Jump to content

R.U.S.E


---Elias---

Recommended Posts

R.U.S.E

Ontwikkelaar: Eugen Systems

Uitgever: Ubisoft

Genre: Strategy

Platforms: PC, Xbox 360, PS3

Aantal spelers:

Release: 10 september 2010

Demo: Ja

Website: Klik

Ubisoft senior marketing VP Tony Key heeft namelijk bekend gemaakt dat Ubisoft bezig is met een nieuwe RTS-game voor de PlayStation 3 en Xbox 360 en heeft de naam R.U.S.E. De nieuwe RTS-game zal in maart van 2010 moeten uitkomen voor Pc, Ps3 en Xbox 360 en wordt samen met ontwikkelaar Eugen gemaakt, die bekend is van de game Act of War: Direct Action.

“Ubisoft is known for innovation and R.U.S.E. continues that tradition, offering the most immense and detailed maps ever seen in an RTS. Players can explore the maps using IRISZOOM Engine, which provides an aerial, smooth interaction unlike anything ever seen before.”

R.U.S.E. maakt gebruik van de IRISZOOM Engine en zal te bespelen zijn via een satelliet-view, direct uit de lucht. Met deze viiew kan je direct in de actie inzoomen, wat er allemaal gebeurt.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Zo'n gast die ik ken via het net werkt aan deze game. Ik ga eens proberen wat info te ontfutselen :D.

zo ziet het er nu uit verlopig zit ben nog in de beta testing bezig

rusegamepic1.jpg

rusegamepic2.jpg

rusegamepic3.jpg

dit krijg je als je 500 paratrooper aangooit.

500paratroopers.jpg

dit als ze geland zijn.

500paratroopers02.jpg

en dit met een tank wall.

toen begon het spel wel sloom te worden.

atankwall2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Ik heb de demo gespeeld en was aangenaam verrast, vond het een goede game, maar ik wacht liever met halen tot ie wat goedkoper is.

en @ hierboven: dan kan je net zo goed zeggen dat alle rts games van Risk afgeleid zijn. En Risk is een top bord spel dus waarom geen game die erop lijkt ? ik zie het probleem niet.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo gespeeld en was aangenaam verrast, vond het een goede game, maar ik wacht liever met halen tot ie wat goedkoper is.

en @ hierboven: dan kan je net zo goed zeggen dat alle rts games van Risk afgeleid zijn. En Risk is een top bord spel dus waarom geen game die erop lijkt ? ik zie het probleem niet.

heb je wel eens risk gespeeld?

ik vind Age of Empires bijvoorbeeld, namelijk echt niet op Risk lijken, maar dit wel.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ziet er wel geinig uit, maar ik vind het enorm nep dat die tanks zo groot worden als je zover uitzoomt.

Edit: Ik zie nu pas dat dit topic van 2009 is... :$

Meeste is Gefixt hoor

Als iemand info zoek wil ik de Ruse-O-pedia wel uploaden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
  • 4 maanden later...

Ik weet dat dit een beetje een laat berichtje is maar het is de prijs wel waard.

Ik bijvoorbeeld heb er meer dan 900+ uren in het spel zitten.

Een verslavend spel en een gemiddeld potje op een grote map duurt meestal een dik uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...