Jump to content

2 Random Persons


qbdown

Recommended Posts

Ik moet nog 2 random persons, maar ik weet niet waar ik ze kan vinden.

Dit zijn ze:

Guy

Limo driver standing next to a lamppost in Algonquin.

Guy needs someone to drive his limo to a gig at the Perestroika club in Broker's Hove Beach district. Reward: $75

Alonso

Standing on the curb in Broker. Alonso wants a ride to the bus depot. Drive him there for Reward:

Als iemand ff een stipje ergens op een mapje kan zetten zou ik al blij zijn!

Thnx!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet nog 2 random persons, maar ik weet niet waar ik ze kan vinden.

Dit zijn ze:

Guy

Limo driver standing next to a lamppost in Algonquin.

Guy needs someone to drive his limo to a gig at the Perestroika club in Broker's Hove Beach district. Reward: $75

Alonso

Standing on the curb in Broker. Alonso wants a ride to the bus depot. Drive him there for Reward:

Als iemand ff een stipje ergens op een mapje kan zetten zou ik al blij zijn!

Thnx!

De vindplaatsen van de Random Characters zijn sinds gisteren terug te vinden op WikiGTA. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je miss ff lezen? Ik mis er nog 2, ik weet niet welke , dus misschien kan iemand ff een stipje op een map zetten waar ik deze 2 kan vinden. Ik heb niet echt zoon zin om al deze stipjes af te gaan

Bewerkt: door SilverShield
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je miss ff lezen? Ik mis er nog 2, ik weet niet welke , dus misschien kan iemand ff een stipje op een map zetten waar ik deze 2 kan vinden. Ik heb niet echt zoon zin om al deze stipjes af te gaan

Misschien moet jij dan even beter leren kijken. Hier heb je nog een apart mapje voor jou alleen. Ow wat ben ik weer lief voor iemand die te lui is om slechts 14 stipjes af te gaan. Uit de beschrijvingen die je daar geeft kan je trouwens al voor de helft afleiden waar je ze kunt vinden, dus zo moeilijk lijkt het me niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je miss ff lezen? Ik mis er nog 2, ik weet niet welke , dus misschien kan iemand ff een stipje op een map zetten waar ik deze 2 kan vinden. Ik heb niet echt zoon zin om al deze stipjes af te gaan

Misschien moet jij dan even beter leren kijken. Hier heb je nog een apart mapje voor jou alleen. Ow wat ben ik weer lief voor iemand die te lui is om slechts 14 stipjes af te gaan.

Ik kan prima zien, en tja.. we zijn niet allemaal zo actief als jij. Bedankt en laterz!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...