Jump to content

Alle missies voltooid


need my speed

Recommended Posts

Hoi, ik ben nu bezig om bij GTA 2 alle missies van Downtown District te voltooien. Maar wat ik wil weten is of er nog iets speciaals gebeurt als je alle Loonie, Zaibatsu en Yakuza missies hebt voltooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Jups, dan krijg je een laatste missie, die direct start na het voltooien van de laatste missie. De drie bazen komen dan achter je aan en proberen je te vermoorden met grof geschut. Tevens verandert de stad in één grote rel (Als in de code 'Buckfast'), wat ook niet meer ophoudt. Ik had er nog ergens een screen van... Zal ik posten als ik het nog vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij dat wil weten... wie ben ik dan om het hem niet te zeggen? ^_^

Hoe dan ook; Ik heb de screen gevonden ergens in de duistere krochten van mijn PC... Dus bij deze. Ik zie dat hij van level 2 is, dus ik kan je niet garanderen dat het bij de andere twee levels ook zo is, maar het lijkt me wel zo logisch.

Dr. LaBrat achtervolgt je in een zwarte Meteor, en de twee andere bazen in een beige Benson. Ze hebben wapens als Rocket Launchers & Flame Throwers. (Waarmee ze trouwens ook elkaar te lijf gaan, dus zo waanzinnig moeilijk is de missie niet). Voor zover ik weet heeft de missie geen naam.

post-7-1115838868.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bij beide krijg je een bonuslevel. Er zijn drie bonuslevels per level: Deathmatch, race & IceCreamHunting. Goed dat je het zegt; dat gebeurd er ook nog als je alle missies uitspeelt; dan krijg je ook een bonuslevel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraagje. Ik moet nu nog de de 2 rode telefoon missies van de Yakuza. Die lukken niet. Als ik die gehaald heb moet ik nog voor de Zaibatsu werken. Maar die rode telefoon missies zijn mij nog nooit gelukt van de Yakuza en Zaibatsu! De gele van de Zaibatsu trouwens ook niet. Dus nou is mijn vraag, wie wil de 2 rode telefoon missies van de Yakuza volbrengen en de gele en rode telefoon missies van de Zaibatsu, ik ben er bijna anderhalf jaar al mee bezig met die...Maar ik weet ook niet hoe ik een savegame op stuur naar iemand, dus als er eimand geintreseerd in is de missies die hier boven staan beschreven uit te spelen, graag. Alleen moet je me dan wel even uit leggen hoe je een savegame verstjuurt naar iemand, of is dt warez Request?

PS: Doe niet de groene telefoon missies van de Zaibatsu want ik wil die zelf doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het, ik post vaak dubbel. Maar anders word het een bump als iemand iets wil uit leggen (toch) dus van daar. Maar is er nog iemand geintreseerd? Ik moet nog:

Yakuza:

Swat Van Swimp (rood)

En die missie dat je een tank moet tegenhouden (rood)

Zaibatsu:

Big Bank Job (geel)

en de rode telefoon misssies van de Zaibatsu

Gelieve de groene telefoon missies van de Zaibatsu NIET te doen.

Iemand intresse? Stuur een PM of zet het hier neer maar vertel me eerst hoe ik m'n savegame van GTA 2 online kan zetten want die heb je natuurlijk eerst nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij dat wil weten... wie ben ik dan om het hem niet te zeggen? ^_^

Hoe dan ook; Ik heb de screen gevonden ergens in de duistere krochten van mijn PC... Dus bij deze. Ik zie dat hij van level 2 is, dus ik kan je niet garanderen dat het bij de andere twee levels ook zo is, maar het lijkt me wel zo logisch.

Dr. LaBrat achtervolgt je in een zwarte Meteor, en de twee andere bazen in een beige Benson. Ze hebben wapens als Rocket Launchers & Flame Throwers. (Waarmee ze trouwens ook elkaar te lijf gaan, dus zo waanzinnig moeilijk is de missie niet). Voor zover ik weet heeft de missie geen naam.

Aha zo.... Maar wat is het uitendeljike doel van deze missie?? overleven waarschiijnlijk, maar moet je de 3 bazen kapotmaken dan? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij dat wil weten... wie ben ik dan om het hem niet te zeggen? ^_^

Hoe dan ook; Ik heb de screen gevonden ergens in de duistere krochten van mijn PC... Dus bij deze. Ik zie dat hij van level 2 is, dus ik kan je niet garanderen dat het bij de andere twee levels ook zo is, maar het lijkt me wel zo logisch.

Dr. LaBrat achtervolgt je in een zwarte Meteor, en de twee andere bazen in een beige Benson. Ze hebben wapens als Rocket Launchers & Flame Throwers. (Waarmee ze trouwens ook elkaar te lijf gaan, dus zo waanzinnig moeilijk is de missie niet). Voor zover ik weet heeft de missie geen naam.

Aha zo.... Maar wat is het uitendeljike doel van deze missie?? overleven waarschiijnlijk, maar moet je de 3 bazen kapotmaken dan? :blink:

Ja, maar wie helpt me nou toch is... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij dat wil weten... wie ben ik dan om het hem niet te zeggen? ^_^

Hoe dan ook; Ik heb de screen gevonden ergens in de duistere krochten van mijn PC... Dus bij deze. Ik zie dat hij van level 2 is, dus ik kan je niet garanderen dat het bij de andere twee levels ook zo is, maar het lijkt me wel zo logisch.

Dr. LaBrat achtervolgt je in een zwarte Meteor, en de twee andere bazen in een beige Benson. Ze hebben wapens als Rocket Launchers & Flame Throwers. (Waarmee ze trouwens ook elkaar te lijf gaan, dus zo waanzinnig moeilijk is de missie niet). Voor zover ik weet heeft de missie geen naam.

Aha zo.... Maar wat is het uitendeljike doel van deze missie?? overleven waarschiijnlijk, maar moet je de 3 bazen kapotmaken dan? :blink:

Ja, maar wie helpt me nou toch is... :(

Helpen waarmee??

Link to comment
Delen op andere websites

Lees de topic door zou ik zeggen. <_<

Maar oke, zeg me hoe ik m'n savegame online gooi en voltooi dan de rode en gele missies van de Zaibatsu (Yakuza heb ik net voltooid). Doe niet de groene telefoons van de Zaibatsu!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat is het uitendeljike doel van deze missie?? overleven waarschiijnlijk, maar moet je de 3 bazen kapotmaken dan? :blink:

Inderdaad, het is de bedoeling de drie opdrachtgevers af te maken. De rellen blijven echter.

Ja, maar wie helpt me nou toch is... :(

Omdat je het zo lief vraagt, dan. Als je je savegame kunt uitwisselen zal dit hoogst waarschijnlijk één van de plyslot bestanden in de map 'player' zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

zal dit hoogst waarschijnlijk één van de plyslot bestanden in de map 'player' zijn.

Ik volg je niet, sorry maar ik ben nog maar 10. Ik neem aan dat ik ergens bij Deze computer en dan de map van GTA2 moet zijn ofzo iets maar leg het is stap voor stap uit a.u.b.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...