Crypteq Posted March 27, 2009 Author Report Posted March 27, 2009 Sorry voor de negativiteit, maar dit programma speelt gewoon zenders af die online een live stream hebben. Dus je kunt het vergeten met RTL, SBS en andere zenders die geen online stream hebben. Dit zou ook niet legaal kunnen Maar sorry, ik vind dit dus een beetje een zinloos programma, omdat bijna elke mediaspeler de online streams wel kan spelen. 1. duh dat wisten we nog niet[/font] 2. Met dit programma kan je makkelijker zenders programma's selecteren uit een lijst, dan steeds de url in te voeren. maar dan gebruik je dit programma toch niet, je bent niks verplicht. dan ga je maar steeds de url opzoeken en invoeren. veel plezier Quote
Nstyle08Z Posted March 28, 2009 Report Posted March 28, 2009 Ik heb dat programma van jou gedownload en het is echt super! Gewoon TV kijken op je PC! Echt nice! Maar ik heb de laatste tijd een probleempje: Ik ben gewend om naar 'Nickelodeon-MTV' te kijken in dat programma maar sinds gisteren werkt het programma plots niet en staat er voortdurend 'status: in buffer opslaan' en normaal start de programma in 3 seconden ofzo! Ik keek gisteren 2 minuten Nickelodeon omdat ik ff zin had om nog een keer TV op mijn PC kijken en de volgende keer (avond toen ik Jackass wilde kijken) werkte het plots niet meer en bleef er gewoon 'status: in buffer opslaan' staan... En een paar zenders werkten zelfs niet in het begin zoals 'Nickelodeon-Comedy Central', 'TMF NL', ... Kan dit liggen aan mijn internetsnelheid? Mijn internetsnelheid is 100Mbps. Quote
Crypteq Posted March 28, 2009 Author Report Posted March 28, 2009 (edited) *TEKST*1. sinds gisteren werkt het programma plots niet en staat er voortdurend 'status: in buffer opslaan' *TEKST* 2. En een paar zenders werkten zelfs niet in het begin zoals 'Nickelodeon-Comedy Central', 'TMF NL', 3. Kan dit liggen aan mijn internetsnelheid? Mijn internetsnelheid is 100Mbps. 1. dat ligt aan de stream, sommige zenders werken na een tijdje niet meer 2. heb soms ook bij Nickelodeon-Comedy Central, maar nog nooit gehad bij TMF NL. 3. nee ik denk het niet, ik heb veel minder en het werkt bij mij goed. je kan proberen een andere stream te zoeken en die gebruiken. ______________________________________________________ zeer snel een kleine update! BC7 Edited March 28, 2009 by BC7 Quote
De Stofzuiger Posted March 28, 2009 Report Posted March 28, 2009 KUTGW Maar zou er een record functie in kunnen? Quote
Zaahed Posted March 28, 2009 Report Posted March 28, 2009 (edited) Super programma ben nu bezig met Downloaden. Edit: Heb de hele tijd tv gekeken maar even later stopte hij opeens toen stond er Stopped. En toen selecteerde ik opnieuw Nickelodeon - Comedy Central maar dan staat er de hele tijd links onderin Ready. Verder niets. Maar het is wel een geweldig programma hoor! Edited March 28, 2009 by Zaahed Quote
Crypteq Posted March 28, 2009 Author Report Posted March 28, 2009 KUTGW Maar zou er een record functie in kunnen? Dankje! Dat gaat denk ik wat lastig worden, het geluid zal wel lukken... maar het beeld weet ik nie . Ik zal eens kijken Super programma ben nu bezig met Downloaden. Dankje! Quote
Venzio Posted March 28, 2009 Report Posted March 28, 2009 Bij de 2e versie kan ik er geen opstarten? Quote
Crypteq Posted March 28, 2009 Author Report Posted March 28, 2009 Bij de 2e versie kan ik er geen opstarten? krijg je een foutmelding? je moet wel zender selecteren > en dan play of probeer de nieuwe versie! _________________________________________________________-- Nieuwe versie! Download: link zie hoofdpost voor informatie. Quote
Venzio Posted March 29, 2009 Report Posted March 29, 2009 Leuke versie, ik heb de nieuwe gedownload en ook gelijk het zender pakket. Quote
De Stofzuiger Posted March 29, 2009 Report Posted March 29, 2009 Ik heb net v1.01 gedownload maar er staat ''Arror Classic Rock'' i.p.v. ''Arrow Classic Rock''. Hoewel het heel makkelijk door de gebruiker zelf aan te passen is,wou ik het even zeggen zodat het in de volgende versie goed kan. ''zenders>®Arror Classic Rock'' veranderen in ''zenders>®Arrow Classic Rock'' en in het bestand ''afs'' de regel ''LPZ=®Arror Classic Rock'' naar ''LPZ=®Arrow Classic Rock'' veranderen Quote
TomHagen Posted March 29, 2009 Report Posted March 29, 2009 Ik heb net v1.01 gedownload maar er staat ''Arror Classic Rock'' i.p.v. ''Arrow Classic Rock''. Hoewel het heel makkelijk door de gebruiker zelf aan te passen is,wou ik het even zeggen zodat het in de volgende versie goed kan. ''zenders>®Arror Classic Rock'' veranderen in ''zenders>®Arrow Classic Rock'' en in het bestand ''afs'' de regel ''LPZ=®Arror Classic Rock'' naar ''LPZ=®Arrow Classic Rock'' veranderen Als je in de map 'Zenders' de naam van het bestand aanpast is het toch al goed? Het is een fijn programma, erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Alleen zijn de icoontjes op de knoppen nogal grijs. Quote
De Stofzuiger Posted March 29, 2009 Report Posted March 29, 2009 Als je in de map 'Zenders' de naam van het bestand aanpast is het toch al goed?Het is een fijn programma, erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Alleen zijn de icoontjes op de knoppen nogal grijs. Nee,dan wekt het programma niet meer(althans, bij mij.). Quote
CoolieJoolie Posted March 29, 2009 Report Posted March 29, 2009 Cool, eindelijk een beetje light progammatje om tv te kijken, al die proggama's waarmee je tv mee kunt kijken, zijn altijd zo zwaar... Het mooiste zou zijn als Comendy Central ook kon zien, ik hoop dat dit gebeurd! Quote
Flitskikker Posted March 29, 2009 Report Posted March 29, 2009 (edited) Ziet er goed uit, hoor! Misschien een idee om icoontjes in je ListBox te gebruiken i.p.v. (TV) en (R )? Hoe laat je trouwens de extensie verbergen daarin? Mvg, Flitskikker Edited March 29, 2009 by Flitskikker Quote
NickyHendriks Posted March 29, 2009 Report Posted March 29, 2009 Ik heb de nieuwe versie gedownload en vind het helemaal prachtig gemaakt. Ook de radio-zenders Nu luister ik 'Radio-Comedy' Die is echt geweldig. Ook TV kijken enzo. Mooi gedaan en iets waar mensen iets aan hebben zonder dat je perse een TV-kaart moet kopen. Quote
Recommended Posts