Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)


Crypteq

LITERS  

129 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van dit programma?

    • Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27


Recommended Posts

vette progamma man tv kijken op je computer maar volgens mij ben je niet de eerste al kon ik niks met google vinden

Dankje _O_ !

Klopt er zijn wel andere programma´s maar daarvoor moet je meestal betalen, of ergens lid van zijn.

________________________________________

Ik zou een paar mensen die mee willen helpen om zenders te zoeken en toe te voegen.

Degene die meehelpt krijgt:

  1. Als een van de eerste de nieuwe versie(s)
  2. Naam word vermeld in programma
  3. veel dank! :)

Hoe meer mensen meehelpen hoe meer zenders...

Wil je meehelpen, stuur ff een PB.

BC7 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    115

  • Megadreams

    28

  • MegaPilot

    18

  • Timske

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan een eigen stream maken als je wilt :Y

Bijv van Sbs 6 of Rtl.

Het beste is dan als iemand het programma heeft en dan een programma of kanaal kan aanvragen zodat ik het kan streamen.

Als je dat wilt natuurlijk :Y

Zelf kan je het ook doen met een capture device (bijvoorbeeld Dazzle)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam deze site tegen, met naar eigen zeggen 3.157 TV zenders die je als Live Stream kunt bekijken. Ik weet niet precies in hoe verre dit allemaal legaal is, maar daar zou je natuurlijk zo een aantal streams vanaf kunnen halen. Al moet je natuurlijk niet alle zenders erop gaan zetten, want het lijkt me vrij sterk dat iemand hier behoefte heeft aan de Azerbeidzjaanse zender 'Ictimai TV'.

Zo zijn er eigenlijk tientallen sites met soortgelijke streams. Ook deze site bevat een hoop radio en TV streams die je kunt 'lenen'. Google op 'TV Live Streams' of iets dergelijks en je komt snel vele sites tegen met links naar streams.

Populaire binnenlandse commerciële omroepen bieden helaas echter zelden een online stream aan. Waarom weet ik niet precies - al zal het ongetwijfeld met kijkcijfers en reclameinkomsten te maken hebben -, maar ik weet wel dat het capturen van dit soort filmmateriaal en verspreiden via internet nooit 100% legaal kan zijn. De omroep bezit immers de auteursrechten over datgene wat zij uitzenden. De kans dat je hiermee Comedy Central of iets dergelijks kunt kijken lijkt me daarom dan ook bijzonder klein. Desalniettemin blijf ik erop hopen dat iemand een link kan geven naar een dergelijke stream.

De makkelijkste manier blijft echter toch om een TV-kaart in je PC te rammen of om gewoon de TV aan te zetten, natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

de 1e site, hoe kan ik daar de url van de stream halen? en de 2e had k al, maar toch bedankt! ;)
Uit de broncode natuurlijk. Als ik even CCTV 1 (China) als voorbeeld neem, kun je met de rechtermuisknop op het scherm klikken, en dan op 'Bron weergeven'. Ook kun je op 'Beeld' klikken in de menubalk en dan op 'Bron' klikken. Althans, zo werkt het in Internet Explorer, maar in Firefox en andere browsers gaat het ongeveer hetzelfde.

Bij CCTV 1 zie je dan ergens deze regel staan (Ctrl+F naar 'embed', als je 'm niet kunt vinden):

<embed type="application/x-mplayer2"  WIDTH=330 HEIGHT=318  pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" name="mp1" showstatusbar="1" autostart="true" volume="100"  src=http://wwitv.com/stream/7229.asx></embed><BR>

Bij het 'src' attribuut wordt dus de link naar de stream gegeven, die je zo over kunt nemen neem ik aan.

(Je kunt ook alle getallen proberen in de link, maar ik weet niet of dat zoveel sneller gaat. Sowieso is het misschien makkelijker om een script in bijvoorbeeld PHP te schrijven dat alle links automatisch van de site afhaalt, want handmatig gaat echt lang duren als je ze echt allemaal wilt hebben.)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

@ikt

Dankje voor de site, de meeste had ik al maar een paar niet, bedankt :tu:

@gta_rulez

dat kan wel kloppen, alleen hier kan je iets makkelijker het adres vinden.

@K.O.

Ik kende de site al wel. maar ik had alleen nog maar "flash" streams gezien.

de stream van een WMP object halen lukt wel. maar wist niet dat er ook WMP opstond.

Maar toch bedankt ;):tu:

_______________________

Nu is het alleen nog zoeken naar adressen om toe te voegen en dan zal de nieuwe versie te downloaden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de negativiteit, maar dit programma speelt gewoon zenders af die online een live stream hebben. Dus je kunt het vergeten met RTL, SBS en andere zenders die geen online stream hebben. Dit zou ook niet legaal kunnen ;)

Maar sorry, ik vind dit dus een beetje een zinloos programma, omdat bijna elke mediaspeler de online streams wel kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...