Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    12

  • Maurow

    11

  • Dakendak

    7

  • Nissan

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja dat lijkt er echt op, alleen zit het een beetje in een rare bocht, misschien heeft ie het gebroken ofz :7

Nou hij lijkt er mssh wel op

Offtopic: Een mannelijks geslachtsdeel kun je nie breken. Want het zijn spieren :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jwel hoor, volgens het sexwoordenboek en ik citeer:

Hoewel dit zelden gebeurt, kan een penis inderdaad breken. Het gaat daarbij niet om een botbreuk (want er zit geen bot in de penis), maar om een breuk in de wand van het zwellichaam. Dit is het deel dat zich met bloed vult als een jongen opgewonden raakt. Soms hoort men het ook knappen. De penis kan dan krom gaan staan en bont en blauw worden. Je vriend moet zo snel mogelijk naar de huisarts gaan. Meestal moet het namelijk worden gehecht. Herstel in latere fasen is moeilijk of soms zelfs onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het vlieg veld staat er zoon bill board dat je opreis kan naar las venturas... dus een naar san andreas.!

volgens mij verwijst het dan een kleine beetje (ik zeg klein beetje) naar die missie in Sa dat je naar liberty city moet vliegen

iets van Saints mark bistro ofzoiets was da, denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het vlieg veld staat er zoon bill board dat je opreis kan naar las venturas... dus een naar san andreas.!

maar San andreas speelt zig grof weg 15 jaar voor Chinatownwars af dus is t wel een beetje vergezogt;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het vlieg veld staat er zoon bill board dat je opreis kan naar las venturas... dus een naar san andreas.!

maar San andreas speelt zig grof weg 15 jaar voor Chinatownwars af dus is t wel een beetje vergezogt;)

Helemaal niet... als er een verwijzing is naar een 80's band dan is dat toch ook niet vergezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het vlieg veld staat er zoon bill board dat je opreis kan naar las venturas... dus een naar san andreas.!

maar San andreas speelt zig grof weg 15 jaar voor Chinatownwars af dus is t wel een beetje vergezogt;)

San Andreas zal dan nog wel bestaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik hierbij vermelden dat het om de staat San Andreas gaat, niet om de game GTA San Andreas. In GTA IV zie je toch ook veel verwijzingen naar enerzijds Vice City en anderzijds San Andreas? DonDyon zal de staten verward hebben met de GTA's die zich daar afspelen. Graag terug ontopic nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er 1!

Deze is volgens mij nog nooit gevonden.

Als je naar dit punt: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...=&set=509,2

Dan zie je een getekend lachend gezicht met 2 handen.

Je moet helemaal tot aan de rand varen tot je niet meer verder kan.

Ook zit aan de uiterste noord oosten een bord met: 'Here be dragon' in het water. (net als in het zuid westen).

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er 1!

Deze is volgens mij nog nooit gevonden.

Als je naar dit punt: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...=&set=509,2

Dan zie je een getekend lachend gezicht met 2 handen.

Je moet helemaal tot aan de rand varen tot je niet meer verder kan.

Ook zit aan de uiterste noord oosten een bord met: 'Here be dragon' in het water. (net als in het zuid westen).

Die vind ik goed gevonden! Ik heb hem er gelijk bijgezet:

Easter eggs (GTA Chinatown Wars)

Precies zo'n gezicht zoals de easter egg-bordjes uit Vice City Stories.

Je 2e was al bekend en stond er al bij.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...