Jump to content

Glitches & Bugs


Svenie

Recommended Posts

Als je met een auto op deze plaats staat met de neus van de auto richting het westen en dan met de achterkant van de auto tegen het gebouw aan rijdt kun je door het gebouw heen kijken en een stukje van de 'Blue Hell'. Je ziet de binnenkant van het gebouw, zoals in elke gta is dit doorzichtig.

DSC00125-1.jpgDSC00126-1.jpg

Voor deze bug moet je in de stad in een taxi stappen (niet overvallen, maar fluiten) en dan dit punt aangeven om heen te gaan. Er gebeurt in het begin niet zoveel bijzonders, maar als je op X drukt (skip trip) dan zal de taxi boven het water spawnen in plaats van de dichtstbijzijnde weg.

Ook is hier de 'Toxic Waste' Easter Egg, maar dat was al bekend.

DSC00130.jpgDSC00129.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • boler

    4

  • Donald F. Duck

    3

  • Bierbuikje

    3

  • flippie13

    3

op vele plekken staan er pijlen op de weg. ( zoals jullie waarscijnlijk weten ^_^ )

Maar Op Sommige plekken staat er een pijl dat je RECHTDOOR kan maar... dan rij je of tegen een hek aan, of het water in :7

Het is ( denk ) best grappig maar in gta cw maakt het toch niet uit want de auto's rijden toch wel goed maar het is vervelend als je snel rijd en je denk dat je recht door kan en je knalt tegen een muur ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is geen glitche ,maar wist niet waar ik eht anders moest plaatsen , . Als je uit je boot stapt , lijk het precies of je vanonder je boot komt .

en ook : Als je naar de luchthaven gaat , zieje Welcome to Libertycity , als je daar in gaat staan , zie je dat het zweeft , je loopt erdoor . Daardoor zie je alleen de bovenste helft van jouw lichaam , foto heb ik niet ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Een irritante, leuke, handige bug of glitch gevonden? Vertel het in dit topic.

ja... heb op eens geen missies meer ben nu op de voglende procent: game is in totaal 50.58% maar nu krijg ik geen emails meer en geen missies hoe kan dat? p.s game is in winkel gekocht.

heeft iemand een patch of iets waar ik weer verder kan, heb een ding gekocht waarmee ik de bestande kan wijzigen, via ebay, het is dus nog een legaal gekochte object bij de game maker gekocht dus. help me plies! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een irritante, leuke, handige bug of glitch gevonden? Vertel het in dit topic.

ja... heb op eens geen missies meer ben nu op de voglende procent: game is in totaal 50.58% maar nu krijg ik geen emails meer en geen missies hoe kan dat? p.s game is in winkel gekocht.

heeft iemand een patch of iets waar ik weer verder kan, heb een ding gekocht waarmee ik de bestande kan wijzigen, via ebay, het is dus nog een legaal gekochte object bij de game maker gekocht dus. help me plies! :7

Voor zover ik weet kan je niet bij de bestanden komen van CTW. Dus als jij dat wel kan heb je misschien een R4, M3 of andere illegale kaart. Alles behalve legaal dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik deed een keer een missie waarbij je heel veel mensen moest vermoorden, ik reed in een auto en ik had op een een of andere manier een kettingzaag geselecteerd. :?

Toen ik lang ze reed en ik drukte op het schietknopje gebeurde met iedereen om mij heen hetzelfde als dat je ze aanvalt met een kettingzaag.

In een keer dood :D

Bewerkt: door water
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jah ik heb er ook eentje

die ik graag wel oplossen :puh:

als je een bepaalde stap in het spel vergeet kan je geen mirco SMG's kopen bij ammu-nation

wel heb ik de betere smg :puh: maar de mirco knalt beter :puh: (oplossing voor het kopen? en niet zozeer het bemachtigen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA Chinatown Wars op de PSP en soms als ik dan bij m'n Email kijk crashed het spel en gaat mijn psp automatisch uit :(

Gebeurt dit alleen als je je email opent? Heb je je spel op zo'n schijfje staan? Zoja, dan zou ik het schijfje schoonmaken. Waarschijnlijk zullen vette vingerafdrukken wel het geval hiervan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Een irritante, leuke, handige bug of glitch gevonden? Vertel het in dit topic.

ja... heb op eens geen missies meer ben nu op de voglende procent: game is in totaal 50.58% maar nu krijg ik geen emails meer en geen missies hoe kan dat? p.s game is in winkel gekocht.

heeft iemand een patch of iets waar ik weer verder kan, heb een ding gekocht waarmee ik de bestande kan wijzigen, via ebay, het is dus nog een legaal gekochte object bij de game maker gekocht dus. help me plies! :7

Voor zover ik weet kan je niet bij de bestanden komen van CTW. Dus als jij dat wel kan heb je misschien een R4, M3 of andere illegale kaart. Alles behalve legaal dus.

nee.... volgens rockstar games klotp het dat er iets is mis gegaan bij somgie karten met er op zetten, ze zeggen dat ze het gaan vergoeden :D dan kan ik eindelij kweer gta chinatown spelen! yay en uuuhm,,, ik gebruik geen iligaale kaarten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...