Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

dat weet de hele wereld al lang, alleen is het nooit aangekondigd.

Schumacher zelf en zijn manager zeggen iets in de geest van 'we willen hier geen antwoord op geven maar het ook niet ontkennen' in normale volksmond is dat gewoon een ja, schumacher rijdt gewoon volgend jaar bij mercedes.

Alles wat nu nog word gedaan is een promotiestunt, al deze geruchten zijn geweldig voor mercedes' aandelenwaarde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat wordt een wonder seizoen.

Ferrari met Alonso en Massa, Mclaren met Hamilton en Button vervolgens Mercedes met Schumacher en Rosberg.

Van Rosberg kan je denk ik wel wat verwachten van paar overwinningen,

maar het wordt sowieso een mooi seizoen om naar uit te gaan kijken.

En ik hoop dat Red Bull dit jaar niet gaat schijnen (wat ook hopelijk niet zal gebeuren),

want 2009 was wel een drama seizoen voor de toppers en het wordt wel best irritant

om steeds teams als Red Bull te zien races winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik hoop dat Red Bull dit jaar niet gaat schijnen (wat ook hopelijk niet zal gebeuren),

want 2009 was wel een drama seizoen voor de toppers en het wordt wel best irritant

om steeds teams als Red Bull te zien races winnen.

Waarom dat? Het is eigenlijk gewoon een team zoals een ander.

Ik verlang er wel naar om Masse en Schumi terug te zien rijden, en nu rijden ze tegen elkaar.

Dan nog wat aangedikt met een beperkt aantal aan superteams, zoals het par jaren geleden was, 2-3 teams controleren heel het kampioenschap en de anderen vechten voor de overige luttele punten...

Link to comment
Delen op andere websites

En ik hoop dat Red Bull dit jaar niet gaat schijnen (wat ook hopelijk niet zal gebeuren),

want 2009 was wel een drama seizoen voor de toppers en het wordt wel best irritant

om steeds teams als Red Bull te zien races winnen.

Waarom dat? Het is eigenlijk gewoon een team zoals een ander.

Ik verlang er wel naar om Masse en Schumi terug te zien rijden, en nu rijden ze tegen elkaar.

Dan nog wat aangedikt met een beperkt aantal aan superteams, zoals het par jaren geleden was, 2-3 teams controleren heel het kampioenschap en de anderen vechten voor de overige luttele punten...

Iedereen weet al dat vorig jaar teams zoals Ferrari, Mclaren of BMW er niks konden.

Wie zou er nou niet willen om de allereerste GP van Abu Dhabi een topper te zien winnen,

in plaats van een Red-Bull Coureur.

Wat ik gewoon duidelijk wil maken is dat iedereen natuurlijk wilt dat een

coureur als Hamilton (fans dan hé), Massa Of Schumacher gewoon zien winnen.

En over Massa en Schumi wordt wel inderdaad lustig om naar te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Slechte zaak dat Schumacher weer gaat meedoen.

Als je stopt, stop dan ook echt en ga niet na nog een paar jaar zeggen "ik ga weer meedoen".

Die gast heeft alles bereikt, wat wil ie nog bewijzen dan?

Ik heb em sowieso nooit gemogen, ik hoop dat ie keihard gaat falen en dat er iemand anders voor hem in de plaats gaat komen een Nederlander bijvoorbeeld, Doornbos en van der Garde gun ik het wel om een keer echt te shinen op het hoogste niveau.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heeft Schumacher nog genoeg race-bloed over en kon hij niet wennen aan z'n baantje bij Ferrari aan de pit-muur. Ik denk dat hij weer genoeg motivatie heeft om weer voor 100% alles te geven, daarnaast is hij dikke maatjes met Ross Brawn.

Voor volgend seizoen denk ik dat er misschien hetzelfde gebeurd als afgelopen seizoen: het team die het beste de verplichte aanpassingen weet door te voeren aan de wagen zal iig aan het begin van het seizoen een voorsprong pakken, zoals JB in de Brawn deed. Volgend seizoen moeten ze toch echt wel een tank hebben die groot genoeg is voor een volledige race van zo'n 300km. Dat betekent dus een vrij drastische verandering aan het chassis, wie dat het beste voor mekaar bokst begint goed. Het heeft JB iig geen windeieren gelegd, zeker niet als je bedenkt dat hij een jaar geleden nog niet eens wist dat hij überhaupt zou gaan rijden.

En euhh Red Bull of geen Red Bull: thumbs up for Sebastian Vettel. :tu: Wat een toffe gast.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, zoals koe al zegt is het gewoon de team die de auto het beste aan kan passen.

Mercedes heeft zijn petronas deal, hun olieen werken wss beter.

Het team met de minste luchtweerstand en het minste verbruik word dit seizoen gewoon eerste, dat is nu gewoon zo, dan heb je een enorm gewichtsvoordeel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al ben ik Belg hoop ik dat Fisichella wordt bevestigd bij Sauber, op Spa heeft hij toch al indruk gemaakt voor andere (betere) teams.

Het seizoen 2009 is nu voorgoed voorbij, dus vliegt er eens slotje op dit topic.

>>> Door Jowx: Topic op verzoek gesloten.. :slotje: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...