Jump to content

containers


GTAisTHEbest

Recommended Posts

Weet het!

In het begin van het spel zei iemand dat er in bepaalde vuilnisbakken een voorwerp lach.

Ik heb er maar 1 gevonden (bij het huis van die chinees)

Weten jullie nog een aantal plekken?

Bewerkt: door GTAisTHEbest
Link to comment
Delen op andere websites

In het begin van het spel zei iemand dat er in bepaalde vuilnisbakken een voorwerp lach.

Ik heb er maar 1 gevonden (bij het huis van die chinees)

Weten jullie nog een aantal plekken?

Ik heb niet zo snel alle locaties van de vuilnisbakken, maar er ligt denk ik ook elke keer iets anders in (schoenen, wapens voedsel, en andere vieze voorwerpen waar je liever niet iets mee wilt doen :cab: )

Er zijn blauwe en rode afvalbakken, maar met die blauwe kan je niks.

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin van het spel zei iemand dat er in bepaalde vuilnisbakken een voorwerp lach.

Ik heb er maar 1 gevonden (bij het huis van die chinees)

Weten jullie nog een aantal plekken?

Ik heb niet zo snel alle locaties van de vuilnisbakken, maar er ligt denk ik ook elke keer iets anders in (schoenen, wapens voedsel, en andere vieze voorwerpen waar je liever niet iets mee wilt doen :cab: )

Er zijn blauwe en rode afvalbakken, maar met die blauwe kan je niks.

De prullebakken waar je in kan zoeken kunnen: Rood, zwart of blauw zijn. De prullebakken waar je niet in kan zoeken zijn ook blauw maar die zijn kleiner.

Link to comment
Delen op andere websites

Over heel Liberty City zijn er inderdaad enorm veel containers te vinden. Alle standplaatsen weet ik niet zo uit men hoofd, maar je vindt er in ieder geval een aan het warenhuis dat je tijdens de missie Carpe 'Dime' voor je oom Kenny moet kopen. Verder vind je ze meestal in steegjes waar ook drugdealers zich verschuilen of gewoon in lege steegjes natuurlijk. Onthoud dat je enkel grote groene en rode containers kunt openen, en dat andere niets van betekenis hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Een overzicht van waar je wapens kunt vinden zie je op deze kaart , ze worden aan je voorraad toegevoegd. De meeste liggen in de rode containers, een enkele daarbuiten.

In de groene containers ligt soms een tientje, drugs, een hamburger of een hotdog, en verder alleen maar rommel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een overzicht van waar je wapens kunt vinden zie je op deze kaart , ze worden aan je voorraad toegevoegd. De meeste liggen in de rode containers, een enkele daarbuiten.

In de groene containers ligt soms een tientje, drugs, een hamburger of een hotdog, en verder alleen maar rommel.

En vergeet de condoom niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk in de rode containers zit altijd een wapen. En dat blijft het zelfde per locatie.

In de groene hoeft niet alleen afval te liggen. Er kan ook geld, drugs etc. inzitten. Net is altijd dus wel een kijkje waard.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...