Jump to content

Vraag 100%


Aquare

Recommended Posts

Het probleem zal inderdaad daar zitten. Om de Liberty City Gun Club zijmissie te voltooien, moet je over het algemeen 10,000 punten halen, wat je een gouden medaille oplevert. De beloning, een korting op alle wapens van de Ammu-Nation heb je inderdaad nodig om het spel 100% uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem zal inderdaad daar zitten. Om de Liberty City Gun Club zijmissie te voltooien, moet je over het algemeen 10,000 punten halen, wat je een gouden medaille oplevert. De beloning, een korting op alle wapens van de Ammu-Nation heb je inderdaad nodig om het spel 100% uit te spelen.

Ok, bedankt voor je hulp, ik moet nog effe doorschieten :tu:

Bewerkt: door fronk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 100.00%. Maar het kwam niet door de Liberty City Gun Club, zoals ik eerst dacht. Ik dacht dat ik alle Random Characters al had, want er stond in mijn Stats: Random Characters Met: 8. Volgens mij zijn er ook 8, dus ik dacht dat ik ze allemaal gehad had. Maar ik wist niet dat Giorgio 2 keer moest, kwam er uiteindelijk toch achter, missie gedaan, en de honderd procent

Bewerkt: door fronk
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Moet je voor Hobo Tron ook goud halen? Is er een beloning?

Nee, voor de zijmissies is brons genoeg. De beloning is simpelweg een stapje verder naar de 100%. ;)

Dus voor de 100% moet je goud halen in deze missie (want enkel dan heb je een beloning?).

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je voor Hobo Tron ook goud halen? Is er een beloning?

Nee, voor de zijmissies is brons genoeg. De beloning is simpelweg een stapje verder naar de 100%. ;)

Dus voor de 100% moet je goud halen in deze missie (want enkel dan heb je een beloning?).

Nee, ik heb toch gezegd dat brons genoeg is. :puh: Zilver en goud is niet noodzakelijk voor de 100%, brons is genoeg, tenzij je je eigen record steeds wilt verbeteren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...