Jump to content

Kan ik de 100% nog halen?


TZG

Recommended Posts

Ik heb de storyline al meerdere malen uitgespeeld en heb alle keren voor 'revenge' gekozen. Maar deze keer koos ik voor 'deal' gekozen. Waar ik niet bij nadacht is dat roman doodging. Ik moet voor de 100% met alle vrienden alle activiteiten gedaan hebben. Maar roman is dood, dus ik denk dat ik geen 100% meer kan halen. Klopt dit?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GLENNEKE12

    34

  • PrioX

    20

  • TahR78

    2

  • TZG

    1

Top Posters In This Topic

ik heb gehoord dat je sommige bonus missies ook moet doen om de 100% te halen. heb het spel zelf ook gespeeld maar ben pas op 50% ofzo. speel zelf dus nog de gewone storyline

Zijn geen bonus missies maar zijmissies ;) Dat is van verschillende opdrachtgevers en moet je inderdaad ook halen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb voor ook voor deal gekozen en ik heb wel gewoon 100%.

dus het kan wel.

zou trouwens ook wel raar zijn want omdat je dan de verkeerde beslissing hebt gemaakt kan je moet je het spel helemaal opnieuw spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 years later...

Hoi allemaal. Ik heb gta 4 nu 92,17 procent uit gespeeld. Maar ik heb alles gedaan van dat spel. Maar nu heb ik een vraagje mijn vrienden zijn ook allemaal 100%. Alleen nu is mijn vraag moet ik per vriend alle activiteiten doen met hen. Wand ik ik heb alleen eten en drinken gedaan bij mijn vrienden voor het behalen van 100%. Moet ik alles doen?. Wand ik heb races 9 compleet duiven 200 ook compleet random missies ook allemaal. Wand anders had ik die trofee niet gewonnen van alles hé. Kunnen jullie me helpen aub. Groetjes glenn. 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, GLENNEKE12 zei:

Hoi allemaal. Ik heb gta 4 nu 92,17 procent uit gespeeld. Maar ik heb alles gedaan van dat spel. Maar nu heb ik een vraagje mijn vrienden zijn ook allemaal 100%. Alleen nu is mijn vraag moet ik per vriend alle activiteiten doen met hen. Wand ik ik heb alleen eten en drinken gedaan bij mijn vrienden voor het behalen van 100%. Moet ik alles doen?. Wand ik heb races 9 compleet duiven 200 ook compleet random missies ook allemaal. Wand anders had ik die trofee niet gewonnen van alles hé. Kunnen jullie me helpen aub. Groetjes glenn. 

Hoi Glenn,

 

Alle vrienden hebben verschillende activiteiten die meetellen voor de 100%, en die je dus ook moet doen. Op deze pagina staat een compleet overzicht van hetgeen wat je moet doen. Onderaan staat beschreven welke activiteiten je per vriend moet voltooien. 

Link to comment
Delen op andere websites

16 minuten geleden, PrioX zei:

Hoi Glenn,

 

Alle vrienden hebben verschillende activiteiten die meetellen voor de 100%, en die je dus ook moet doen. Op deze pagina staat een compleet overzicht van hetgeen wat je moet doen. Onderaan staat beschreven welke activiteiten je per vriend moet voltooien. 

Ik heb nu 98,75 % ik weet niet wat doen. Ik heb alles gedaan? . 

Link to comment
Delen op andere websites

30 minuten geleden, PrioX zei:

Hoi Glenn,

 

Alle vrienden hebben verschillende activiteiten die meetellen voor de 100%, en die je dus ook moet doen. Op deze pagina staat een compleet overzicht van hetgeen wat je moet doen. Onderaan staat beschreven welke activiteiten je per vriend moet voltooien. 

Ik mag toch 3 activiteiten achter elkaar doen hé zo als pool en darts en bowling?. 

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, PrioX zei:

Ja dit is mogelijk :) 

Ik heb alles gedaan van het spel. Ik zal mischien eens proberen per vriend alles te doen niet allemaal tegelijk maar 1 voor 1 van vrienden he eerste brucie af maken dan roman en zo voort. Of zou er toch nog iets zijn iets anders? 

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, GLENNEKE12 zei:

Ik heb alles gedaan van het spel. Ik zal mischien eens proberen per vriend alles te doen niet allemaal tegelijk maar 1 voor 1 van vrienden he eerste brucie af maken dan roman en zo voort. Of zou er toch nog iets zijn iets anders? 

Het is sowieso verstandig om het nu allemaal een voor een te doen. Zo kun je niet iets per ongeluk vergeten. Verder zou ik ook eens in het statistieken menu kijken en de eerder gegeven pagina erbij houden. Zo kun je vergelijken wat je eventueel vergeten bent. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...