Jump to content

''GTA V: Tokyo Release gegeven?''


LordSm0ke

Recommended Posts

Voor de release van GTA IV was er ook al spraken van een GTA: Tokyo, wat het uiteindelijk niet is geworden. Waarschijnlijk zal dit ook niet echt kloppen, volgende week komen ze weer met GTA: London e.d....

Paar weken verder en ik zie nog steeds geen andere naam ;). op youtube staat ook zo'n fimpje over GTA V: Tokyo, Misschien is niet alles daarvan waar maar er staat soms pics in waarvan het toch best zou kunne.

Hier de link van dat fimpje

Dat is een filmpje met beelden uit flight simulator... dus zo fake als wat

maar wat dacht je dan van dat eerste plaatje. Ik zei toch dat de rest fake was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LordSm0ke

    7

  • Pennywise The Clown

    5

  • Dieko

    5

  • vice infernusX

    5

dat nieuwsbericht is al meerdere malen gepost en dat zijn tot nu toe nog geruchten, r* heeft zelf nog niks vertelt, ze hebben nog niet eens gezegt of er wel een V komt, dus dat hij al met kerst komt lijkt me sterk.

misschien kappen ze er wel mee na de 2e dlc?

Lijkt me sterk dat Rockstar gaat stoppen met GTA.

lol.

Link to comment
Delen op andere websites

dat nieuwsbericht is al meerdere malen gepost en dat zijn tot nu toe nog geruchten, r* heeft zelf nog niks vertelt, ze hebben nog niet eens gezegt of er wel een V komt, dus dat hij al met kerst komt lijkt me sterk.

misschien kappen ze er wel mee na de 2e dlc?

Ze hebben wel gezegd dat GTA V komt. Namelijk wss in 2010.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
dat nieuwsbericht is al meerdere malen gepost en dat zijn tot nu toe nog geruchten, r* heeft zelf nog niks vertelt, ze hebben nog niet eens gezegt of er wel een V komt, dus dat hij al met kerst komt lijkt me sterk.

misschien kappen ze er wel mee na de 2e dlc?

Ze hebben wel gezegd dat GTA V komt. Namelijk wss in 2010.

ik hoop het met je mee dat gta V echt gaat komen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat ik van Tokyo moet vinden, lijkt me aan de ene kant wel vet maar aan de andere kant niet.

Ik zou het vet vinden als er een GTA af zou spelen ergens in Zuid-Amerika ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

om het spel duidelijker te maken zullen ze eht in ene engelstalig land houden, las ze bijvoorbleed alleen spaans zouden spreken zou ik er gene hol meer vna begrijpen.

Zoals de geruchten van washington rond gaan lijkt mij het wel vet, het witte huis enzo geparodieert.

Link to comment
Delen op andere websites

las ze bijvoorbleed alleen spaans zouden spreken zou ik er gene hol meer vna begrijpen.

Daar voor heb je toch ondertiteling?

Ja, want ze spreken ook soms Servisch en daar heb je ook vertaling van als je ondertitels hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

*wordt doodmoe van dit soort topics* :7

Hanneswasco heeft deze week een topic gesloten, waarin ook werd gespeculeerd aan de hand van onbevestigde en onbetrouwbare bronnen in de beginpost. Ik persoonlijk ben ervan overtuigd dat dit in dit geval weer zo is, aangezien geen enkele bron verwijst naar een webpagina van Rockstar zelf. En aangezien Rockstar het nergens heeft bevestigd.

Ik stel voor om tussen de stickies hierboven ook een "None of the Above" op te nemen, zoals in het Lifestyle Forum. Speciaal voor dit soort *kuch*-"nieuws"-*kuch*... Moderators, feedback?

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Daar hebben jullie een punt. Vanzodra Rockstar bevestigd dat er een nieuwe GTA zal uitkomen (en dus ook welke) zal hier waarschijnlijk wel een apart forum voor komen waar je kan speculeren over deze GTA. Nu is het daar nog even te vroeg voor, en dus krijgt dit topic uiteindelijk toch ook een slotje.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...