Jump to content

Snelweg plaatsen in gta 3


Kratod

Recommended Posts

Gezien het gigantische aantal mods dat er voor GTA III in onze downloaddatabase beschikbaar is, ga ik er maar van uit dat je het over deze mod hebt. Dat het bij jou niet werkt heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de wijze waarop je de mod geïnstalleerd hebt. Het zou dus handig zijn als je even verteld hoe je dit gedaan hebt. Download ik intussen ff de mod om te kijken hoe het zou moeten.

Edit: Hmm, blijkbaar gaat het om automatische installers. Tsja dan wordt het een tikje lastiger, want er is dan vrij weinig wat je fout kunt doen. Dus tenzij je allemaal foutmeldingen hebt gekregen tijdens de installatie zou ik het zo ook even niet weten... Sorry.

Weet je zeker dat er bestanden worden vervangen tijdens de installatie? Houdt je antivirus software de installer misschien tegen?

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Gezien het gigantische aantal mods dat er voor GTA III in onze downloaddatabase beschikbaar is, ga ik er maar van uit dat je het over deze mod hebt. Dat het bij jou niet werkt heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de wijze waarop je de mod geïnstalleerd hebt. Het zou dus handig zijn als je even verteld hoe je dit gedaan hebt. Download ik intussen ff de mod om te kijken hoe het zou moeten.

Edit: Hmm, blijkbaar gaat het om automatische installers. Tsja dan wordt het een tikje lastiger, want er is dan vrij weinig wat je fout kunt doen. Dus tenzij je allemaal foutmeldingen hebt gekregen tijdens de installatie zou ik het zo ook even niet weten... Sorry.

Weet je zeker dat er bestanden worden vervangen tijdens de installatie? Houdt je antivirus software de installer misschien tegen?

er komt geen fout melding of anderen dingen:(

ook zegt m'n virusscaner niks, veder gaat het instalatie outomatich

maar als ik ga spelen gebeurt er niks

maar als je het weet wil je het dan zeggen, het kan ook via runescapegids.nl(at) gmail DOT com

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...