Jump to content

Bulletproof Patriot en Bulletproof Taxi


Bohan

Recommended Posts

Ik heb alles 100% uitgespeeld en 85 gouden medailles maar de bulletproof patriot blijft currently unavailable. Zou je dan misschien alle replay missies minimaal op brons moeten halen ofzo. Lijkt mij wel een beetje kleine beloning voor zo iets groots. Heeft iemand hem toevallig al en weet hij ook nog hoe.

Heb iets gevonden op internet, iets met die pre order code van game spy. http://cheats.gamespy.com/nintendo-ds-chea...chinatown-wars/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb alles 100% uitgespeeld en 85 gouden medailles maar de bulletproof patriot blijft currently unavailable. Zou je dan misschien alle replay missies minimaal op brons moeten halen ofzo. Lijkt mij wel een beetje kleine beloning voor zo iets groots. Heeft iemand hem toevallig al en weet hij ook nog hoe.

Heb iets gevonden op internet, iets met die pre order code van game spy. http://cheats.gamespy.com/nintendo-ds-chea...chinatown-wars/

Ik denk dat je gelijk hebt. Alleen als je hem bij gamestop hebt ge-preordert dan krijg je de bulletproof patriot. Dan zullen we het moeten doen met de bulletproof taxi en de bulletproof Hellenbach (alleen te krijgen als je al lid was van de rockstar socialclub en deze week met het internet hebt geconnect.

Bewerkt: door Koeky7
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat 'pre-order'? Moet je hem dan daar kopen?

Als het spel nog niet is uitgekomen dan kun je hem alvast "reseveren" bij die site. Dan ben je ervan verzekerd dat je er 1 krijgt op de dag van de release. Dus als je hem niet hebt ge pre-ordert dan kun je hem dus ook niet meer krijgen, tenzij Rockstar hem vrij geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

:7 na 2 pagina's komt Rinaldootje met het antwoord :D

De bulletproof Patriot is te behalen door De peking duck hunt te spelen op de R* social club website. Je krijgt na 5 pannenkoeken de Bulletproof patriot. Als je dan via je DS of PSP via het internet je stats gaat syncen krijg je de Bulletproof patriot voor $10.000 te koop bij de Auto merchant :D

(Let er wel op dat op de site het icoontje rechts bovenin op DS of PSP staat (Licht aan de versie die je hebt)

Sucess want ik heb hem al :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

oke, ik heb een youtube kanaal genaamd grapjas60. een van mijn videos is ''gta chinatown wars all cars'' daar kun je zien hoe de bullitproof patriot vrij is. hoe heb ik het gedaan. simpel! dat moet je echt op social club doen. en internet verbinding hebben. heb je geen internet op de psp, dan kun je het bij voorbaat al vergeten. als je je hebt aangemeld voor social club. (ff een handige tip: log in op minimaal ouder dan 18 jaar. anders kun je niet binnen komen. daar had ik destijds ook last van. dan moet je weer nieuw e-mail aanmaken enzo) dan moet je naar peking duck hunt. daar is de bedoeling dat je 5 pancakes oprold. als je dat is gelukt. dan moet je sync stats doen. op de psp. en dan heb je de bullitproof patriot

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

hier staat iets wat kan helpen:

You must first have a Rockstar Social Club account, and have it linked to your came card. Then, you must have rolled 5 pancakes in the "Sum Yung Gai's Peking Duk" flash game. Then, all you need to do is resync and it's for purchase at the auto merchant for 10 thousand dollars.

support.rockstargames.com/help/rockstar_games/BULLETPROOF_PATRIOT

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...