Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Stopping power zorgt er alleen voor dat je 1 kogel minder nodig hebt om te killen. Danger close zorgt er alleen voor dat de schade net zo groot wordt dat iedereen zonder bescherming binnen de explosieradius doodgaat. Blast shield zorgt ervoor dat je explosieven beter overleeft, maar Danger Close neutraliseert dit effect weer.

Erg handig die site van dinges. :)

FAL > AK (damage)

TAR > AK (speed)

Maar AK is volautomatisch en heeft geen idle sway. Toch briljant hoe IW alles heeft gebalanceerd. Er is simpelweg dus geen slecht wapen, alleen wapens die je goed bevallen. UMP45 heeft meer schade op afstand, maar ligt mij niet.

De AC130 heeft maar 1000 health, evenveel als ene Harrier/Chopper gunner. Maar hij heeft wel 2x flares en negeert geweervuur. Pavelow heeft wel 3000 health. Ohja, Sentry heeft ook 1000 health.

Alle geschut met volle health deelt de binnenkomende schade door 2. Als er rook is, ontvangen ze meer schade, maar dan doen ze gelijk ook sneller alles.

Heli's/harriers vallen aan op basis van 3 dingen:

1: Heeft de speler een hoge score? Zoja, meer kans op attack.

2: Heeft de speler al een keer eerder op het vliegtuig geschoten? Zoja, meer kans op attack.

3: Hoever is de speler van de heli/harrier? Maximale afstand is volgens de bestanden 'best ver'.

Het is nutteloos om te noobtuben tegen Harrier's/helikopters, een raket van een RPG-7 of een ander ding is genoeg.

Als je scherm rood knippert, of als je 1 kogel heb gegeten, moet je gewoon 5 seconden wachten en dan kun je weer verder.

Zo werkt het systeem:

1 schade (99 health): 5 seconden later weer 100 health.

99 schade (1 health): 5 seconden later weer 100 health.

Elk wapen dat wordt ingezoomd is gewoon op alle afstanden even precies, waar je op mikt. Dus als je mist, ligt dat niet aan het geweer, maar aan jou. (Of aan lagg, zoals we ervaren hebben).

Alle LMG's hebben dezelfde schade op alle afstanden.

Alle Snipers hebben dezelfde schade op alle afstanden.

Dus het boeit niet als je 1 meter van je vijand af staat, of de andere kant van de map met deze 2 classes, je blijft even effectief. (Al is recoil een mogelijk probleem). LMG's/Snipers+Silencers hebben verminderde schade op alle afstanden.

SMG's hebben het minste last van silencers, de schade op afstand wordt alleen verminderd, alleen is dat bij SMG's minder te merken. UMP45 is de minst beinvloede SMG. Alle geweren zijn wel zwaarder beinvloed. Maar ze hebben geen verminderde schade. Dus een AK+Silencer op 1 meter afstand is even schadelijk als een AK zonder silencer. Op 'gemiddelde afstand' is er wel verschil. Op lange afstand is er noppes verschil. (Ik ga voortaan met FAL snipen :D)

Shotgun op Assault Rifles hebben meer bereik dan elk andere shotgun. Meer dan de model887. Wel minder schade.

Een Akimbo model schiet minder ver dan een normale Model 1887. De SPAS12 is de verst schietende shotgun op de Model na.

Alle sniper rifles hebben dezelfde bassisschade.

De Intervention is precies hetzelfde als de Barrett. Geen enkel verschil, op de bolt action/semi-auto na.

De WA2000 is ook hetzelfde als de 2 bovenstaanden, maar 10% minder multiplier als je op de kont/wat ervoor zit schiet(Intervention:1,1. WA2000:1.0). De M21 heeft maar 1.1x schade op de borst, in tegenstelling tot de 3 andere snipers, die 1.5X hebben.

Maar, de M21 + silencer maakt ALTIJD een kill als je 2 keer schiet binnen 5 seconden. Voor de computerspelers/consolespelers met snelle vingers is dit erg nuttig, gewoon twee keer schieten. Aangezien de M21 bijna geen recoil heeft, is dit een effectieve manier om te killen.

De USP is beter dan de M9, maar dat is minimaal op gemiddelde afstand.

De Magnum is op afstand beter dan de Desert Eagle, de Magnum schiet ook sneller.

Alle automatische pistolen (TMP bijvoorbeeld) hebben minder schade dan normale pistolen, dus een M9/USP45 met iemand die snel kan schieten is effectiever dan een G18 bijvoorbeeld.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren werd ik lvl 65 ik meteen RPG gepakt. Nu dik killen ermee! :puh: Lekker Newbie. ;D

Haha lekker! Ikzelf vind de RPG best tof! Hij is best onbetrouwbaar... wanneer je bijvoorbeeld door een raam of deur schiet weet je niet waar die raket naar toe gaat. Zo kan hij uitwijken naar rechts, links boven of onder wat soms tot wel hele grappige situaties kan leiden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik een keer een heerlijke 7 killstreak, en kon ik mijn harrier inroepen (hoogste wat ik tot nu toe heb unlocked). Mag je raden? Hij hang net 2 sec in de lucht en heeft nog niet eens een schot geleverd, word mn harrier al uit de lucht gehaald :ch: Rakettenwerpers zijn alleen leuk als je ze zelf hebt :7

En @ ikt @ UMP45: Tja, ik ben nog verplicht dat wapen te gebruiken, omdat er geen betere voor mij is >_< Maar god wat is dat ding scheef soms. Ik heb er een ACOG scope op, dus hij is wel lekker als ik op verre afstand wil schieten. Maar meestal als iemand dichtbij komt, begin ik direct op hem te schieten. Mijn aim zit gewoon rond buik/hoofd, maar toch gaan alle bullets mis en word ik doodgemaakt.

Daarom gebruik ik mijn PP2000 FMJ vaker, aangezien die lekker snel schiet en ook goede schade geeft. Meestal ben ik dan sneller dan tegenstanders. En als ik dan iemand ergens ver vandaan zie, kijk ik of hij ergens stil gaat staan, en dan pas gebruik ik mijn UMP45. Verder rush ik gewoon :puh:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik nou het IQ van een aap of zijn er meerdere die die tabel niet snappen? :puh:

Bovenste rijtje = wapensoort

Rijtje daaronder = Alle wapens van geselecteerde wapensoort

Rood lijntje = Normale damage, van links naar rechts is steeds verder

Blauw = Met silencer, van links naar rechts is steeds verder

Daaronder staat nog een rijtje met statistieken enzo die je in de praktijk nooit nodig hebt. Weer daaronder staan wat dingen over de perks en killstreaks enzo.

Erg handig die site van dinges. :)

:ch:

Bewerkt: door Stinger58
Link to comment
Delen op andere websites

Lol 1 Multikill met RPG van 5 mensen en toen had ik Predator weer Multikill van 5 mensen. Gisteren ook al. :D

ik vind het echt nuub om met een raketwerper op infantry te schiten,pak een echt wapen inplaas van een afstand een raket naar binnen te schieten :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

net een iemand met een aim hack gezien(niet zeggen dat ik gewoon geownd word),ik zat dus te speleen in fevala,zie ik ineens dat een speler 32 kills achterelkaar headshots maakt op verschillende plekken op de map terwijl hij aan de andere kant stond :cab: vind dit soort mensen echt zielig en levenloos.

dat zijn geen skills maar zeker hacks.(hij had trouwens na het spel ergens in de honderd kills)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is alweer een nieuwe hack die ervoor zorgt dat je automatisch met je gun lockt op een vijand. PS3 wordt echt bedolven onder hacks. Straks wordt het echte niet meer leuk als iedereen gaat hacken. :{

Best wel handig als je nog 50 headshots hoeft voor de M4A1 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

OMG!~ik heb het nog nooit gezien en nu gewoon 2 keer op een dag!de speler is .... of 5 puntjes(dat is zijn naam ja) en die heeft gewoon weer fucking veel kills zonder dat hij ook echt op je schiet(headshot ook altijd),serieus ik vind die mensen die de hacks maken echt een xxx :duh:

>>> Door Visser23: Geen gescheld a.u.b. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Yeah! Ik ging over de 20 killstreak heen. Wienish haalde 26 (in theorie genoeg voor een nuke, helaas niet ingesteld.. En ik kan je zeggen, het was op Karachi en ik ging NIET op mijn vaste plekje zitten :puh: Ik huppelde gewoon wat rond en ze kwamen steeds met 3 tegelijk achter elkaar, dus ik had meerdere keren Triple Kill.

Waarom stond jij 26-1-1? En ik maar 3e :puh: En waarom kwam er geen nuke?

Ik had die niet ingesteld zei ik al. Harrier, Pave Low en Chopper Gunner.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...