Jump to content

gta iv-online mods


graafschap.b

Recommended Posts

hallo alle maal om te beginnen ik weet niet of ik het goede forum heb dus is hij niet goed verplaats dan maar.

ik speel nu een paar maanden gta online is wel vet maar ik vroeg mij af waar ik de mods van daan kon halen.

ik heb al rond gekeken maar kon HAAST niets vinden.

de enige die ik had deed het niet. (het sel loopt vast bij laden)

wie weet waar ik het wel kan downloaden?

zoals......

carspawner

auto:racket launcher

raketten schieten met je pistol.

ps:ik weet dat dit een ergenis is van andere mensen die online spelen en de modding wereld niet kennen

maar ik vind het wel leuk.

(lijkt mij)

alvast hardstikke bedankt! :tu: :tu: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel nu een paar maanden gta online is wel vet maar ik vroeg mij af waar ik de mods van daan kon halen.

Ik ken geen daan die mods maakt.. Het is niet toegestaan om mods online te gebruiken, en carspawners en andere dergelijke trainers werken niet online. Hier zul je aparte cheat- en hackprogramma's voor moeten gebruiken en het is niet toegestaan daarover te discussiëren op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel nu een paar maanden gta online is wel vet maar ik vroeg mij af waar ik de mods van daan kon halen.

Ik ken geen daan die mods maakt.. Het is niet toegestaan om mods online te gebruiken, en carspawners en andere dergelijke trainers werken niet online. Hier zul je aparte cheat- en hackprogramma's voor moeten gebruiken en het is niet toegestaan daarover te discussiëren op het forum.

ow nee ik wist niet dat het iligaal was.

maar ik heb wel een paar online mods gemaakt zoals pistool die raketen afshiet.

het is enkel het script aan passen.

en geen programa's bij nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...