Jump to content

Voetbalnieuws


Tha Real G.

Recommended Posts

Yes, Jaap Stam naar Ajax! Na Huntelaar en Perez al de 3e goede aankoop van Martin van Geel. Ga zo door, Martin! :)

Maxwell vertrekt maar NIET transfervrij hij maakt het af bij Empoli.

Maxwell vertrekt wel transfervrij, namelijk naar Internazionale. Alleen Internazionale verhuurt hem aan Empoli, om een beetje wedstrijdritme enzo op te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pitbull

    37

  • AmsterdamBoy

    26

  • RobertSA

    18

  • NandroDavids

    16

Tottenham rondt transfer Hossam Ghaly af

31/1/2006 15:05

Hossam Ghaly en Feyenoord zijn definitief uit elkaar. Tottenham Hotspur heeft de Egyptische middenvelder met onmiddellijke ingang overgenomen.

Feyenoord en Tottenham Hotspur bereikten vorige week overeenstemming over een afkoopsom. Voor Ghaly, die in 2003 neerstreek in Rotterdam, lag er op White Hart Lane een contract tot 2011 klaar.

Omdat Ghaly kampt met een ontstoken schaambeen, waren er enkele twijfels over de medische keuring. Maar de Egyptenaar doorstond de testen, waarmee de laatste obstakels van tafel verdwenen.

'Iedereen gunt hem de overstap naar de Spurs', aldus directeur Chris Woerts op de website van Feyenoord. 'Het is voor Hossam een hele mooie kans en wij wensen hem heel veel succes.'

Ghaly had bij Feyenoord nog een contract tot 2007. Maar omdat trainer Erwin Koeman twijfels heeft over de mentale weerbaarheid van de international, stemde de Rotterdamse club in met een transfer.

bron: Vi/MSN.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Yes, Jaap Stam naar Ajax! Na Huntelaar en Perez al de 3e goede aankoop van Martin van Geel. Ga zo door, Martin! :)
Maxwell vertrekt maar NIET transfervrij hij maakt het af bij Empoli.

Maxwell vertrekt wel transfervrij, namelijk naar Internazionale. Alleen Internazionale verhuurt hem aan Empoli, om een beetje wedstrijdritme enzo op te doen.

Perez? nooit gehoord maar goed

Sorry verkeerd gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Bosz nieuwe technisch manager Feyenoord

1/2/2006 10:20

Peter Bosz en Heracles Almelo waren hard op weg de samenwerking te verlengen. Maar er is een kink in de kabel gekomen. De 42-jarige trainer gaat bij zijn oude club Feyenoord aan de slag.

Financieel hadden Bosz en Heracles elkaar gevonden. Maar de trainer wilde deze week concrete toezeggingen over versterking van de selectie, voordat hij zijn handtekening zou zetten. Het aanbod van Feyenoord doorkruiste alle plannen.

'Feyenoord is mijn cluppie. Als je club bij je aanklopt, hoef je daar niet zo heel lang over na te denken', zegt Bosz op de website van Feyenoord. 'Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij Heracles. De rek is er ook nog lang niet uit, denk ik en het zal best moeilijk zijn om afscheid te nemen. Maar als dan een club als Feyenoord komt, die ook nog mijn cluppie is, dan is de keuze minder moeilijk.'

Bosz, die Heracles afgelopen jaar naar de Eredivisie loodste, gaat volgend seizoen bij Feyenoord aan de slag als technisch manager. De 42-jarige Apeldoorner krijgt de verantwoordelijkheid voor de eerste twee elftallen en de jeugdopleiding.

'Deze functie is natuurlijk heel wat anders en ik zeg de 'trainerij' voorlopig vaarwel. Daar heb ik wel even over na moeten denken. Maar ik denk dat ik wel de kwaliteiten heb voor deze functie en dat zij bij me zal passen', zegt Bosz over zijn nieuwe baan. 'Ik zie het zo: alles wat ik doe zal in het teken van het eerste elftal staan. Ik zal me zeer dienstbaar opstellen ten opzichte van Erwin Koeman.'

Feyenoord is gelukkig met Bosz. 'Peter past bij ons. Hij is down-to-earth en heeft een goede mentaliteit', aldus Chris Woerts namens de directie van Feyenoord. 'We zijn heel blij dat hij voor ons heeft gekozen en dat er weer een echte Feyenoorder terugkeert bij de club.' Voor Bosz is het een terugkeer op het oude nest. In de jaren negentig speelde hij vijf jaar voor de Rotterdamse club, voor hij bij JEF United aan een Japanse avontuur begon.

bron: VI/MSN.nl

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ADO-Ajax zondag zonder Ajax-supporters

DEN HAAG - De voetbalwedstrijd ADO Den Haag-Ajax gaat zondag door, maar zonder supporters van Ajax. Dat heeft de Haagse burgemeester Deetman zaterdagochtend bekendgemaakt. Hij heeft een noodverordening ingesteld om de Ajax-aanhang te kunnen weren. De verordening is tot en met zondag van kracht.

Maandag wordt volgens Deetman vrijwel zeker besloten dat de Ajax-fans vijf jaar lang niet welkom zijn bij duels in Den Haag. De burgemeester wil kijken of er mogelijkheden zijn om de maatregel niet voor alle Ajax-supporters te laten gelden. Hij wil de goede niet laten lijden onder de kwade, zo lichtte politiechef H. van Essen toe.

Een groep van ongeveer zeventig Ajax-aanhangers drong vrijdagavond rond 23.00 uur het supportershome van ADO binnen en mishandelde daar enkele aanwezigen die zaten te kaarten. "Ze lokten een handgemeen uit", aldus Deetman. Tien verdachten zijn aangehouden. Ze behoren volgens de politie tot de harde kern van de Ajax-aanhang. Ze waren gewapend met met een honkbalknuppel en enkele steekwapens. Acht ADO-fans raakten gewond, van hen ligt er nog een in het ziekenhuis.

Alarmpistool

De aanhoudingen hadden volgens Deetman plaats op de uitvalswegen richting Amsterdam. In een van de auto's trof de politie een alarmpistool aan. Burgemeester Deetman wil alles op alles zetten om de overige zestig Ajax-supporters ook aan te houden.

De actie van de Ajax-aanhang heeft niet alleen de ADO-supporters, maar ook de politie verrast, aldus Deetman. "We hadden sinds woensdag alle draaiboeken voor wedstrijden zoals van zondag paraat. Maar we hadden geen enkele aanwijzing dat dit zou gaan gebeuren. Dat geldt ook voor de ADO-aanhang die rustig zat te kaarten in het honk", aldus Deetman.

Controles

De politie in Den Haag en Amsterdam werken zondag intensief samen om te voorkomen dat supporters toch vanuit Amsterdam naar Den Haag reizen. Daartoe worden onder meer verscherpte controles uitgevoerd op NS-stations en de wegen tussen Amsterdam en Den Haag.

Jaakke

Ajax-voorzitter John Jaakke heeft begrip voor het besluit van burgemeester Deetman. "Ik begrijp de reactie van de burgemeester, gelet op de sfeer die je zondag kunt verwachten."

Jaakke voelt zich machteloos. "Ik weet niet wat de club nog meer moet doen om het voetbalvandalisme aan te pakken. Er is ontzettend veel energie gestoken in contacten met de aanhang en een heleboel maatregelen helpen. Maar deze harde kern is blijkbaar niet beteugelen en dat is een trieste zaak."

Stel gekken

Het heeft ook niets met voetbal te maken, aldus Jaakke: "In het stadion hebben we de zaken aardig op orde, daar is het geweld goeddeels verdwenen. Tegen dit soort van tevoren bedachte acties van een stel gekken kan de club weinig uitrichten."

De preses zit zondag gewoon in het Zuiderpark. "Maar ik zie dan wel een leeg Ajax-vak en dat stemt treurig. De goeien lijden weer onder de kwaaien, laten we het daar maar bij laten."

Jeugdwedstrijden

Jeugdwedstrijden tussen ADO Den Haag en Ajax worden zaterdag niet gespeeld. De voetbalbond KNVB en de beide clubs hebben dat besloten na de rellen vrijdagavond tussen supporters van de Amsterdamse en Haagse club. Voor zaterdag stonden duels van de A1 en de B1 op het programmma. Uit angst voor ongeregeldheden zijn ze uitgesteld.

Ik vind dit heel erg zwak als trouwe Ajaxcied.Wat heeft de club ermee als die supporters maar vechten :)

DIT IS GEWOON TRIEST

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

'Guus Hiddink verlaat PSV en wordt bondscoach'

24/3/2006 8 :23

Guus Hiddink zal vrijdag bekend maken dat hij PSV na dit seizoen gaat verlaten. Dat bekende voorzitter Rob Westerhof donderdagavond bij Barend & Van Dorp.

'Het is niet zo dat we tot overeenstemming zijn gekomen dat hij blijft', vertelde de preses over Hiddink, die momenteel als coach en als technisch directeur in dienst is van de Eindhovense club. Zijn contract loopt nog tot medio 2007, maar tegen een afkoopsom van 500.000 euro kan hij weg. Eerder deze week had hij al te kennen gegeven op vrijdag openheid van zaken te geven.

De Russische voetbalbond had onlangs al laten weten dat Hiddink er als bondscoach aan de slag zou gaan, terwijl zijn naam ook wordt genoemd als mogelijke opvolger van Sven-Göran Eriksson, de bondscoach van Engeland die na het aanstaande WK zal vertrekken.

Volgens De Telegraaf zou Hiddink een van de twee overgebleven kandidaten zijn, met topfavoriet Martin O'Neill. In diezelfde krant laat zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen doorschemeren wat Hiddinks ambities zijn. 'Guus hoeft niet meer elke dag op het veld te staan. Er zijn tegenwoordig ook clubs met mensen aan het roer met de kwaliteiten van Guus, die ook niet meer elke dag op het veld staan. Maar je kunt ervan uitgaan dat Guus ergens bondscoach wordt.'

Dat Hiddink kansloos zou zijn voor de baan in Engeland, omdat de Engelse bond (FA) wil kiezen voor een Britse coach, weerspreekt Van Nieuwenhuizen. 'Een à twee mensen uit die commissie hebben in interviews laten weten dat het per se een Engelsman moet zijn. Maar inmiddels heb ik begrepen dat dat niet aan de orde is en dat het een open zaak is.'

bron: msn.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Manchester United heeft een nieuwe shirt sponsor weten te strikken voor de komende seizoenen.

De Engelse club heeft een overeenkomst bereikt met de Amerikaanse verzekeringsgigant AIG. Er werd een contract van vier seizoenen overeengekomen. Vodafone stopt na dit seizoen als hoofd- en shirtsponsor. Het bedrag wat Manchester United kan bijschrijven op de rekening betreft bijna € 86 miljoen euro.

SoccerPlaza

Zelf vind ik dit niet erg belangerijk maar voor de manchester supporters mss wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Manchester United heeft een nieuwe shirt sponsor weten te strikken voor de komende seizoenen.

De Engelse club heeft een overeenkomst bereikt met de Amerikaanse verzekeringsgigant AIG. Er werd een contract van vier seizoenen overeengekomen. Vodafone stopt na dit seizoen als hoofd- en shirtsponsor. Het bedrag wat Manchester United kan bijschrijven op de rekening betreft bijna € 86 miljoen euro.

SoccerPlaza

Zelf vind ik dit niet erg belangerijk maar voor de manchester supporters mss wel. ;)

Zelf vraag ik me af of Ajax later AUDI als nieuwe sponsor krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

Maradona Bondscoach?

Als Argentinië flopt op het WK, dan wil Diego Armando Maradona de taak van bondscoach op zich nemen. In elk geval vraagt hij dan een gesprek aan met Julio Grondona, de preses van de bond.

"Als Pekerman (de huidige bondscoach) met de wereldtitel thuiskomt, dan mag hij uiteraard blijven", zegt Maradona. "Anders stap ik naar de bondsvoorzitter en zien we wel wat we moeten doen."

Grondona wilde Maradona enkele maanden geleden al betrekken bij het nationale elftal, maar toen had "Pluisje" andere verplichtingen. Maradona zal overigens naar het WK gaan, misschien voor tv.

Soccerplaza.

Ik vind het geweldig als hij trainer zou worden. Dan zie ik hem weer is vaak op TV. Nu hoor ik er weinig van.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

^^Dubbelpost..

Liverpool zou, verregaande interesse hebben in Ronaldo van Real Madrid

News of the world, meld dat Liverpool al reeds navraag gedaan heeft bij Real Madrid omtrend de kostprijs van Ronaldo. Liverpool is op zoek naar aanvallende versterking voor volgend seizoen, want dan wilt het absoluut nog eens meedoen voor de titel. Rafa Benitez ziet in Ronaldo de perfecte versterking.

Of Ronaldo zelf naar Liverpool zou willen gaan, is maar de vraag. Enkele weken geleden zou hij niet liever gewilt hebben, maar de laatste paar matchen begon Ronaldo steenvast in de basis bij Real, en hij scoorde terug. Zo scoorde hij dit weekend zijn 100ste doelpunt voor Real Madrid. Dus hij zou wel is kunnen kiezen om toch, bij Real Madrid te blijven.

Maandag 10 April om 00:16

Soccerplaza.be

Link to comment
Delen op andere websites

'Guus Hiddink verlaat PSV en wordt bondscoach'

24/3/2006 8 :23

Guus Hiddink zal vrijdag bekend maken dat hij PSV na dit seizoen gaat verlaten. Dat bekende voorzitter Rob Westerhof donderdagavond bij Barend & Van Dorp.

'Het is niet zo dat we tot overeenstemming zijn gekomen dat hij blijft', vertelde de preses over Hiddink, die momenteel als coach en als technisch directeur in dienst is van de Eindhovense club. Zijn contract loopt nog tot medio 2007, maar tegen een afkoopsom van 500.000 euro kan hij weg. Eerder deze week had hij al te kennen gegeven op vrijdag openheid van zaken te geven.

bron: msn.nl

Guus Hiddink is bondscoach van Rusland geworden

bron: het nieuws op TV ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...