Jump to content

GTA LCS Voor de PC!


DeathPenalty

Recommended Posts

Nice Mod! hier hebben ze zeker veel energie aan besteed. Volgens mij gaan er wel veel bugs en glitches in voorkomen aangezien je niet alles perfect kunt maken. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat, wellicht over een paar maanden pas. Of is de mod al helemaal afgerond? Maargoed, aangezien je hem nu kunt downloaden zal hij wel af zijn. :7 Nu maar even kijken of het daadwerkelijk wel leuk zal zijn. Een voordeel heb je, je kunt nu eindelijk zwemmen in Liberty City. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, mooi gemaakt vind ik. Als ik SA op mij pc had zou ik m meteen gedownload hebben. Ik zag wel een paar schoonheidsfoutjes maarja je kan niet alles perfect maken. Nu moet er nog aleenmaar iemand zijn die de stemmen kan overplaatsen dan is hij gewoon perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet lang duren zon grote mod te maken eerst alle voertuigen veranderen dan de map daarna de missies maken.

Ja maar ik vrees dat de mod niet of over een laaaaange tijd pas afgemaakt word aangezien de creators geen tijd meer hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...