Jump to content

GTA Chinatown Wars gelekt!


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    13

  • Sprunk

    7

  • TomFurga

    7

  • TahR78

    6

Als trouwe GTA-fan koop ik het natuurlijk ook, maar voor de DS download ik altijd. Maar deze zal ik ook kopen, voor PS3, Xbox360, PC zijn alle spellen bij mij 'gekocht' :)

Ik heb nog nooit een game gedownload. Misschien is het wel handig maar kopen is leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is inderdaad al te downloaden ja, bij mij op school zat het hele 'computer' clubje rondom 1 ds chinatownwars te spelen/kijken :bonk:

ik wacht gewoon lekker tot vrijdag (zaterdag kan ook, heb volgens mij nu nog te weinig :bonk:) tot hij uitkomt!

ik heb nog nooit een spel gedownload, en met GTA's zal ik dat nooit doen, straks zijn ze failliet :cry:

maar ziet er wel vet uit :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar gaat heust niet failliet als jij eens een spelletje download, maar als iedereen het doet... Daarom hoop ik dat zoveel mogelijk mensen het spel kopen, en dan hopen op een vervolg misschien. ^_^

Ik geef toe, ik heb heb ook al gespeeld, maar ik wil wel het origineel in huis van deze GTA (en voucher voor extra stuff) :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is al sinds de 13e volgens mij online.

Ik heb hem eindelik werkend gekregen en heb hem gespeeld.

Ik moet zeggen dat het een mooi spel is, lekkere gameplay en je word dusdanig afgeleid dat het niet erg is dat je geen voices hoort van de voice-actors of de radio.

Ook erg leuk zijn de 'minigames' die je op het Touchscreen moet uitvoeren.

Heb jij geen voices, en radiogeluid? Bij mij toch wel, ik heb de ge-update versie [illegaal]gedownload[/illegaal] :$

Ik heb het over de actor voices en de zang bij liedjes.

Die zit gewoonweg niet in GTA: CW.

Even over GTA: CW, waarschijnlijk zal ik hem ook gewoon legaal kopen ;)

Voor de boekjes en etc. maar ook omdat ik online via Nintendo WFC tegen mensen wil spelen, en de gedownloade versie dit bij mij niet toestaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Duurt dat saven bij iedereen zo lang? Ik gebruik .. Emulator. En daar werkt hij zo te zien niet in.

>>> Door Svenie: Geen hulp vragen omtrent illegale software. <<<

Sorry Svenie :puh:

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Duurt dat saven bij iedereen zo lang? Ik gebruik .. Emulator. En daar werkt hij zo te zien niet in.

>>> Door Svenie: Geen hulp vragen omtrent illegale software. <<<

Sorry Svenie :puh:

Tja het is ook illegaal he, dan zitten er risico's aan dat het spel niet goed werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...