Jump to content

Rockstar heeft het verkeerd ingeschat


~Lance Vance

Recommended Posts

  • 2 weken later...
GTA2 werd gereleased in 1999. Het speelt zich af in het jaar 2013, en de technologie is ver gevorderd. Laser guns, stunguns, hi-tech gangs die proberen de macht te veroveren, en meer. Het is nu 2009, en het moge duidelijk zijn dat we dit soort shit in 2013 niet hoeven te verwachten. Dus ik vind het wel grappig hoe Rockstar een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Blijkbaar dachten ze dat in 2013 de technologie al veel verder zou zijn. :D

Wat vinden jullie

Er zijn wel degelijk stunguns en laserguns. :Y

En zo super hightech is GTA2 nu ook weer niet, treinen en auto's zijn nog steeds hetzelfde, kledingsdracht etc. etc. Ik vindt GTA2 enigszins lijken op hoe de wereld er nu uitziet. :)

Ja maar toch anders je hebt niet van die guns dat je er effe een paar elektrische stralen mee schiet dat je meerdere mensen tegelijk kan vermoorden :puh:

Er is wel een wapen die FF elektrische stralen schiet hoor:
.
Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 is compleet onrealistisch futuristisch, als je begrijpt wat ik bedoel. :puh: Daarom kan je het gewoon niet vergelijken met de echte toekomst. Het was natuurlijk ook helemaal niet bedoeld als echt toekomstbeeld. Volgens WikiGTA wordt ook "drie weken in de toekomst" genoemd als de datum wanneer het zich afspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
GTA2 werd gereleased in 1999. Het speelt zich af in het jaar 2013, en de technologie is ver gevorderd. Laser guns, stunguns, hi-tech gangs die proberen de macht te veroveren, en meer. Het is nu 2009, en het moge duidelijk zijn dat we dit soort shit in 2013 niet hoeven te verwachten. Dus ik vind het wel grappig hoe Rockstar een verkeerde inschatting heeft gemaakt. Blijkbaar dachten ze dat in 2013 de technologie al veel verder zou zijn. :D

Wat vinden jullie

Er zijn wel degelijk stunguns en laserguns. :Y

En zo super hightech is GTA2 nu ook weer niet, treinen en auto's zijn nog steeds hetzelfde, kledingsdracht etc. etc. Ik vindt GTA2 enigszins lijken op hoe de wereld er nu uitziet. :)

Ja maar toch anders je hebt niet van die guns dat je er effe een paar elektrische stralen mee schiet dat je meerdere mensen tegelijk kan vermoorden :puh:

dat lijkt zo omdat ze duidelijk wouden maken dat er kogels uit je geweren komen gwn verkeerd getekend

ze zeggen oo kdat area 51 een alien heeft gevangen misschien is dat ook wel zo

(P.S mij nverbeelding is niet groot dus i kdenk niet dta sa tot werkelijkheid komt de legerbasis are 59 volgens mij heete die is een paranoïde erop)

Bewerkt: door siwes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet veel zeggen, maar het duurt nog 3,5 jaar tot '13. :duh: En aangezien China & U.S.A. plannen hebben om vóór 2012 permanent bemande basissen op de Maan te hebben, en iemand op mars te zetten. Vind ik het nog niet zo vreemd klinken?

Ze zitten er ook niet helemaal naast. Als je de bus aanziet voor een Raket en de ''uurtjes'' voor lichtjaren, dan hebben ze gelijk ja :puh: .

1. We reizen al TIJ-DEN niet meer met raketten, maar space shuttles.

2. Een lichtjaar is geen eenheid voor tijd, maar voor afstand, een lichtjaar is de afstand die het licht in een jaar aflegt.

3. Aan je woordgebruik te zien wil je zeggen dat naar de maan reizen erg lang duurt, maar in '69 deden ze er +/- 4 dagen over, zolang doe je erover om met de auto naar het oosten van Turkije te rijden? Dus dat is niet zo lang?

Die auto's, dat is extreem moeilijk inschatten, maar aangezien de politie nu al beschikking heeft over prototypes van elektrische wapens, zou ik me niet verbazen over een electro baton en electro gun, die onze eigen politie heeft! :D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...