Jump to content

Vraag 100%


Aquare

Recommended Posts

Nee, je hoeft geen Wi-Fi te hebben. Het enige wat je moet doen is de twee Guardian Lions die na het voltooien van het spel op een willekeurige locatie in Liberty City spawnen. Eindelijk zijn deze locaties niet zo willekeurig, aangezien de beelden op de blue swirls terecht komen, waarmee je eerder niets kon. Het enige waarvoor je Wi-Fi zou nodig hebben is voor je beloning van deze vondst op te halen, namelijk twee extra missies van Xin Shan, de broer van Ling. Als je toch wilt weten wat deze missies inhouden, dan raad ik je aan hier even een kijkje te nemen.

post-110128-1238073170.gif

De bolletjes van de vraagtekens duiden de mogelijke locaties van de leeuwen aan.

Link to comment
Delen op andere websites

svenie, weet jij of je voor al die TT parcours etc. (voorbeeld patriot park TT) voor elk ritje goud moet halen voor 100%??? Best lastig sommige :N

Nope, je kan gewoon Brons halen. Je moet sowieso een medaille halen, maakt niet uit welke. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@clus: Ik weet antwoord op boler zijn vraag. Dus ik zeg het gewoon. Hoeft Svenie het niet te geven.

Even een nieuwe vraag, bij R* Social Club staat er ook een pagina: 'Fully Cocked' dacht ik.

Moet je WiFi hebben om de Fully Cocked Guns te unlocken?

Ik zal even voor je kijken.

Edit: Helaas wel. :(

Bewerkt: door Bohan
Link to comment
Delen op andere websites

Even een nieuwe vraag, bij R* Social Club staat er ook een pagina: 'Fully Cocked' dacht ik.

Moet je WiFi hebben om de Fully Cocked Guns te unlocken?

Daar heb je inderdaad Wi-Fi voor nodig, maar dat is niet het enige. De pagina is in feite enkel bedoeld voor de mensen die de game op voorhand hebben besteld. Zij hebben bij hun game een vauger code gekregen die ze daar kunnen ingeven om de 'Fully Cocked' wapens vroeg in het spel vrij te spelen. Maar wees niet getreurd, na de de tweede missie van Hsin Jaoming, One Shot, One Kill kan je de wapens ook vrij spelen door de upgrade te kopen in de online winkel van Amnu Nation.

Link to comment
Delen op andere websites

svenie, weet jij ...

Nope....

Hoe weet jij nou dat svenie het niet zou weten? :schater:

@clus: Ik weet antwoord op boler zijn vraag. Dus ik zeg het gewoon. Hoeft Svenie het niet te geven.

Bohan, het was slechts een (misschien flauw) grapje.

Boler vroeg of svenie wist of enz., en jij begon je antwoord met "Nope", als je dat letterlijk neemt beweer jij dat svenie het antwoord niet weet.

Is het kwartje nu gevallen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Hoi,

Ik heb 99.31%. Maar ik weet niet wat ik nog meer moet doen! Volgens de 100% checklist heb ik alles al. Ik heb 43 gouden medalles, 21 silver en 21 brons. Ik heb ook alle collectables al, en alle rampages. Wat moet ik nog doen om de 100% te halen!?

PS: Ik heb voor de Liberty City Gun Club alles goud behalve met de Sniper Rifle, daar heb ik brons op, ligt het misschien daaraan??

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we dit even samen rustig overlopen.

  • Storyline: 41%
  • Random characters: 9,56%
  • Zijmissies: 4,37%
  • Race, Time Trials: 9,28%
  • Dealers (80): 5,46%
  • Rampages: 9,50%
  • Unique Stunt Jumps: 4,10%
  • Security Cameras: 6,83%
  • Awards: 5,46%
  • The Guardian Lions: 0,14%
  • Safehouses (21): 4,30%

Met bovenstaand lijstje ben je inderdaad niet veel, al heb ik wel zo'n vermoeden waar de sleutel tot de 100% kan liggen. Hebben je alle 21 safehouses in je bezit? Twee hiervan kan je namelijk niet zomaar kopen of tijdens de verhaallijn verkrijgen. Eentje krijg je na je derde ontmoeting met RC Wilhelm, en de andere (!) moet je winnen bij Scratch Cards. (lootjes krabben) Kijk dit eerst even na als je wil, zit ik fout met mijn vermoeden, dan zoeken we gewoon verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we dit even samen rustig overlopen.
  • Storyline: 41%
  • Random characters: 9,56%
  • Zijmissies: 4,37%
  • Race, Time Trials: 9,28%
  • Dealers (80): 5,46%
  • Rampages: 9,50%
  • Unique Stunt Jumps: 4,10%
  • Security Cameras: 6,83%
  • Awards: 5,46%
  • The Guardian Lions: 0,14%
  • Safehouses (21): 4,30%

Met bovenstaand lijstje ben je inderdaad niet veel, al heb ik wel zo'n vermoeden waar de sleutel tot de 100% kan liggen. Hebben je alle 21 safehouses in je bezit? Twee hiervan kan je namelijk niet zomaar kopen of tijdens de verhaallijn verkrijgen. Eentje krijg je na je derde ontmoeting met RC Wilhelm, en de andere (!) moet je winnen bij Scratch Cards. (lootjes krabben) Kijk dit eerst even na als je wil, zit ik fout met mijn vermoeden, dan zoeken we gewoon verder.

Ja, ik heb alle 21 huizen al in bezit, en alles op dat lijstje heb ik ook al, tenzij dat je voor de Liberty City Gun Club (zijmissie) overal goud voor moet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...