Jump to content

IV serial code


Sprunk

Recommended Posts

Hoi,

Ik en mijn broertje spelen beiden GTA. Maar opeens moet hij bij GTA zijn serial code opnieuw invoeren. Geen idee waarom, maar het zij zo.

Nu doet IV het op mijn account prima, maar hij wilt graag in zijn eigen account op MP.

Is het mogelijk om ergens die code vandaan te halen zonder boekje. Ik weet niet of ik die nog uit kan lezen op mijn account, of is dat echt onvindbaar nu? Het boekje is namelijk kwijt, we hebben uren lopen zoeken.

Alvast bedankt! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je aan dit antwoord niet veel zult hebben. Maar ik heb even geprobeert of dat je de key zou kunnen vinden in het register met regedit. Maar helaas heb ik het nergens kunnen vinden. Echter weet ik ook geen andere manieren. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ja bij de installatie had ik die ook wel. Maar ik heb het boekje doorgelezen op de WC, en sinds zien is hij zoek. Hij is niet door de WC gespoelt, maar ik denk dat hij via de prullenbak de buitenwereld heeft gevonden.

Achja, nu maar hopen dat mijn PC niet crasht, dan zijn de rapen helemaal gaar. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, maar helaas heb ik de code niet meer kunnen vinden.

Jammer dat R* alles zo vreselijk heeft beveiligd. De Code van bijvoorbeeld Crysis kwam zo naar voren. ^_^

je kan ook ff met rockstar belle :) was namelijk ook me serial kwijt en toen kreeg ik gewoon een nieuwe (die trouwens voor elke pc werkt maar goed...)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Bumpie. :D

Ik wil dus nog steeds die serial hebben. Niet alleen voor mijn broertje, maar ook omdat ik een nieuwe PC wil gaan halen, en dan zal GTA IV toch echt opnieuw geinstalleerd moeten worden. Ik heb nu gekeken via het programmaatje Revoke License, uit de IV map. Daar staat het volgende:

post-35628-1243677507.png

Is dat mijn GTA IV product key, of is het toch wat anders? Misschien dat iemand het herkent aan de eerste cijfers ofzo. ^_^

Want ik wil wel zeker weten dat het mijn KEY is voordat ik een nieuwe PC koop.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...