Jump to content

Glitches & Bugs


Svenie

Recommended Posts

Een irritante, leuke, handige bug of glitch gevonden? Vertel het in dit topic.

ja... heb op eens geen missies meer ben nu op de voglende procent: game is in totaal 50.58% maar nu krijg ik geen emails meer en geen missies hoe kan dat? p.s game is in winkel gekocht.

heeft iemand een patch of iets waar ik weer verder kan, heb een ding gekocht waarmee ik de bestande kan wijzigen, via ebay, het is dus nog een legaal gekochte object bij de game maker gekocht dus. help me plies! :7

Voor zover ik weet kan je niet bij de bestanden komen van CTW. Dus als jij dat wel kan heb je misschien een R4, M3 of andere illegale kaart. Alles behalve legaal dus.

nee.... volgens rockstar games klotp het dat er iets is mis gegaan bij somgie karten met er op zetten, ze zeggen dat ze het gaan vergoeden :D dan kan ik eindelij kweer gta chinatown spelen! yay en uuuhm,,, ik gebruik geen iligaale kaarten.

ik kan hetmishebben maar een R4 en een TT kaart is niet illegaal, geen verbod op etc etc, anders auwen ze miljoenen sites afsluiten,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • boler

    4

  • Donald F. Duck

    3

  • Bierbuikje

    3

  • flippie13

    3

Ik had eens een auto (leek qua vorm veel op een gewone hellenbach)en had een grote achteruit. Toch gaf de naam aan dat het een Turismo was. Hij was groter en leek dus op de hellenach. Later vond ik er nog een. Beiden waren ze dezelfde kleur: Dronkergrijs.

Iemand dit ook opgemerkt?

Bewerkt: door boler
Link to comment
Delen op andere websites

Een irritante, leuke, handige bug of glitch gevonden? Vertel het in dit topic.

ja... heb op eens geen missies meer ben nu op de voglende procent: game is in totaal 50.58% maar nu krijg ik geen emails meer en geen missies hoe kan dat? p.s game is in winkel gekocht.

heeft iemand een patch of iets waar ik weer verder kan, heb een ding gekocht waarmee ik de bestande kan wijzigen, via ebay, het is dus nog een legaal gekochte object bij de game maker gekocht dus. help me plies! :7

Voor zover ik weet kan je niet bij de bestanden komen van CTW. Dus als jij dat wel kan heb je misschien een R4, M3 of andere illegale kaart. Alles behalve legaal dus.

nee.... volgens rockstar games klotp het dat er iets is mis gegaan bij somgie karten met er op zetten, ze zeggen dat ze het gaan vergoeden :D dan kan ik eindelij kweer gta chinatown spelen! yay en uuuhm,,, ik gebruik geen iligaale kaarten.

ik kan hetmishebben maar een R4 en een TT kaart is niet illegaal, geen verbod op etc etc, anders auwen ze miljoenen sites afsluiten,

Het is al te zien van waar je bent. Ik ben van België en hier is de R4 kaart illegaal, je kan hem nergens kopen. Wij zijn verplicht om het aan te kopen via Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik had eens een auto (leek qua vorm veel op een gewone hellenbach)en had een grote achteruit. Toch gaf de naam aan dat het een Turismo was. Hij was groter en leek dus op de hellenach. Later vond ik er nog een. Beiden waren ze dezelfde kleur: Dronkergrijs.

Iemand dit ook opgemerkt?

nee, nog niet

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een beetje simpele glitch...

Het spel zegt dat het zich afspeeld in Liberty City.

Vergelijk deze map eens met bijvoorbeeld: GTA IV, GTA Liberty City, GTA Liberty City Stories.

Beetje vaag... :cab:

Dat heeft niks met een glitch te maken. Als het goed is zou de map voor het grootste deel gelijk moeten zijn met die van GTA IV op de Xbox 360, PS3 en PC. Met als enige verschil dat Alderny niet in Chinatown Wars zit en de map niet identiek is omdat het hele level opnieuw opgebouwd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een beetje simpele glitch...

Het spel zegt dat het zich afspeeld in Liberty City.

Vergelijk deze map eens met bijvoorbeeld: GTA IV, GTA Liberty City, GTA Liberty City Stories.

Beetje vaag... :cab:

Dat heeft niks met een glitch te maken. Als het goed is zou de map voor het grootste deel gelijk moeten zijn met die van GTA IV op de Xbox 360, PS3 en PC. Met als enige verschil dat Alderny niet in Chinatown Wars zit en de map niet identiek is omdat het hele level opnieuw opgebouwd is.

Oh ja, ik kijk nu pas bij plattegrond van IV :|

Kom er nu pas achter.

Maar alsnog...

Liberty city is toch ook van lcs en lc?

Daar bedoel ik mee te zeggen dat het geen dezelfde stad is.

Wordt er een beetje gek van: Liberty city is niet Liberty city???

:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty city is toch ook van lcs en lc?

Daar bedoel ik mee te zeggen dat het geen dezelfde stad is.

Wordt er een beetje gek van: Liberty city is niet Liberty city???

:cab:

Alle Liberty City's zijn gebaseerd op delen van New York, maar spelen zich in verschillende jaren af. Kennelijk wordt er steeds flink gesleuteld aan LC. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty city is toch ook van lcs en lc?

Daar bedoel ik mee te zeggen dat het geen dezelfde stad is.

Wordt er een beetje gek van: Liberty city is niet Liberty city???

:cab:

Alle Liberty City's zijn gebaseerd op delen van New York, maar spelen zich in verschillende jaren af. Kennelijk wordt er steeds flink gesleuteld aan LC. :)

Dacht al :cab: .

Wel beetje vaag dat het dan wel heel erg veranderd.

Ze geven zelfs eilanden andere namen...

Ik denk dat ze gewoon de kaart van IV en CW anders hebben gemaakt dan LC en LCS omdat het gewoon zo veel verschillen zijn, die je niet in een paar jaar tijd kan maken! :)

Maar ja, ik zou zeggen: ''Volgend onderwerp!!!''

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier nog een irritante bug. Als ik rij, ergens in GTA, dan is mijn wegdek grijs. Overal en nergens, ik zie alleen een beetje licht en een Paar autos

Heeft iemand anders dit ook op z'n DS???

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 1 year later...

Ik stapte in een drugs busje alleen ik sleurde alleen de bijrijder eruit. De bestuurder bleef door rijden. Ik kon niet uitstappen, sturen of schieten, de politie sleurde me uit de auto en ik was busted, maar ik had niks gedaan xD

De route zei dat ik de eerste rechts moest nemen en toen door de vangrail moest rijden xD

Dit is een heerlijke bug maar je psp of ds moet wel opgeladen zijn. Ik liep ergens omheen en ik had ook 6 sterren, de plek waar ik was kwam geen tank, helikopter, swat, fbi en noem maar op! Ik heb nu iets in de 90 minuten 6 sterren bij mn statistieken ^_^

Bij mn neefje reed zijn auto opeens weg, toen stond hij weer stil stapte in zijn auto zonder iemand eruit te sleuren. Dat is pas een spookrijder :clown:

Je kan politiewagens in je garage laten rijden. Je ziet dan de lichten van de wagen maar ze kunnen je niet te pakken krijgen ^_^

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...