Jump to content

Ruud Gullit verwijderd van veilingsite


BeatboxGamer

Recommended Posts

AMSTERDAM - Ruud Gullit is woensdag verwijderd van veilingsite e-Bay. Verkoper Henk8434 had de trainer van voetbalclub Feyenoord te koop gezet "tegen elk aannemelijk bod wegens wanprestaties en het niet naar behoren functioneren". Een woordvoerder van e-Bay noemt het "een ludieke actie, maar wel verboden".

"Het verkopen van een persoon is wettelijk verboden. In onze gebruikersvoorwaarden staat dat niets mag worden aangeboden dat bij wet is verboden. We nemen contact op met de gebruiker om hem hierop te wijzen", aldus de woordvoerder.

10 miljoen

Het openingsbod stond op 1 euro, maar de biedingen liepen woensdag al snel op. Het hoogste bod voordat het 'veilingobject' van de site werd gehaald, was 10 miljoen euro van bieder ajax.bv.

Gullit heeft de Rotterdamse club tot groot ongenoegen van veel supporters niet het gehoopte succes gebracht. Feyenoord eindigt niet op de eerste of tweede plaats van de eredivisie en in de strijd om de UEFA-beker verloor de club van Sporting Lissabon.

Bron:nu.nl

Haha het zal je maar gebeuren als trainer zijnde. Even te koop worden gezet op een veilingsite. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit is zeker niet grappig..

Ik vind dat Ruud Gullit een goede coach is..

Maar alle schuld word altijd bij hem gelegt/d (Weet niet hoe je dat schrijft :puh: )

En iemand te koop zetten slaat helemaal nergens op, een beetje kinderachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit is zeker niet grappig..

Ik vind dat Ruud Gullit een goede coach is..

Maar alle schuld word altijd bij hem gelegt/d (Weet niet hoe je dat schrijft :puh: )

En iemand te koop zetten slaat helemaal nergens op, een beetje kinderachtig.

Daar geef ik je 100% gelijk in, ze zuiden mij even goed op e-bay kunnen zetten <_<

alleen weet ik niet wie dat er geld voor mij zou geven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

de schuld ligt niet altijd bij de coach, het kan ook aan spelers liggen die niet behoorlijk functioneren, maar wel een goed idee, misschien kan ik mijn shelby wel te koop zetten, natuurlijk tegen een prijs die boven de 100.000 dollar ligt

Link to comment
Delen op andere websites

lekker voor die feyenoord want die zitten steeds te opscheppen en hun denken dat hun de beste van de wereld zijn en ik vind dat ruud gulit een hele slechte coach is want ze staan nog ineens tweede dus ik vond de vorige coach veel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...