Jump to content

GTA Chinatown Wars gelekt!


Flitskikker

Recommended Posts

Gisteren is de lang verwachte game GTA:Chinatown Wars uitgekomen: (Grand_Theft_Auto_Chinatown_Wars_USA_NDS-XPA. Direct kwamen er melding dat de game op geen enkele kaart zou werken. Helemaal waar is dat niet want EZ Flash V (Plus), Supercard DS ONE, Acekard R.P.G., G6 Real en DS-Xtreme schijnen deze backup wel aan te kunnen.

Het wordt veroorzaakt door een nieuw type savegame zo gaan de geruchten en het is voor velen dus afwachten tot er een update beschikbaar is voor hun kaart. Of er bewust gekozen is voor een ander savetype om te zorgen dat veel kaarten de backup niet kunnen draaien is nog niet bekend.

Waarschuwing: vragen naar het downloaden van dit spel (net zoals alle andere spellen) is verboden en zal je een ban opleveren bij overtreding.

De game is helaas dus al gelekt, maar zou niet werken op andere kaarten dan de bovengenoemde.

Jammer voor degene met een R4 dus bijvoorbeeld. Hoogstwaarschijnlijk zal dat wel omzeild worden.

Mijn advies om hem gewoon te kopen. ;)

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Joriz
Link naar illegaal materiaal verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    13

  • Sprunk

    7

  • TomFurga

    7

  • TahR78

    6

ik kwam hem toevallig tegen, en ik kon de verleiding niet weerstaan ;)

heb hem aan de praat gekregen via een fix, want inderdaad de gelekte versie doet het niet op alle kaarten,

heb net de eerste missie gedaan en ik moet zeggen R* heeft weer puik werk afgeleverd.

en voor de rest.. tja daar hou ik me wijselijk over stil.

ciao!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook even geprobeert met een emulator. Op een Celeron (ging erg sloom).

Maarja, als hij uitkomt, ga ik hem halen, is wel zo eerlijk.

Als ik de eerste missie heb gehaald en ik ga naar Kenny, en ga weer naar buiten, grijs scherm. ^_^

Daarom effe wachten tot hij uitkomt en halen. ^_^

Bewerkt: door gtadevil
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem ook gwn kopen, Ik heb alle gta's die heb ik zelf gekocht nooit van internet of iets gedwonload

Maar toch vind ik het lkkr voor die gasten dat ze nie kunnen downloaden op hun R4tje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...