Jump to content

Friend code


nintendog

Recommended Posts

VOor de mensen die behoefte hebben om stuuf zoals drugs te ruilen of gewoon handig met elkaar te praten over waar alle camera's verborgen zitten een uitwissel topic. (graag niet beginnen dat we daar website's voor hebben want het is ook wel eens leuk om het via wifi te doen;))

Friendcode :

1848-7417-1676 (van mezelf)

Update #1

Op dit moment zijn de servers down, er gaan geruchten dat rockstar bezig is iets in de game te verwerken voor een extra speelplezier (vraag me niet wat)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is denk ik niet handig om je friend-code openbaar online te zetten, het code-systeem is in het leven geroepen voor de veiligheid van de gebruikers. Eigenlijk is het de bedoeling dat alleen persoonlijke contacten je friend-code te weten komen, maar dit moet je natuurlijk zelf weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Update #1

Op dit moment zijn de servers down, er gaan geruchten dat rockstar bezig is iets in de game te verwerken voor een extra speelplezier (vraag me niet wat)

Ik heb op de website van Rockstar gelezen dat je, als je de twee vermiste Guardian Lion Statues hebt (ongeveer), je extra in-game unlockables kan downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

VOor de mensen die behoefte hebben om stuuf zoals drugs te ruilen of gewoon handig met elkaar te praten over waar alle camera's verborgen zitten een uitwissel topic. (graag niet beginnen dat we daar website's voor hebben want het is ook wel eens leuk om het via wifi te doen;))

Friendcode :

1848-7417-1676 (van mezelf)

Update #1

Op dit moment zijn de servers down, er gaan geruchten dat rockstar bezig is iets in de game te verwerken voor een extra speelplezier (vraag me niet wat)

ik heb je toegevoegd..

Link to comment
Delen op andere websites

maar dan zou je ook je niksnox en je p(oe)pstaation ID ook niet vrij moeten geven dus een zinloze reactie in mijn ogen...

Vanwaar de haat?

Omdat je zelf geen 'niksbox' en/of 'poepstation' kan betalen?

Want hier lijkt het wel erg verdacht op aan je (onnodige) reactie te zien.

Ontopic,

Svenie, is zo'n friendcode niet hetzelfde als een X360 gamertag en PSN gamersnaam?

Lijkt me niet dat je met die code zijn DS over kan nemen ofzo dus ikzelf zie de ernst daarvan niet echt in.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die van jou toegevoegd mijn friend code = 193467104886

maar 3 april veranderd die want ga dsi halen

laterzz

de code die der nu staat is de goede

Bewerkt: door Schrale_Batser
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Hoi iedereen,

ik ben misschien wel heel erg dom. Maar doe je dat.

Alvast Bedankt

je moet eerst een acount hebben op de rockstar games social club, en als je dat heb gedaan en alles is gelukt moet je je stats naar die site uploaden (via de rolse laptop) als je dat 1 keer heb gedaan zie je (weer als je de laptop heb geopend) boven in het touchscreen je friend code staan, ik weet niet of alles duidelijk is, als het niet zo is kan ik het via een PB duidelijker uitleggen ^_^

veel sucses

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi iedereen,

ik ben misschien wel heel erg dom. Maar doe je dat.

Alvast Bedankt

je moet eerst een acount hebben op de rockstar games social club, en als je dat heb gedaan en alles is gelukt moet je je stats naar die site uploaden (via de rolse laptop) als je dat 1 keer heb gedaan zie je (weer als je de laptop heb geopend) boven in het touchscreen je friend code staan, ik weet niet of alles duidelijk is, als het niet zo is kan ik het via een PB duidelijker uitleggen ^_^

veel sucses

Maar hoe upload je je stats naar de site met de roze laptop??

Alsjeblieft reageer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...