Jump to content

''GTA V: Tokyo Release gegeven?''


LordSm0ke

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LordSm0ke

    7

  • Pennywise The Clown

    5

  • Dieko

    5

  • vice infernusX

    5

Mensen, we kunnen er nu alvast wel over gaan ordelen maar niets is nog zeker. De bronnen zijn allemaal forum berichten en het meeste daarvan klopt al niet. Ik zelf denk eerder dat we een 'remake' van Vice City krijgen, dat hoop ik althans. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, we kunnen er nu alvast wel over gaan ordelen maar niets is nog zeker. De bronnen zijn allemaal forum berichten en het meeste daarvan klopt al niet. Ik zelf denk eerder dat we een 'remake' van Vice City krijgen, dat hoop ik althans. :)

Ik denk eerder van SA maar van VC kan ook zeker niet van LC die hebben we nou wel weer even gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice dat ie behoorlijk dichtbij is, maar zoals we gewend zijn, gaat het nog minstens 3 maanden later duren, dus verwacht maar als het waar is, rond maart/april. Wanneer GTA IV al 2 jaar oud is.

Haha, inderdaad, het zou denkik wel weer een half jaar worden uitgesteld!

Of het is gewoon helemaal niet waar. Wat waarschijnlijk ook zo is =]

Natuurlijk niet. Aan GTA IV hebben ze 3 jaar gewerkt :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice dat ie behoorlijk dichtbij is, maar zoals we gewend zijn, gaat het nog minstens 3 maanden later duren, dus verwacht maar als het waar is, rond maart/april. Wanneer GTA IV al 2 jaar oud is.

Haha, inderdaad, het zou denkik wel weer een half jaar worden uitgesteld!

Of het is gewoon helemaal niet waar. Wat waarschijnlijk ook zo is =]

Natuurlijk niet. Aan GTA IV hebben ze 3 jaar gewerkt :7.

Wie zegt dat ze hier al geen twee jaar mee bezig zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon totaal onlogisch dat Rockstar dat zou doen. Sinds de allereerste Grand Theft Auto zijn er 3 steden/staten: Liberty City, Vice City en San Andreas. In San Andreas zijn er San Fierro, Los Santos en Las Venturas bijgekomen en bij IV ook Alderney, Algonquin etc. Al deze steden/staten zijn fictief en er is totaal geen aanwijzing dat Rockstar nu in een keer in een 'echte' stad een GTA zal laten plaatsvinden.

Verder verwacht ik dat Rockstar tijdens de E3 een nieuwe Grand Theft Auto zal aankondigen, en wel eentje die in Vice City plaatsvind.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon totaal onlogisch dat Rockstar dat zou doen. Sinds de allereerste Grand Theft Auto zijn er 3 steden/staten: Liberty City, Vice City en San Andreas. In San Andreas zijn er San Fierro, Los Santos en Las Venturas bijgekomen en bij IV ook Alderney, Algonquin etc. Al deze steden/staten zijn fictief en er is totaal geen aanwijzing dat Rockstar nu in een keer in een 'echte' stad een GTA zal laten plaatsvinden.

Het Liberty City uit IV is ook gebaseerd op New York City dus Rockstar zou Tokio ook waarschijnlijk een andere naam geven. Met uiteraad de verzonnen straatnamen en gebouwen, voertuigen etc. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon totaal onlogisch dat Rockstar dat zou doen. Sinds de allereerste Grand Theft Auto zijn er 3 steden/staten: Liberty City, Vice City en San Andreas. In San Andreas zijn er San Fierro, Los Santos en Las Venturas bijgekomen en bij IV ook Alderney, Algonquin etc. Al deze steden/staten zijn fictief en er is totaal geen aanwijzing dat Rockstar nu in een keer in een 'echte' stad een GTA zal laten plaatsvinden.

Het Liberty City uit IV is ook gebaseerd op New York City dus Rockstar zou Tokio ook waarschijnlijk een andere naam geven. Met uiteraad de verzonnen straatnamen en gebouwen, voertuigen etc. :)

Jullie hebben allebei deels gelijk, een correcte samenvatting echter is de volgende:

GTA I, GTA 2 & GTA III speelden alledrie in Liberty City;

Vanaf GTA III begon R* met het toevoegen van fictieve "landmarks" die erg veel weg hadden van landmarks uit amerikaanse steden, om het realisme te verhogen.

In GTA IV zitten ze qua landmarks, straatnamen en verdeling van immigrantenwijken en dergelijke héél dicht bij New York; het is zo veel, dat het ook echt voelt als de Big Apple!

De "trilogie" Liberty, Vice City en San Andreas hebben we eerder gezien in voorgaande GTA engines inderdaad. Aangezien de IV engine weer begon met een "Liberty" zal de volgende zeer waarschijnlijk Vice City gaan heten.

Wellicht dat er wel een Vice City gereleased wordt met de look & feel van de III engine vice city, maar dan in "the land of the rising sun"?

Ik heb uiteraard de wijsheid ook niet in pacht.. Ik verwacht de game sowieso niet in 2009, aangezien de tweede DLC eind 2009 gereleased wordt. Als een maand erna de volgende GTA is aangekondigd, ga ik dus echt geen DLC binnenhalen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

gta in tokyo zou echt stom van rockstar zijn ik wil echt niet met siamese tweelingen vechten hoor :bonk:

seker allemmal spleetogen :-(

ik ben gewend aan een stad in amerika daar vind je de echte gangs,wapens en actie :engel::eten::D:tu::Y

met gangs uit verschillende landen :cya:

maar in tokyo heb je mischien wel veel gangs maar het zijn toch allemaal spleetogen :duh:

ik denk echt niet een italiaanse of amerikaanse gang in tokyo te vinden :N

zelf hoop ik dat de volgende gta : gta V is in vice city mooie stranden en dikke bolides :D:D:dans::dans::cya:_O_

see you InfernusX

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

dat nieuwsbericht is al meerdere malen gepost en dat zijn tot nu toe nog geruchten, r* heeft zelf nog niks vertelt, ze hebben nog niet eens gezegt of er wel een V komt, dus dat hij al met kerst komt lijkt me sterk.

misschien kappen ze er wel mee na de 2e dlc?

GTA IV was toch wel een succes zijn het zou zonden zijn om ermee te stoppen. :(

Er gingen eerst geruchten rond gingen dat de makers van GTA weg wilde bij rockstart games dan zou GTA standaard niet meer zoals nu zijn

De maker van GTA IV is niemand minder dan Rockstar,

Maar Rockstar is geen persoon hoor, dat is een organisatie van mensen die GTA maken, die mensen kunnen heus wel ontevreden zijn over hun werkgever hoor.

gta in tokyo zou echt stom van rockstar zijn ik wil echt niet met siamese tweelingen vechten hoor :bonk:

Siamese tweelingen? :puh: Jij faalt hard.

Link to comment
Delen op andere websites

dat nieuwsbericht is al meerdere malen gepost en dat zijn tot nu toe nog geruchten, r* heeft zelf nog niks vertelt, ze hebben nog niet eens gezegt of er wel een V komt, dus dat hij al met kerst komt lijkt me sterk.

misschien kappen ze er wel mee na de 2e dlc?

GTA IV was toch wel een succes zijn het zou zonden zijn om ermee te stoppen. :(

Er gingen eerst geruchten rond gingen dat de makers van GTA weg wilde bij rockstart games dan zou GTA standaard niet meer zoals nu zijn

De maker van GTA IV is niemand minder dan Rockstar,

dr zijn 2 gasten die gta zijn begonnen die wilde misschien weggaan

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...