Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik hoop juist niet dat hij 10 November komt ik heb net Call of Duty World at War gekocht heb geen zin in een nieuwe moet ik helemaal opnieuw beginnen. :duh:

Van mij mag hij gewoon later komen!

Edit: Nee doe maar gewoon 10 November November duurt nog heel lang vandaar.

Ik vind net dat hij eerder moet komen!! Ook al heb je Cod WaW gekocht, deze heb je zo uitgespeeld (als je geen prestige doet), en wat zou het, je kan toch ook wachten met het kopen van MW2, je hoeft hem toch niet op de dag van release te kopen?

maar dat is dan wel vet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk al zo lang uit naar deze game, al lang voor de teaser was uitgekomen. Deze game moet wel vet worden, want Infinity Ward maakt de game, en zij zijn gewoon zo veel beter dan Treyarch. De eerste Modern Warfare speel ik ook nog bijna dagelijks ook al heb ik World at War, dus laat Modern Warfare 2 maar komen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht eigenlijk dat het echt een goede game wordt natuurlijk, maar CoD: World at War staat nog steeds boven aan. Vindt ik! :Y

Daar mee ben ik helemaal mee eens!

Krijg je bij 7 Killstreak bij Modern Warfare 2 een helikopter?

Dat zou me wel vet lijken! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht eigenlijk dat het echt een goede game wordt natuurlijk, maar CoD: World at War staat nog steeds boven aan. Vindt ik! :Y

Daar mee ben ik helemaal mee eens!

Krijg je bij 7 Killstreak bij Modern Warfare 2 een helikopter?

Dat zou me wel vet lijken! :eten:

Neeee. Geen helikopters, want als je dan in het zwakke team zit, wordt je benadeeld omdat je teamleden steeds doodgaan waardoor de tegenstanders steeds helikopters kan spawnen. :N Wat ik ook nog wel erg wreed zou vinden is, niet de keuze hoeven maken tussen Red Dot Sign en Silencer, ik denk dat dat een gouden combinatie is. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht eigenlijk dat het echt een goede game wordt natuurlijk, maar CoD: World at War staat nog steeds boven aan. Vindt ik! :Y

Daar mee ben ik helemaal mee eens!

Krijg je bij 7 Killstreak bij Modern Warfare 2 een helikopter?

Dat zou me wel vet lijken! :eten:

Helikopters....helemaal niks is dat (als je in slecht team zit), wat misschien wel vet is, dat je bijv. ergens een volautomatisch machine geweer kan neerzetten bij een 7 killstreak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht eigenlijk dat het echt een goede game wordt natuurlijk, maar CoD: World at War staat nog steeds boven aan. Vindt ik! :Y

Daar mee ben ik helemaal mee eens!

Krijg je bij 7 Killstreak bij Modern Warfare 2 een helikopter?

Dat zou me wel vet lijken! :eten:

Helikopters....helemaal niks is dat (als je in slecht team zit), wat misschien wel vet is, dat je bijv. ergens een volautomatisch machine geweer kan neerzetten bij een 7 killstreak.

Een machine geweer dat zou echt irritant zijn ik vindt zo'n heli al irritant genoeg net zoals tanks online. :duh:

Dat ze het maar bij hun heli laten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je allen extra`s op je wapen tegelijk kan zetten dus dual magazijn en demper of zo.

Ik denk niet dat dat zou gebeuren, maar ik heb op die site gekeken waar je ideen voor Modern Warfare 2 achter kan laten en daar willen veel mensen dat je je eigen mannetje kan maken en dat je twee attachements slots op je wapen krijgt, eentje voor alles om mee te richten (red dot, ACOG) en anders (Noobtube, demper), maar ik denk niet dat ze dat inzetten, want dan krijg je silenced M16's met een sniper scope. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik bedoel dan ook de echte scopes die er bij hooren enzo niet een .50 call sniper scope op een m16 :clown: .

Het is maar een overdreven voorbeeld. :clown: Ik bedoel eigenlijk dat je dan veel minder skills nodig hebt om een silenced

wapen te gebruiken bijv. de iron sights van de M14 zuigen, dus is ie moeilijk te gebruiken met een demper, maar als je een ACOG of een sniper scope eropzet (dat kan bij de M14 en bij veel andere assault rifles) dan krijg je gewoon een silenced sniper en dat is erg, zeker in hardcore(geen killcam). :duh: Je krijgt dan ook veel last van Noobtubers, want dan kiezen mensen gewoon de Noobtube als tweede attachement (je kan gerust zonder de eerste perk slot) en dan hoor je overal dat k*t geluid van de Noobtube. :duh:

200 berichten!!! :dans: :dans: :dans:

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom loopt iedereen toch altijd zo te zeiken op die noobtube? Hij is gewoon in het spel, hij is erg handig en soms is het irritant als je er zelf neergeknald mee wordt. maar het was altijd mijn favo atachment.

netzoals martydawn, loopt ook altijd iedereen op te zeuern

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom loopt iedereen toch altijd zo te zeiken op die noobtube? Hij is gewoon in het spel, hij is erg handig en soms is het irritant als je er zelf neergeknald mee wordt. maar het was altijd mijn favo atachment.

netzoals martydawn, loopt ook altijd iedereen op te zeuern

Idereen zeikt over de noobtube, omdat je niks hoeft doen om hem te krijgen en hij is heel makelijk te gebruiken, (je kan iemand doden die aan de andere kant van de map staat). De nootube zou niet zo erg zijn als iedereen hem alleen gebruikte voor wat ie bedoeld is (groepen mensen in of buiten gebouwen uitschakelen), maar veel mensen gebruiken hem wanneer kogels het beter zouden doen (granaat in je rug :duh: ). Martydom is gewoon zielig, het is een perk die bedoeld is voor mensen die levend geen kills kunnen krijgen, je wacht tot iemand je doodt in een kleine ruimte en dan boem! een kill :duh::7 . Als je Last Stand gebruikt hoef je tenminste iets doen om een kill te krijgen. Maar je bent echt een noob als je Martydom in Hardcore gebruikt (friendly fire aan, geen granade danger indicator). :7

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom loopt iedereen toch altijd zo te zeiken op die noobtube? Hij is gewoon in het spel, hij is erg handig en soms is het irritant als je er zelf neergeknald mee wordt. maar het was altijd mijn favo atachment.

netzoals martydawn, loopt ook altijd iedereen op te zeuern

Idereen zeikt over de noobtube, omdat je niks hoeft doen om hem te krijgen en hij is heel makelijk te gebruiken, (je kan iemand doden die aan de andere kant van de map staat). De nootube zou niet zo erg zijn als iedereen hem alleen gebruikte voor wat ie bedoeld is (groepen mensen in of buiten gebouwen uitschakelen), maar veel mensen gebruiken hem wanneer kogels het beter zouden doen (granaat in je rug :duh: ).

Noobtube = grenade launcher? Mij valt het op dat weinig mensen hem gebruiken, terwijl je er altijd wel een paar kills mee hebt. Maar er zijn inderdaad 0,0 skills voor nodig om er mee te killen.
Martydom is gewoon zielig, het is een perk die bedoeld is voor mensen die levend geen kills kunnen krijgen, je wacht tot iemand je doodt in een kleine ruimte en dan boem! een kill :duh::7 . Als je Last Stand gebruikt hoef je tenminste iets doen om een kill te krijgen. Maar je bent echt een noob als je Martydom in Hardcore gebruikt (friendly fire aan, geen granade danger indicator). :7
Ik heb inderdaad al vele teammaten vervloekt als ik weer eens dood ga door hun martydom. Het gaat zoiezo nergens over, hoe kan je nou een granaat laten vallen als je dood bent..?
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom loopt iedereen toch altijd zo te zeiken op die noobtube? Hij is gewoon in het spel, hij is erg handig en soms is het irritant als je er zelf neergeknald mee wordt. maar het was altijd mijn favo atachment.

netzoals martydawn, loopt ook altijd iedereen op te zeuern

Idereen zeikt over de noobtube, omdat je niks hoeft doen om hem te krijgen en hij is heel makelijk te gebruiken, (je kan iemand doden die aan de andere kant van de map staat). De nootube zou niet zo erg zijn als iedereen hem alleen gebruikte voor wat ie bedoeld is (groepen mensen in of buiten gebouwen uitschakelen), maar veel mensen gebruiken hem wanneer kogels het beter zouden doen (granaat in je rug :duh: ).

Noobtube = grenade launcher? Mij valt het op dat weinig mensen hem gebruiken, terwijl je er altijd wel een paar kills mee hebt. Maar er zijn inderdaad 0,0 skills voor nodig om er mee te killen.
Martydom is gewoon zielig, het is een perk die bedoeld is voor mensen die levend geen kills kunnen krijgen, je wacht tot iemand je doodt in een kleine ruimte en dan boem! een kill :duh::7 . Als je Last Stand gebruikt hoef je tenminste iets doen om een kill te krijgen. Maar je bent echt een noob als je Martydom in Hardcore gebruikt (friendly fire aan, geen granade danger indicator). :7
Ik heb inderdaad al vele teammaten vervloekt als ik weer eens dood ga door hun martydom. Het gaat zoiezo nergens over, hoe kan je nou een granaat laten vallen als je dood bent..?

Inderdaad, ik hoop dat MW2 dit NIET meer heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...