Jump to content

Voetbalnieuws


Tha Real G.

Recommended Posts

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pitbull

    37

  • AmsterdamBoy

    26

  • RobertSA

    18

  • NandroDavids

    16

RBC-er Fortes Rodriguez is op non actief gesteld nadat hij op tv had gezegd dat Temmink 'problemen met zijn vrouw' en 'het syndroom van down' had. hij had dit gezegd omdat hij -toen hij 5 minuten in het veld stond- een terechte rode kaart kreeg. RBC is nog nooit zo diep gezakt.

ik schaam me ervoor dat ik uit Roosendaal kom. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Droevig voetbalnieuws: :-(

David Di Tommaso is in de nacht van maandag op dinsdag in zijn woonplaats De Meern in zijn slaap overleden. De Franse verdediger van FC Utrecht kwam aan zijn einde door een hartstilstand en werd 26 jaar.

'De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker: Tommaso nam geen doping', liet een woordvoerder van Utrecht weten aan het ANP.

Zondag was Di Tommaso in het met 1-0 gewonnen duel met Ajax nog de hele wedstrijd van de partij. Met een zeven als rapportcijfer was hij de hoogst gewaardeerde speler op het veld in De Galgenwaard.

Di Tomasso kwam in de zomer van 2004 van Sedan naar FC Utrecht. Hij groeide direct uit tot een vaste waarde en werd vorig seizoen door de supporters van FC Utrecht uitgeroepen tot speler van het jaar. De linksbenige Fransman speelde voordat hij naar Utrecht kwam zeven jaar in eigen land. Hij begon bij AS Monaco, waar hij bijna drie seizoenen meemaakte en verkaste tijdens het seizoen 2000/01 naar Sedan, waar hij uitgroeide tot een gewaardeerde kracht.

Bron: vi.nl

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel kost de boete van die Fortes Rodriques?

hoe hoog de boete is weet ik niet, maar hij krijgt wel drie wedstrijden schorsing.

en verder vind ik het wel heel erg dat Di Tomasso overleden is. 26 jaar nog maar. R.I.P. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Droevig voetbalnieuws: :-(

David Di Tommaso is in de nacht van maandag op dinsdag in zijn woonplaats De Meern in zijn slaap overleden. De Franse verdediger van FC Utrecht kwam aan zijn einde door een hartstilstand en werd 26 jaar.

'De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker: Tommaso nam geen doping', liet een woordvoerder van Utrecht weten aan het ANP.

Zondag was Di Tommaso in het met 1-0 gewonnen duel met Ajax nog de hele wedstrijd van de partij. Met een zeven als rapportcijfer was hij de hoogst gewaardeerde speler op het veld in De Galgenwaard.

Di Tomasso kwam in de zomer van 2004 van Sedan naar FC Utrecht. Hij groeide direct uit tot een vaste waarde en werd vorig seizoen door de supporters van FC Utrecht uitgeroepen tot speler van het jaar. De linksbenige Fransman speelde voordat hij naar Utrecht kwam zeven jaar in eigen land. Hij begon bij AS Monaco, waar hij bijna drie seizoenen meemaakte en verkaste tijdens het seizoen 2000/01 naar Sedan, waar hij uitgroeide tot een gewaardeerde kracht.

Bron: vi.nl

Kreeg het net te horen :-(

Rust zacht man.

Kreeg dit per MSN verstuurd.

aan gedachten van david di tommaso(26)zet je voor je naam een voetbal aan respecht voor de voetbaler die is overleden in zijn slaap door een hardstilstand stuur dit door naar iedeern die online is

(s o)

Miss voor mensen die er echt om geven.

GizmO

Link to comment
Delen op andere websites

Droevig voetbalnieuws: :-(

David Di Tommaso is in de nacht van maandag op dinsdag in zijn woonplaats De Meern in zijn slaap overleden. De Franse verdediger van FC Utrecht kwam aan zijn einde door een hartstilstand en werd 26 jaar.

'De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker: Tommaso nam geen doping', liet een woordvoerder van Utrecht weten aan het ANP.

Zondag was Di Tommaso in het met 1-0 gewonnen duel met Ajax nog de hele wedstrijd van de partij. Met een zeven als rapportcijfer was hij de hoogst gewaardeerde speler op het veld in De Galgenwaard.

Di Tomasso kwam in de zomer van 2004 van Sedan naar FC Utrecht. Hij groeide direct uit tot een vaste waarde en werd vorig seizoen door de supporters van FC Utrecht uitgeroepen tot speler van het jaar. De linksbenige Fransman speelde voordat hij naar Utrecht kwam zeven jaar in eigen land. Hij begon bij AS Monaco, waar hij bijna drie seizoenen meemaakte en verkaste tijdens het seizoen 2000/01 naar Sedan, waar hij uitgroeide tot een gewaardeerde kracht.

Bron: vi.nl

Ik vind dit persoonlijk heel erg, vooral omdat hij gisteren(maandag nog trainde). Ik schrok er best van toen ik het hoorde!.

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.

Ikkes. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Het Nederlands elftal zal voor de start van het wereldkampioenschap voetbal nog drie oefenwedstrijden spelen, tegen respectievelijk WK-deelnemers Mexico en Australië en het niet geplaatste Kameroen.

De wedstrijden zullen worden gespeeld in mei en juni van het volgend jaar. 27 mei is de wedstrijd tegen Kameroen, vijf dagen volgt de vriendschappelijke wedstrijd tegen Mexico. Op 4 juni staat dan de laatste serieuze testcase voor het WK te wachten. Dan neemt Oranje het op tegen het Australië van Guus Hiddink

Bron FOK

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ajax en Huntelaar zijn het eens

Door Olga (Nuongirl) op maandag 19 december 2005 12:47

Bron: NOS-TT

Klaas Jan Huntelaar en Ajax zijn het eens geworden over de voorwaarden van een overgang van de spits in de winterstop. Nu zullen de Amsterdammers het alleen nog eens zien te worden met de huidige club van Huntelaar, SC Heerenveen.

Huntelaar, de huidige topscorer in de Eredivisie, stond ook in de belangstelling van AZ, Feyenoord en het Duitse HSV. Maar de 22-jarige spits denkt dat hij bij de club uit de ArenA het beste tot zijn recht zal komen.

Het contract bij Heerenveen loopt nog tot medio 2007, en het enige struikelblok zal dan ook de transfersom gaan worden. Vorig jaar vroeg de Friese club nog zes miljoen voor de spits, maar dat zal nu wel meer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...