Jump to content

Missies weg?


DeathPenalty

Recommended Posts

Ik heb zojuist de Missie ''Blow Up 'Dolls'' voor JD O' Toole gedaan, maar het icoontje is weg.

Ik kan nu dus niet ''Salvatore's Salvation'' en degenen die volgen spelen.

Ik kan al wel missies voor Maria doen, ik heb voor haar net ''Taken For A Ride'' gedaan, en voor Salvatore Leone ''Ho Selecta!''.

Ik heb al bij het missieoverzicht gekeken, maar daaruit kan ik alleen maar opmaken dat Salvatore's Salvation gelijk na Blow Up Dolls komt, en niet dat je ervoor nog voor iemand anders een missie moet doen.

HELP!

Link to comment
Delen op andere websites

:sigaar:

Ik heb zojuist de Missie ''Blow Up 'Dolls'' voor JD O' Toole gedaan, maar het icoontje is weg.

Ik kan nu dus niet ''Salvatore's Salvation'' en degenen die volgen spelen.

Ik kan al wel missies voor Maria doen, ik heb voor haar net ''Taken For A Ride'' gedaan, en voor Salvatore Leone ''Ho Selecta!''.

Ik heb al bij het missieoverzicht gekeken, maar daaruit kan ik alleen maar opmaken dat Salvatore's Salvation gelijk na Blow Up Dolls komt, en niet dat je ervoor nog voor iemand anders een missie moet doen.

HELP!

die missie moet je doen om verder te gaan

met de verhaallijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Ik kan de missie nu wel starten, ik werd gebeld door JD.

Maar dit was pas na de missie ''Contra-Banned'', van Salvatore Leone.

Misschien kan dit even aangepast worden op het missieoverzicht?

Het is niet helemaal duidelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Het missieoverzicht klopt niet, totaal niet. Ik heb er maar even een WIP-tag boven gezet voor de duidelijkheid. Maar je hebt helemaal gelijk, Salvatore's Salvation komt pas beschikbaar nadat je Contra Banned hebt voltooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...