Jump to content

Glitches & Bugs


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • boler

    4

  • Donald F. Duck

    3

  • Bierbuikje

    3

  • flippie13

    3

Een keer was ik busjes aan het jatten (van andere gangs) en toen stapte ik in in de rechter deur. Zoals jullie misschien wel weten is dat de plaats van de passagiers stoel. Toen scheurde de bestuurder er van door met mij op die stoel, ik kon niks meer doen behalve: In mijn PDA kijken, radio zender wisselen en molotovs gooien. Ik kon niet meer uitstappen en ook niet schieten, ik moest hem dus uit doen. Het was wel lachen om in een busje te zitten die zich aan de verkeersregels hield en doelloos rondreed.

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Een keer was ik busjes aan het jatten (van andere gangs) en toen stapte ik in in de rechter deur. Zoals jullie misschien wel weten is dat de plaats van de passagiers stoel. Toen scheurde de bestuurder er van door met mij op die stoel, ik kon niks meer doen behalve: In mijn PDA kijken, radio zender wisselen en molotovs gooien. Ik kon niet meer uitstappen en ook niet schieten, ik moest hem dus uit doen. Het was wel lachen om in een busje te zitten die zich aan de verkeersregels hield en doelloos rondreed.

IK HEB DAT OOK GEHAD XDXD ik had hem ook maar gewoon uitgezet. gelukkig had ik auto saveaan, en hoefde ik niet al die missies die ik daarvoor had gedaan overdoen _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik naar een drugsdealer ging (ik had geen wanted level, ook niet gehad nadat ik dood ging) stond er: 'The dealer got spooked by the cops!', en dat vond ik erg vreemd, aangezien er geen in de buurt was.

Ja, dat was net ook zo bij mij. De dealer schoot maar wat in het rond, terwijl de politie niet eens in de buurt was. De dealer die dat deed, zit in het steegje van de SMG Rampage.

dan hangt er ergens een camara

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een irritante bug en erger me er kapot aan.

De laatste course van Dukes Dust Of TT werkt niet bij mij.

Je moet hem binnen 70sec halen, oftewel 1.10.

Ik had eerst 1.09, toen 1.08 en als laatste 1.04.

Heb nog steeds een silver medal, de gouden had er allang moeten zijn, zeer vervelend.

Iemand die ENIG idee heeft? Dan ben je mij held! :)

Bewerkt: door W1ckeD
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een irritante bug en erger me er kapot aan.

De laatste course van Dukes Dust Of TT werkt niet bij mij.

Je moet hem binnen 70sec halen, oftewel 1.10.

Ik had eerst 1.09, toen 1.08 en als laatste 1.04.

Heb nog steeds een silver medal, de gouden had er allang moeten zijn, zeer vervelend.

Iemand die ENIG idee heeft? Dan ben je mij held! :)

1:10 is de norm om het parcour te halen. Als het goed is heb je dan pas brons. Voor goud moet je sneller rijden, zal wel iets van 1:00 zijn of 1:03. Als je zilver haalt komt er in beeld te staan wat je zou moeten halen om goud te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze bug al bekend is, maar als je in de missie Wi-Find net door de police uit je auto wordt getrokken en als je dan snel doet herladen heb je die twee ontvangstdingen nog linksboven in je beeld staan op het punt waar ze het laatst stonden.

Het kan ook zijn dat dit is als je je savegame doet herladen terwijl de missie bezig is, maar ik kreeg het toen ik herlaadde omdat de police me uit mijn auto wou trekken.

Edit: Deze bug is erg irritant, door die autosave zit ik er nu aan vast...

Edit2: Restart van de DS verhelpt de bug.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Bug:

Als je met een helicopter over Liberty City vliegt dan laad de hele map heel vaag of traag :puh:

Daarom kan je zonder action replay ook niet met een helicopter vliegen. :Y

Laatst deed ik op dat prikbord ouwe missie opnieuw. Toen dacht ik bij de allereerste missie, wat zou er gebeuren als je saved tijdens de missie. Ik loop dus op het einde het appartement in, als je je dan snel bent kan je saven. Zo gezegd zo gedaan. Ik save die hap. BAM al mijn geld ($300.000!), drugs en wapens weg. :duh::N Doe dit thuis dus niet na.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest voor een missie een auto stelen, dus ik reed naar die auto en probeerde in te stappen. Helaas ging er iets mis want er stond en lantaarnpaal naast de deur. Je zag Huang tegen die paal aan rennen, en na 5 seconden was ik opeens wasted. Mission Failed. :duh:

Ook bij de missie Steal the Wheels had ik de auto gestolen, maar ging 3x de poort niet meer open. De auto kon ik toen niet meer terugbrengen en verder kon ik ook nergens heen.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bug (kan ook weetje/trucje zijn, weet ik niet)

Als je de missies van Xin Shan al eens gedaan hebt en dan een new game start krijg je na een paar keer stats uploaden het mailtje van Xin om zijn missies te doen. Dit komt (denk ik) omdat je voor RGSC al de Lions gevonden hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of dit een glitch is, maar elke dealer in mijn spel (behalve de dealers die als preffered Sale/purchase hebben) verkopen spotgoedkoop 5 Coke ongeveer. bijvoorbeeld 564 $ voor coke terwijl de marktprijs het dubbele is. heeft iemand anders dit?

>>> Door Svenie: Samengevoegd met centraal topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je in south alonquin bij een gebouw hard tegen een trappetje op rijd dan vlieg je omhoog door een platform heen. Ik weet niet of hier ook op kan landen (is mij nog niet gelukt0, maar ik heb er wel een stukje op gereden en viel er toen weer vanaf.

Link to comment
Delen op andere websites

ik was met NRG 900 aant rond rijden knal ik bij een benzine pomp tegen de pomp



waardoor een explosie volgde

met moter werd meer dan 100m ( op schaal .. ) weggegooit

en ik kwam zelf op de benzine pomp zelf o_o :Y

was wierd xD

kon er nog wel af enzoo

Link to comment
Delen op andere websites

Non-stop NRG 900 of andere motoren tot je beschikking? :tu: Ga naar Meadow hills. Parkeer hem achteruit in de garage. En dan schiet je vervolgens weg als je de motor uit de garage rijd. Zodra je weer terug komt. Staat er nog een motor! En dat gaat zo door. Wil je dit stoppen? Zet dan simpelweg een auto voor de garage. En dan kan er weer van alles in de garage. Voor movie check: http://www.youtube.com/watch?v=5fNXCTIxZxg tevens mijn movie, sorry voor beelkwaliteit, maarja. geschoten met mobiel. Toch nog best te volgen

Bewerkt: door Hally_NL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...