steeds

geen nieuwe missies doen

want ik krijg geen telefoontje van iemand voor een nieuwe missie

en ook niet van een unknown caller

alle contacten die ik bel die nemen niet op

 

moet ik het spel opnieuw installeren en van begin af aan beginnnen?

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, elisekruis zei:

ik kan nog steeds

geen nieuwe missies doen

want ik krijg geen telefoontje van iemand voor een nieuwe missie

en ook niet van een unknown caller

alle contacten die ik bel die nemen niet op

 

moet ik het spel opnieuw installeren en van begin af aan beginnnen?

Wat is de laatste missie die je gespeeld hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...