Maurow Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 denk t ook volgens mischien deze ook lijkt op de haai van jaws Quote Link to post Share on other sites
stibie Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Ik weet niet of dit al bekend is, maar de missie : The Fandom Menace is een verwijzing naar 'The phantom menace. En dat is een film in de star wars reeks. ^^ Quote Link to post Share on other sites
Reaper. Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 denk t ook volgens mischien deze ook lijkt op de haai van jaws Bijna alle haaien lijken op elkaar. Quote Link to post Share on other sites
The Hulk Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 denk t ook volgens mischien deze ook lijkt op de haai van jaws Bijna alle haaien lijken op elkaar. Inderdaad het kan net zo goed gewoon een normale haai zijn alleen omdat er een film is over haaien namelijk: Jaws. Dan hoeft dit toch niet gelijk een EE te zijn. Quote Link to post Share on other sites
Maurow Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 sorry je hbt gelijk denk k Quote Link to post Share on other sites
nintendo5998 Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 er zitten overal schepen onder water. ja maar dit schip is een koopvaardijschip van in de 17-18de eeuw Quote Link to post Share on other sites
metal_wario Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 (edited) Beetje raar maar, ik zet te spelen ik wou het blijheids beeld zien toen zag ik zo'n dealer. Ik sprak er mee en zijn naam is Osama. Het rare vindt ik dat hij bij (in GTA dan) een bekent beeld is. Op de derde screenshot zie je dat hij bij geen gang hoort. Edited March 24, 2009 by metal_wario Quote Link to post Share on other sites
Jesperkaj Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Quote Link to post Share on other sites
metal_wario Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat. Quote Link to post Share on other sites
Leontjuuh-gta Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat. mssh het teken van die aanslagen van 2001 en dat hij daarom nu bij het blijheidsbeeld staat.. Quote Link to post Share on other sites
stibie Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat. mssh het teken van die aanslagen van 2001 en dat hij daarom nu bij het blijheidsbeeld staat.. Ik denk niet dat R* een verwijzing naar 11 september in het spel zal gooien. Het was een vreselijke dag in de geschiedenis en dan weet rockstar ook wel. Quote Link to post Share on other sites
The Hulk Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat. mssh het teken van die aanslagen van 2001 en dat hij daarom nu bij het blijheidsbeeld staat.. Ik denk niet dat R* een verwijzing naar 11 september in het spel zal gooien. Het was een vreselijke dag in de geschiedenis en dan weet rockstar ook wel. Inderdaad het lijkt me een beetje raar als het naar die dag verwijst. Quote Link to post Share on other sites
gerbieboy6 Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Dit is een Eastereggtopic! Ga dus eventueel verder via PB en hou dit topic dus ook voor GTA CW eastereggs. (srry, als dit moderatorachtig overkomt) Quote Link to post Share on other sites
Maurow Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 lijkt dit niet op een mannelijk geslachtsdeel? Quote Link to post Share on other sites
HA5H Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 (edited) lijkt dit niet op een mannelijk geslachtsdeel? Nee sorry, of ik kijk nu heel scheel. Of miss een heel klein beetje. Edited March 26, 2009 by -Haakon- Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts