Jump to content

Waar zijn GTA1 en London te koop?


Jeffrey S

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    8

  • Lantyz

    6

  • Jeffrey S

    4

  • gta_rulez

    4

Hoi VforV, kleine bump.

Ik ben even voor je opzoek gegaan naar de Classic pack en heb die tot nu toe echter nog niet gevonden, wel heb ik op een internetwinkel hetvolgende gevonden:

Klik Hier

Titel: Grand theft Auto en Grand Theft Auto London double pack.

Prijs: 7,99 €

Console: PC

Op Ebay heb ik de volgende advertentie gevonden, dit is volgens mij precies wat je bedoelt:

Klik

Snel zijn want hij geldt nog maar voor 11 uur, het is eveneens een internet winkel helaas.

Dit is wellicht niet precies wat je zoekt maar het is wel een Classic Pack. Het is helaas wel via een internet-winkel wat ik zelf soms ook wat lastig vind. In een gewone winkel zal het waarschijnlijk heel lang zoeken zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi VforV, kleine bump.

Ik ben even voor je opzoek gegaan naar de Classic pack en heb die tot nu toe echter nog niet gevonden, wel heb ik op een internetwinkel hetvolgende gevonden:

Klik Hier

Titel: Grand theft Auto en Grand Theft Auto London double pack.

Prijs: 7,99 €

Console: PC

Jah, het is die die ik thuis liggen heb, van "Sold-Out" :D .

Op Ebay heb ik de volgende advertentie gevonden, dit is volgens mij precies wat je bedoelt:

Klik

Snel zijn want hij geldt nog maar voor 11 uur, het is eveneens een internet winkel helaas.

Dit is wellicht niet precies wat je zoekt maar het is wel een Classic Pack. Het is helaas wel via een internet-winkel wat ik zelf soms ook wat lastig vind. In een gewone winkel zal het waarschijnlijk heel lang zoeken zijn..

Ja, het is die Classics pack die ik bedoelde maar ik zie het inderdaad ook niet echt zitten om iets via internet te kopen van iemand uit Florida. Er staat ook Ships to: United States dus waarschijnlijk niet naar Europa. Toch bedankt voor de moeite die je gedaan hebt.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

stom, je kan gta london en gtaII gratis downloaden op de rockstar site :puh: .

Voor de zoveelste maal: GTA London 1969 is niet te downloaden op Rockstar Classics.

BUMP:

nee, iedereen heeft het erover dat dat kan maar ik zie hem daar niet! ik heb op bol.com gta1+gtalondon pack bestelt. helaas is de levertijd 2-3 weken, nog ff w8en dus! :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...

He bedankt voor de tip!!! :tu::tu:

Ik dacht dat GTA londen niet meer te koop was.

Maar ik heb hem nu besteld op Bol.com

als het goed is heb ik straks alle GTA`s tot nu toe behalve GTA Advance

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto Mission Pack #1: London 1969 is niet te downloaden.

Maar Grand Theft Auto Mission Pack #2: London 1961 is wel gratis te downloaden en bestaat ook niet op CD.

Je kan hem hier downloaden: http://www.rockstargames.com/gtalondon (GTA: London 1969 website. Achter de knipperende knop 'Free' vind je de gratis GTA: London 1961 download). De download is nog niet eens 7 MB groot, dus gaat lekker snel.

Ik heb GTA: London 1969 al jaren en heb dat ook pas recent ontdenkt.

Let wel, je hebt GTA: London 1969 nodig en dan natuurlijk ook GTA 1 (de versie op cd, als je de download hebt en dan GTA: London 1969 installleerd, werkt deze niet).

GTA: London 1961 heeft maar 1 level, maar het bevat wel de moeilijkste missies ooit bij top-down GTA. Het heeft ook een hoop nieuwe voertuigen, want veel voertuigen van 1969 bestonden toen nog niet. En er zit ook een multi-player map van Manchester bij.

Deze 2de missie pack is een uitgekomen als een gratis te downloaden extraatje voor de fans die GTA: London 1969 gekocht hadden en omdat er kritiek was dat de add-on te makkelijk was is deze supermoeilijk gemaakt.

Enjoy!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
even een kort vraagje over GTA I

Kan je hem nog kopen of is ie helemaal uit de winkel :Y ?

bedankt

G-D :cya:

Je kunt hem gratis en legaal downloaden op de website van Rockstar :Y.

Klikje ;)

Bewerkt: door kristof01
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als je hem voor de PS1 wilt hebben moet je even op Marktplaats kijken. Hij is bijna niet meer in de winkel te krijgen. (en downloaden kan niet voor de playstation)

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als je geluk hebt ergens in een bak met tweedehands spellen. Maar ik zou er niet op rekenen.

ik zocht er ook naar maar nee nergens gevonden dus gewoon gedouwnload :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als je geluk hebt ergens in een bak met tweedehands spellen. Maar ik zou er niet op rekenen.

ik zocht er ook naar maar nee nergens gevonden dus gewoon gedouwnload :tu:

Ja, maar Groot-Duimpje zoekt hem voor de Playstation. En die kan je dus niet downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...