Jump to content

Ammunation busje


PowerPats

Recommended Posts

Ik kan nu die ammunation busjes stelen, maar ik weet niet hoe, die auto's blijven maar door rijden en als ik instap dan lukt dat niet. Hoe moet ik die auto stelen ?

Alvast bedankt, _O_

PowerPats

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Beuken schieten op het busje na een tijdje stapt hij uit, dan moet je oppassen diegene draagt een shotgun, als hij uitgestapt is kun jij instappen en dan heb je hem ^_^

wat kun je met het busje als je hem hebt?

Als je hem hebt moet je rijden naar de plek die aangegeven staat op de radar. Daar ga je tegen de achterkant aan staan en maak je de achterkant van de vrachtwagen open. Als je dat gedaan hebt krijg je wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen met de vuisten beuken help niet, daar slaat hij voor op de vlucht, schieten kan wel, maar volgens mij kost dat méér ammunitie dan dat het oplevert, als je gratis wapens wilt hebben, kan je beter de rode vuilnisbakken afzoeken, of met een zwaard bendeleden onthoofden, dat laatste levert altijd wat op en is vrij makkelijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het licht er precies aan welk wapen je krijgt.

Kijk als je een pistol krijgt kost het soms meer dan dat het oplevert. (Double barrel shotgun. 2 of 3 maal schieten en hij stapt uit)

Maar krijg je bijv een RPG dan leverthet juist wel meer op.

Link to comment
Delen op andere websites

De Ammunation Van is een goede manier om vroeg in het spel sterke wapens mee te krijgen om (voor jou) lastige missies mee te halen :). Ik heb nooit echt gebruik gemaakt van het feit dat ik die dingen kan openbreken, maar het is toch leuk als je aan het begin van de game al een minigun van verkrijgen :7.

Link to comment
Delen op andere websites

De Ammunation Van is een goede manier om vroeg in het spel sterke wapens mee te krijgen om (voor jou) lastige missies mee te halen :). ...

Een andere manier is de politiemissies spelen en te kiezen voor zwaarbewapende criminelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...