Jump to content

GTA Chinatown Wars gelekt!


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    13

  • Sprunk

    7

  • TomFurga

    7

  • TahR78

    6

De eerste 7 missies zijn inmiddels op YouTube te bewonderen, ik weet nu al dat ik geen spijt krijg van mijn aanstaande aankoop.

Bij sommige beelden zie je wel heel vreemde schijnsels van de koplampen, maar dat zal wel liggen aan die illegale versies. Bij anderen schijnen ze normaal, dus ik neem aan ook in de gekochte versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop altijd mijn GTA's.

Ja. Een echte fan koopt gewoon de echte versie. Dan heb je een artwork boekje, en het boekje dat je erbij krijgt gewoon. Ik vind het altijd leuk om die dingen ''voor de heb'' te hebben. Dat is mijn reden al mijn games gewoon te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop altijd mijn GTA's.

Ja. Een echte fan koopt gewoon de echte versie. Dan heb je een artwork boekje, en het boekje dat je erbij krijgt gewoon. Ik vind het altijd leuk om die dingen ''voor de heb'' te hebben. Dat is mijn reden al mijn games gewoon te kopen.

Dat heb ik ook altijd. Ik ben altijd heel zuinig met de boekjes en met de hoes.

Bewerkt: door Triads
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is al sinds de 13e volgens mij online.

Ik heb hem eindelik werkend gekregen en heb hem gespeeld.

Ik moet zeggen dat het een mooi spel is, lekkere gameplay en je word dusdanig afgeleid dat het niet erg is dat je geen voices hoort van de voice-actors of de radio.

Ook erg leuk zijn de 'minigames' die je op het Touchscreen moet uitvoeren.

Heb jij geen voices, en radiogeluid? Bij mij toch wel, ik heb de ge-update versie [illegaal]gedownload[/illegaal] :$

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, voorheen verklaarde ik iedereen gewoon voor gek die geld neer telde voor een DS game. Maar deze game moet je gewoon legaal hebben. Hij kost dacht ik iets van 40 euro, en je krijgt een voucher die recht geeft op extra's zoals meer geld en save huizen. Dat is bij de Bart Smit en E-plaza als je je inschrijft vóór een bepaalde datum (weet hem zo snel even niet :puh: )

Dus nu ga ik aftellen tot de 20e en hem kopen. :tu:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, voorheen verklaarde ik iedereen gewoon voor gek die geld neer telde voor een DS game. Maar deze game moet je gewoon legaal hebben. Hij kost dacht ik iets van 40 euro, en je krijgt een voucher die recht geeft op extra's zoals meer geld en save huizen. Dat is bij de Bart Smit en E-plaza als je je inschrijft vóór een bepaalde datum (weet hem zo snel even niet :puh: )

Dus nu ga ik aftellen tot de 20e en hem kopen. :tu:

Hijs is toch al de 17e of 18e uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, voorheen verklaarde ik iedereen gewoon voor gek die geld neer telde voor een DS game. Maar deze game moet je gewoon legaal hebben. Hij kost dacht ik iets van 40 euro, en je krijgt een voucher die recht geeft op extra's zoals meer geld en save huizen. Dat is bij de Bart Smit en E-plaza als je je inschrijft vóór een bepaalde datum (weet hem zo snel even niet :puh: )

Dus nu ga ik aftellen tot de 20e en hem kopen. :tu:

Hijs is toch al de 17e of 18e uit?

In Amerika op de 17e, in Europa op de 20e :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...