Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

dat gebeurt simpelweg niet, ze komen niet verder dan dreigementen en dat weet mosley maar al te goed.

Formule 1 hoort het technische hoogstandje in de autosport te zijn maar dat is het al jaren niet meer aangezien niks is toegestaan. Als de teams nou echt lef hebben trekken ze dan ook echt de stekker eruit en gaan ze de prototypes in ofzo, daar valt vele meer eer te behalen, nieuwe uitdagingen om je op te richten, bedenk eens hoeveel publiciteit het oplevert als je audi verslaat op le mans? dat levert meer op dan 'weer een wereldtitel'

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat betwijfel ik. Het zou mij niks verbazen dat ze er uit stappen. Ferrari doet het dit jaar erg slecht,als ze volgend jaar dan ook nog eens benadeeld worden denk ik niet dat ze er in blijven. En als er nog meer (grote) teams gaan dreigen gaat die regel hopelijk niet door.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het zou inderdaad jammer zijn dat Ferrari zou stoppen, het is ook het team dat er al van het prille begin in zat. Maar ik geloof daar niets van. Het is niet omdat ze het even slecht doen dit seizoen en ze niet akkoord gaan met het budget (en daarna Mosley nog eens goed het mes in de wonde draait) dat ze daadwerkelijk ook zullen stoppen hoor. Ik vind het budget ook een stom systeem, van mij zou er een regel moeten komen dat de teams zoveel geld als ze willen aan onderdelen mogen besteden (maar er blijft een reglement welke toegelaten zijn, uiteraard). Is hun geld op, dat is dan hun probleem.

Hamilton zei zelfs dat hij niet meer gelukkig was met zijn auto en dat ze echt nog veel gaan moeten opdrijven voor hij weer echt een Grand Prix zou kunnen winnen.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Het verslag is er. Een mooie race was het, jammer genoeg was er gewoon niet genoeg actie, zoals de meeste keren. Button verdient het van mij wel om te winnen. Iedereen die van mij wint verdient het wel, als die persoon goed genoeg rijdt ofzo, verdient hij het. Het is jammer genoeg soms ook de schuld van de auto's. Neem nu Fisichella. Won vroeger diverse keren door bij Renault te rijden, maar dan in 2007 stapte hij over naar Force India, een team dat op z'n minst gezegd nog niet helemaal op punt staat.

Iedereen: bekijk alsjeblief het verslag! Ook al ben je niet geïnteresseerd, bekijk eens de vormgeving, en laat hier weten wat je ervan vind. Het volgende verslag komt er op 7 juni, wanneer het de GP van Turkije is. Bekijk zeker eens de hoofdpost hier of in het verslagtopic: helemaal aangepast en upgedate met de championship en drivers championship punten. Geniet ervan! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een mooi verslag :tu: Maareh:

Ferrari: ik was verbaasd hoe goed ze het deden vandaag. Eindelijk worden ze weer beter dan het begin van het seizoen. Maar waarom zouden ze dan weggaan?

Omdat ze het niet eens zijn met de regels. Als ze weg gingen omdat ze niet goed presteren,dan zouden ze er in de jaren 70 al uitgestapt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik zie echt niet in waarom Ferrari er zou moeten uitstappen. Eén van de meest succesvolle teams zou eruitstappen terwijl de andere dat niet zouden doen? Flauwekul. Dat ze maar gewoon doen en in de F1 blijven.

Budgetplafond van 45 miljoen, daarover valt niet over te discussieren. We kunnen niet weten wat je er zoals mee kan kopen, hoeveel, enzovoort. Ze zullen wel snel moeten zijn om zich in te schrijven, want vrijdag is het de laatste dag om zich gaan in te schrijven. Hopelijk vertrekken Red Bull (Scuderia Toro Rosso inbegrepen), Toyota en Ferrari niet. Dat zijn echte klasseteams in de F1. Wat ik wel wat stom vind is dat Nakajima een boete heeft gekregen voor zich te vroeg in te schrijven, eergisteren dacht ik. Dit omdat de problemen bij de FIA nog niet opgelost zijn en daarom het te vroeg was om hem in te schrijven.

Mag ik nu al melden dat er op 21 juni 2009 op zondag geen verslag komt, namelijk de Grand Prix van Silverstone, in Engeland. Dit alles omwille de studieperiode die loop van 10 juni tot en met 24 juni. Daarom wordt het verslag gepost op woensdag 24 juni, wanneer de examens net achter de rug zijn. Ik zal de F1 opnemen met m'n HD Digicorder en beloof plechtig dat het verslag er woensdag 24 juni, Grand Prix van Silverstone, er komt.

Groeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het nieuws is upgedate. Het nieuws draait om het feit dat alle huidige teams zullen blijven in de Formule 1. Ik ben hier blij om, en daarmaa zijn dan ook alle geruchten dat Ferrari, Toyota en Red Bull de F1 zou verlaten, van tafel geveegt. Het is mogelijk dat er nieuwe teams bijkomen, zoals Lola en Litespeed GP. Of er ook nieuwe rijders zouden bijkomen, is onbekend.

Dat het verschil groot is is inderdaad waar. Maar het zou toch een echte uitdaging om dit budget aan te gaan, dan is elke team ook gelijk, toch? In ieder geval ben ik blij dat alle teams erbij blijven, en ik hoop dat er nu ook meer gaan blijven en gewoon alles gelijk blijft in 2010, net zoals nu...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weer een mooi verslag,KUTGW :tu: . Maar dat Button heeft gewonnen is o.a. door geluk. Vettel was duidelijk een betere rijder,maar hij maakte een fout in de eerste lap. Ook komt het door Ross Brawn,die man kan precies uitrekenen wanneer je de pits in moet. Als Vettel een Brawn rijder was weet ik zeker dat hij het won van Button. En erg balen voor Barrichello,hij verdiend het om een keer 1e te worden.

Edit:

Dit moest ik van Miek zeggen: Ik zal het verslag van de GP van Groot Brittannië pas op 24 juli posten. Vanwege examens op school.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weer een mooie race! :tu: Verrassend was dat Button niet heel erg goed presteerde, startte van 6de positie en daarna doordat Trulli voor hem reed (en te dicht tegen de pitlanes reed) terugviel naar 9de positie. Tegen het einde van de race heeft hij zijn positie kunnen recupereren.

Vettel is gewonnen. Geen verrassende winnaar, het is het nieuwe F1 talent. 20 jaar. Webber werd tweede, hoewel hij startte als 3de. Hij stak net Barrichello voorbij bij het uitgaan van de pits. Deze werd derde. Een overgelukkige Massa werd vierde, Rosberg met zijn Williams geraakte tot 5de positie. Nakajima was ook een eindje 5de, maar ondervond pitproblemen nadat hij binnen was gegaan. Zo bleef hij een hele tijd in de pits en verloor hij kostbare posities.

Sutil (Force India) startte uit de pits, omdat hij gisteren een ongeluk kreeg en zijn wagen moest herbouwd worden. Daardoor werd de eerste sessie kwalificatieritten stopgezet...

Ik zie jullie dinsdag of woensdag bij het verslag.

Tevens is de hele hoofdpost met alle punten, team en driver, verslagen en gereden races en de komende Grand Prix'.

@ Henry: maar daar ga ik de race gaan bekijken :D.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

F12.jpg



Volgende Grand Prix (en De Stofzuiger gaat daar naartoe! _O_)

Grand Prix van Duitsland

12 juli 2009 - 14:00 uur

En dat is niet het enige waar ik naar toe ga! Ik ga ook naar de trainingen F1 op Spa Francorchamps :dans: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
F12.jpg



Volgende Grand Prix (en De Stofzuiger gaat daar naartoe! _O_ GTAGIJSSO OOK :dans:)

Grand Prix van Duitsland

12 juli 2009 - 14:00 uur

Gaaf,welke tribune zit jij?

Link to comment
Delen op andere websites

F12.jpg



Volgende Grand Prix (en De Stofzuiger gaat daar naartoe! _O_ GTAGIJSSO OOK :dans: )

Grand Prix van Duitsland

12 juli 2009 - 14:00 uur

Gaaf,welke tribune zit jij?

Geen idee :$ Mijn pa gaat ze daar gewoon kopen. Je kunt ze nog bestellen, maar dan moet je helemaal naar A'dam rijden. Hij zegt dat het wel rustig genoeg is, als je maar lekker vroeg vertrekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...