Jump to content

Kan ik de 100% nog halen?


TZG

Recommended Posts

2 uur geleden, GLENNEKE12 zei:

Je hebt gelijk pistol 44 helpt goed.maar bij die missie van Yusuf moet je een apc los schieten van een hekicopter. In 4 keer. Maar als ik met sniper op die haak richt en ik schiet dan mis ik hem. Op de console is dat raak hoe komt dat.? 

Je moet hierbij heel precies zijn, echt tips kan ik je niet geven. Maar in de onderstaande laten ze het zien. Het is dus ook gewoon geluk hebben. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GLENNEKE12

    34

  • PrioX

    20

  • TahR78

    2

  • TZG

    1

Top Posters In This Topic

3 uur geleden, PrioX zei:

Je moet hierbij heel precies zijn, echt tips kan ik je niet geven. Maar in de onderstaande laten ze het zien. Het is dus ook gewoon geluk hebben. 

 

 

Die mission going deep is ook niet simpel vknd ik voor u aquaracy groetjes 

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, PrioX zei:

Je moet hierbij heel precies zijn, echt tips kan ik je niet geven. Maar in de onderstaande laten ze het zien. Het is dus ook gewoon geluk hebben. 

 

 

Het is mij gelukt he. Alle missies op 100% thanks weeral voor de informatie. Groetjes 

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, PrioX zei:

Netjes hoor, gefeliciteerd! Ik weet nog wel dat ik echt heel lang ben bezig geweest met de laatste missie. Die kreeg ik ook maar niet op 100%. :P 

Die laatste had ik na 2 pogingen. Moeilijkste was met die tank los schieten. 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, GLENNEKE12 zei:

Die laatste had ik na 2 pogingen. Moeilijkste was met die tank los schieten. 

Weet jij of alle base jumps voledig 100% voltooid moeten zijn. Voor het spel 100% te kunnen behalen.? Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

21 minuten geleden, GLENNEKE12 zei:

Weet jij of alle base jumps voledig 100% voltooid moeten zijn. Voor het spel 100% te kunnen behalen.? Groetjes

Ik geloof dat je ze gewoon allemaal moet voltooien, niet 100%. 

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, PrioX zei:

Ik geloof dat je ze gewoon allemaal moet voltooien, niet 100%. 

Die bus stop is ook moeilijk hé. Dansen met die vrouwen en dan bus stop ik geraak er maar niet bij bus stop

Link to comment
Delen op andere websites

Op 15-4-2020 om 23:37, GLENNEKE12 zei:

Die bus stop is ook moeilijk hé. Dansen met die vrouwen en dan bus stop ik geraak er maar niet bij bus stop

Weet jij of dat je je missie bij gta tlad opnieuw kan spelen. Als je compleet story. Voor bv een trofee te behalen van 60 bikers van af kloppen. Of zijn er races met motors als je free roam speelt.? 

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, GLENNEKE12 zei:

Weet jij of dat je je missie bij gta tlad opnieuw kan spelen. Als je compleet story. Voor bv een trofee te behalen van 60 bikers van af kloppen. Of zijn er races met motors als je free roam speelt.? 

De missies zijn niet zoals op TBoGT opnieuw te spelen zonder helemaal opnieuw te beginnen. De trofee waar jij het over hebt kun je ook voltooien na het uitspelen van de story.

Na de missie ''Liberty City Choppers'' kun je races in de freemode spelen. De trofee is daar makkelijk in te behalen. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 17-4-2020 om 19:39, PrioX zei:

De missies zijn niet zoals op TBoGT opnieuw te spelen zonder helemaal opnieuw te beginnen. De trofee waar jij het over hebt kun je ook voltooien na het uitspelen van de story.

Na de missie ''Liberty City Choppers'' kun je races in de freemode spelen. De trofee is daar makkelijk in te behalen. 

 

Gisteren na veel pogingen toch maar gewonnen van dat kooi gevechten. In gta tbogt. Was redelijk moeilijk. Groetjes 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 17-4-2020 om 19:39, PrioX zei:

De missies zijn niet zoals op TBoGT opnieuw te spelen zonder helemaal opnieuw te beginnen. De trofee waar jij het over hebt kun je ook voltooien na het uitspelen van de story.

Na de missie ''Liberty City Choppers'' kun je races in de freemode spelen. De trofee is daar makkelijk in te behalen. 

 

 

Voilà héb tbogt nu ook 100% maar ik wil even henriqeu en Armando hun respect nog 100% willen hebben hoe moet dat.? 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, GLENNEKE12 zei:

Voilà héb tbogt nu ook 100% maar ik wil even henriqeu en Armando hun respect nog 100% willen hebben hoe moet dat.? 

Netjes, gefeliciteerd! Ga je nu ook voor The Lost and Damned? 

 

Om de respect van je vrienden omhoog te krijgen moet je gewoon met hun opstap gaan en hun telefoontjes aannemen wanneer ze bellen. Hoe vaker je dit doet, des te hoger zal het respect worden. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Netjes, gefeliciteerd! Ga je nu ook voor The Lost and Damned? 

 

Om de respect van je vrienden omhoog te krijgen moet je gewoon met hun opstap gaan en hun telefoontjes aannemen wanneer ze bellen. Hoe vaker je dit doet, des te hoger zal het respect worden. 

Ah OK is goed en Dankje en ja die ga ik idd ook 100% behalen 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 19-4-2020 om 22:23, GLENNEKE12 zei:

Ah OK is goed en Dankje en ja die ga ik idd ook 100% behalen 

Als ik 12 races heb compleet in tlad kan ik dan nog races doen voor die trofee van 69 bikers van hun motor slaan.? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...