Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)


Crypteq

LITERS  

129 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van dit programma?

    • Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27


Recommended Posts

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    115

  • Megadreams

    28

  • MegaPilot

    18

  • Timske

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aah okee. Jammer, hoopte dat er nog ooit een kleine update kwam zodat ie wel te gebruiken was. Desnoods wil ik best de files hosten, heb een webhost die ik het komende jaar sowieso nog niet zal opzeggen (inclusief het domein)

Link to comment
Delen op andere websites

Het hosten is geen probleem, het enigste probleem is dat niemand van ons meer het volledig project van LITERS 2010 heeft en zodoende kunnen we hem dus niet meer updaten. We waren bezig aan LITERS 2012 maar dat ligt momenteel stil.

Link to comment
Delen op andere websites

Mmmhm, dat is dus het probleem. Er kan ook geen patch of iets komen die slechts de domein aanpast waar ie naar verbindt zodat het programma zelf wel te gebruiken is? Of is er helemaal geen mogelijkheid meer daarvoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eventueel wel een patch kunnen uitbrengen die elke keer dat LITERS op staat de geheugen pointer naar de URL omzet naar een andere URL. Ik zal kijken of ik dit vanavond voor elkaar kan krijgen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me de URL is hardcoded en kan ik dus niet simpelweg door een DLL aan LITERS vast te koppelen wijzigen. Je kan echter wel gewoon TV kijken ook al werkt de connectie met de server niet. Al zijn vele streams nu wel outdated omdat Mediapakket Installeren dus niet meer werkt, je zal in dat geval zelf wel de streams moeten aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de allerlaatste versie, die error kan je veilig negeren. Het geeft alleen dat hij niet meer met die url kan connecten waardoor, updates en mediapakket Installeren niet meer werken. Althans mediapakket installeren waarbij je het pakket download, misschien stel ik binnenkort nog een mediapakket samen die wel de nieuwste streams bevat. Die zal je dan via mediapakket Installeren kunnen installeren vanaf je computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...