Jump to content

GTA IV Recordboek


Hanneswasco

Recommended Posts

Star Junction record: 00.06.10

Road to Bohan record: 00.05.01

North Alderney Record: 00.05.26

Elevated record: 00.03.26

South Alderney record: 00.04.15

Longest Jump Distance: 980ft.

racesrecords1.png

farthestjumpdistancerecord.png

Misschien een leuke toevoeging

Het laagste waarop je ooit je parachute geopend hebt, dit wordt namelijk weergegeven in de stats van TBOGT en ik denk zo dat ik met redelijke zekerheid de laagste ben op dit forum: met 183 ft(of was het 83?.... oh well).... En die staat niet geregistreerd :ch: Laagste wat ik in m`n stats heb staan is 206.692 ft, geregistreerd als 63 meter.(Zal wel in MP niet geregistreerd worden...)

Distfromgroundbeforeopeningchute-1.png

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik upload aan het eind van de week wel een plaatje ervan, als bewijs. :puh:

Van zodra je screens zijn geüpload zal ik ze toevoegen! :tu:

Alles toegevoegd, inclusief de nieuwe van TBOGT.

Ik vroeg me af... is het nou echt zo dat jullie allemaal gelijk een highscore halen, de eerste keer dat je een race doet? Of lijkt dit maar zo. :puh: Aangezien bijna iedereen bij aantal races 1 heeft staan.

Ik denk dat velen de races al meerdere keren hebben gedaan, maar dan in andere savegames, niet opgeslagen hebben of gewoon veel ervaring hebben in MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm Oké. Moet zelf ook maar eens flink gaan oefenen, heel frustrerend als je na 2 perfecte ronden van een brug af vliegt :puh:

Had net wel 5:30 bij north alderney, maar nog beter dan 5:26 wordt wel lastig. :puh:

Net 3:45 gereden op dukes boulevard.. En dat foutloos, die 3:41 ga ik nooit halen. _O_

Bewerkt: door SharkieAZ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af... is het nou echt zo dat jullie allemaal gelijk een highscore halen, de eerste keer dat je een race doet? Of lijkt dit maar zo. :puh: Aangezien bijna iedereen bij aantal races 1 heeft staan.

Races heb ik één keer gespeeld ja... Weet ook niet hoe, maar bij de andere races heb ik meestal echt slechte tijden staan(sommige echt 'n volle minuut terwijl er hier als record 40 seconden bij staat enzo... moet die maar eens een keer opnieuw doen denk ik :puh:).

Speel het spel wel vrij veel(voordat TDU2 uitkwam vaak meer dan 5 dagen in de week) dus voor ik aan MP races mee deed wist ik al exact hoe elke auto rijdt en ik weet elk bobbeltje in het wegdek te zitten, bij wijze van spreken, omdat ik de map gewoon uit m`n hoofd ken ondertussen... Denk dat ik het eventueel wel kan verbeteren als ik de baan iets beter leer kennen(rempunten van een bocht naar een andere bocht iets beter combineren en zo), maar I'm not bothered, had die tijden nog staan van lang geleden, zie wel wanneer iemand het verbreekt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

post-114327-1298061294,93.jpg

Ik probeer maar weer eens wat leven in de highscores te blazen. :bonk:

Zou leuk zijn als mensen het gaan proberen te verbeteren, dan is er wat meer 'concurrentie' en worden de highscores wat aangescherpt. Is het misschien ook geen goed idee om van de top 3 een top 5 te maken? Dan staan er meer mensen in de high scores en hebben ook meer mensen de wil om op 1 te komen lijkt me!:tu:

Ik heb inderdaad flink wat geraced, heb ook alles op 1 savegame opgeslagen dus zie je gelijk hoeveel pogingen ik er voor nodig had. :puh:

>>> Door Jacky-2007: Resultaten toegevoegd. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn als mensen het gaan proberen te verbeteren, dan is er wat meer 'concurrentie' en worden de highscores wat aangescherpt. Is het misschien ook geen goed idee om van de top 3 een top 5 te maken? Dan staan er meer mensen in de high scores en hebben ook meer mensen de wil om op 1 te komen lijkt me!:tu:

Als er een top 5 is gaan mensen sneller blij zijn met hun score, omdat je makkelijker in een top 5 geraakt dan in een top 3. Nu moet je al goed kunnen racen of een ander record behalen om in de top 3 te komen, het niveau ligt dus hoger. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een top 5 is gaan mensen sneller blij zijn met hun score, omdat je makkelijker in een top 5 geraakt dan in een top 3. Nu moet je al goed kunnen racen of een ander record behalen om in de top 3 te komen, het niveau ligt dus hoger. :)

Ik zou niet blij zijn met een highscore op plek 5, maargoed er zit natuurlijk wel wat in wat je zegt. ;)

Over een paar dagen post ik mijn tijden van de laatste 4 races.

(Hoopt op wat concurrentie! :eten::klap:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Haha dankjewel binnekort proberen om overal op 1 te komen! En de laatste 2.

Misschien leuk om dit toetevoegen:

Multiplayer

Snelste tijd bij:

Black Gold

Strip Off

D-Day

Track Marks

Sinner & Saint

Heart Stopper

Coming Down

Back Breaker

Highs & Lows

Business Trip

Mijne:

South Broker Record: 04:34

Airport Run Record: 04:37

Dukes Boulevard Record: 03:46

South Algonquin Record: 04:49

Star Junction Record: 06:04

post-60211-131551610775.png

Road to Bohan Record: 04:54

North Alderney Record: 05:28

Elevated Record: 03:57

post-60211-13155161286.png

South Alderney: 04:15

Alles is wel met een camera genomen omdat social club bij mij zo lang duurt, dus hopelijk is het goed genoeg zo.

De volgende 2 komen als records zijn gezien en opgenomen, want het past niet meer. Zit al op 4.8MB v/d 5MB

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. Ik zal je records morgen toevoegen (of als Jacky dit ziet mag hij dit ook doen), ik zit nu namelijk op de laptop en dat is niet handig werken. ^^<<<

Oké duidelijk dacht dat ik in het volgende bericht weer 5Mb tot me beschikking had, was dus niet zo :puh:

Bewerkt: door GTARM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Blijkbaar ben ik het beste in 2-wheel stunts. :)

longest2wheelstunt.png

Sorry dubbelpost, ging wat mis.

>>> Door Guardian1980: Kan gebeuren, daarvoor heb ik mijn gereedschapskist ;) Ik heb je afbeelding ook even zichtbaar gemaakt.<<<

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...