Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

  • 4 weken later...

Maak eens een topic over alle COD's dat is beter heb je gelijk een hele pagina met info ( maybe )

Lijkt me niet handig omdat iedereen dan over een Call of duty aan kwebbelen is en en de ander weet niet welke beetje onoverzichtelijker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch heb ik van de release van mw2 tot mw3 mw2 gespeeld en zoiets nog nooit gezien.

Ik ook niet, volgensmij kan dat gewoon helemaal niet. :bonk:

het is ook op de pc dus ik vertrouw het niet helemaal omdat je daar gewoon veel te veel mods hebt die undetected blijven maar ik vond het er wel grappig uitzien

Link to comment
Delen op andere websites

Toch heb ik van de release van mw2 tot mw3 mw2 gespeeld en zoiets nog nooit gezien.

Ik ook niet, volgensmij kan dat gewoon helemaal niet. :bonk:

het is ook op de pc dus ik vertrouw het niet helemaal omdat je daar gewoon veel te veel mods hebt die undetected blijven maar ik vond het er wel grappig uitzien

Ik speel sinds vandaag op AlterIW (Cracked Multiplayer voor MW2 op PC). Ik zie wel of dat een keer gebeurd of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch heb ik van de release van mw2 tot mw3 mw2 gespeeld en zoiets nog nooit gezien.

Ik ook niet, volgensmij kan dat gewoon helemaal niet. :bonk:

het is ook op de pc dus ik vertrouw het niet helemaal omdat je daar gewoon veel te veel mods hebt die undetected blijven maar ik vond het er wel grappig uitzien

Ik speel sinds vandaag op AlterIW (Cracked Multiplayer voor MW2 op PC). Ik zie wel of dat een keer gebeurd of niet.

En weer iemand op een botnet........... Wat is je naam op AlterIW? ik speelde het ook.

Link to comment
Delen op andere websites

moet je voor dat cracked multiplaer mw2 hebben?

nee, AlterIW bestaat sinds 2010. 3 weken geleden werd het bekent, dat je (hoogwaarschijnlijk) op een botnet terecht komt. De enige die er van wist was de ontwikkelaar, géén enkele andere admin of moderator wist dit. Teknogods heeft het ontdekt, wat misschien niet waar is, aangezien Teknogods een rivaal en de grootste concurent is van AlterIW, Alterops en AlterMW3. Maar het boeit me geen reet, ik heb wel mooi ongeveer €100 aan spellen bespaart. (Black ops en MW2)

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

moet je voor dat cracked multiplaer mw2 hebben?

Je kunt Standalone versie downloaden of gewoon de 2 CD's (Ik mag er niet mee helpen want het is illegaal)

@ Kelwin ik heet gwn BiglifeRPG op AlterIW. En AlterOps heb ik ook maar die onstabiel.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...