Jump to content

Surveillance Camera's Topic


Reaper.

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ssheretic

    9

  • boler

    7

  • Reaper.

    5

  • HA5H

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Chicolore: Waar kan je een sniper vinden dan? Heb wel een keer een Minigun gekregen na een missie :D

je krijgt toch na een missie.. een sniper..

die missie daar moet je een sniper in elkaar zetten toch??

Link to comment
Delen op andere websites

@ Chicolore: Waar kan je een sniper vinden dan? Heb wel een keer een Minigun gekregen na een missie :D

je krijgt toch na een missie.. een sniper..

die missie daar moet je een sniper in elkaar zetten toch??

Die sniper moet je in elkaar zetten voor je hem kunt gebruiken, je kunt alleen snipers in een paar missies gebruiken zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nu 45 en die map van Reaper heb ik effe opnieuw gemaakt, ik kon er een niet vinden want die stipjes stonder er soms heel ver vanaf.

Ik heb de map verder aangepast mis nu nog 2 cameras

Wie O Wie kan ze vinden?

post-110160-1237855705_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nu 45 en die map van Reaper heb ik effe opnieuw gemaakt, ik kon er een niet vinden want die stipjes stonder er soms heel ver vanaf.

Ik heb de map verder aangepast mis nu nog 2 cameras

Wie O Wie kan ze vinden?

Ik help je laatste 2 wel te vinden ^^

Zijn die stipjes trouwens ook op de exacte plekken geplaatst?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er al 10 gezien, maar ik kon ze niet kapot maken, ik heb het met een geweer gerobeerd, maar nee het lukt niet, hoe kan dit?

hoe moet je zo'n camera vernietigen?

Molotov Coctails of Granaten gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan de camera die hier hoort te zijn niet vinden. Kan iemand PLZ een aanwijzing geven (of desnoods meezoeken XD)

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...&set=89,187

Ik heb de map aangepast, de camera was fout op de map geplaatst. Die camera had ik van John-Doe's map, maar die camera hoort een paar straten naar het zuid-westen op het dak van een schuurtje te zitten.

Succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan de camera die hier hoort te zijn niet vinden. Kan iemand PLZ een aanwijzing geven (of desnoods meezoeken XD)

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...&set=89,187

Ik heb de map aangepast, de camera was fout op de map geplaatst. Die camera had ik van John-Doe's map, maar die camera hoort een paar straten naar het zuid-westen op het dak van een schuurtje te zitten.

Succes :tu:

GRRRRR ik heb wel een uur lopen zoeken, overal! van bomen tot weet ik veel wat XD

wat krijg je eigenlijk als je ze allemaal hebt??

Bewerkt: door boler
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan de camera die hier hoort te zijn niet vinden. Kan iemand PLZ een aanwijzing geven (of desnoods meezoeken XD)

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...&set=89,187

Ik heb de map aangepast, de camera was fout op de map geplaatst. Die camera had ik van John-Doe's map, maar die camera hoort een paar straten naar het zuid-westen op het dak van een schuurtje te zitten.

Succes :tu:

GRRRRR ik heb wel een uur lopen zoeken, overal! van bomen tot weet ik veel wat XD

Nouja je hebt een fout op de map gevonden dus je hebt in iedergeval iets gevonden :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan de camera die hier hoort te zijn niet vinden. Kan iemand PLZ een aanwijzing geven (of desnoods meezoeken XD)

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...&set=89,187

Ik heb de map aangepast, de camera was fout op de map geplaatst. Die camera had ik van John-Doe's map, maar die camera hoort een paar straten naar het zuid-westen op het dak van een schuurtje te zitten.

Succes :tu:

GRRRRR ik heb wel een uur lopen zoeken, overal! van bomen tot weet ik veel wat XD

Nouja je hebt een fout op de map gevonden dus je hebt in iedergeval iets gevonden :cya:

das waar XD ik heb je (toch wel) super handig map gebruikt, en ik zit al op de 70 _O_

Maar wat krijg je al je ze allemaal hebt gevonden??[/font]

Bewerkt: door boler
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...