Jump to content

[GFX] Nike Shoe Challenge - Stemtopic


.Levi.

Nike Shoe Challenge - Stemtopic  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft volgens jou het beste design gemaakt?

    • zamg0d1
      2
    • Forumrunner
      1
    • Kai-ShockWave
      9
    • Jon-asses
      21
    • -Matthijs-
      23


Recommended Posts

Nike Shoe Challenge

Hier komen alle deelnemers te staan die zich hebben ingeschreven voor de Nike Shoe Challenge. Zodra de deadline voorbij is zal in dit topic een poll komen met daarin alle deelnemers om op te stemmen. Jullie zullen het merken als er gestemd kan worden.

Stemmen gaat dus via een Poll. Reacties op deelnemers als het stemmen is begonnen mogen gepost worden in dit topic.

Deelnemers

Deelnemer 1: zamg0d1

post-1925-1240681632.png

Klik hier voor grotere versie.

Deelnemer 2: Forumrunner

post-1925-1240681642.png

Klik hier voor grotere versie.

Deelnemer 3: Kai-ShockWave

post-1925-1240681649.png

Klik hier voor grotere versie.

Deelnemer 4: Jon-asses

post-1925-1240681657.png

Klik hier voor grotere versie.

Deelnemer 5: -Matthijs-

post-1925-1241643744.png

Klik hier voor grotere versie.

Bewerkt: door .Levi.
Poll aangemaakt voor het stemmen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Beste leden van het Graphics forum en misschien ook nog daar omheen! De eerste challenge genaamd Nike Shoe Challenge is voorbij en kan helaas niet meer aan mee worden gedaan. De deelnemers staan klaar, alleen hebben we nog de stemmen nodig om er een winnaar uit te krijgen. Aan alle kandidaten, heel veel succes in deze challenge en bedankt voor het deelnemen! Houdt Commercial Touch in de gaten want nieuwe challenges komen eraan!

Geef je stem doormiddel van een vote in de poll op de naam van de kandidaat waarvan jij vindt dat die gene het mooiste ontwerp heeft gemaakt.

Reacties op deelnemers als het stemmen is begonnen mogen gepost worden in dit topic.

Stemmen t/m 29 mei!

Link to comment
Delen op andere websites

Deadline: 15 mei. Maar dat was blijkbaar gister ofzo? Bij mij is het vandaag 15 mei, maar blijkbaar leef je in de toekomst. :puh: Had toch niet gewonnen.

In ieder geval. Ik heb gestemd op -Matthijs-, om het volgende. Zijn effecten zijn gewoon top, maar er gebeurt ook nog iets. Het heeft een duidelijk thema. De versie van Jon-asses ziet er ook mooi uit, maar het heeft verder niet zo veel. De large-art van Kai-Shockwave vind ik erg origineel en leuk, maar ik vind de stoerdere art van -Matthijs- dus iets specialer.

Die van zamg0d1 en Forumrunner zijn ook leuk, maar het kan niet toppen aan de rest, vind ik. Misschien dat jullie er wat meer tijd in moeten steken, om een beter resultaat te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uiteindelijk gestemd op Kai-ShockWave.

Matthijs heeft een hele gafe outcome, in zo'n race stijl. Echt knap hoe je de Nike schoen in zo'n race stijl hebt omgetoverd. Dan Jon-assas, ook zeker niet mis, er zitten hele mooie effecten in. zamg0d1 en Forumrunner ook niet verkeerd, al straalt de overige deelnemers met hun art toch net even wat meer uit. Maar mijn stem is toch uitgegaan naar Kai-ShockWave, eigenlijk sprak zijn Large Art mij al meteen aan. Het straalt echt lente uit en prachtige fleurige kleuren. Je hebt de Nike schoen op een goede manier weten te plaatsen, in die zin is het plaatje helemaal compleet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deadline: 15 mei. Maar dat was blijkbaar gister ofzo? Bij mij is het vandaag 15 mei, maar blijkbaar leef je in de toekomst. :puh: Had toch niet gewonnen.

Ik kan me je verwarring voorstellen. Dit zullen we bij de volgende deadline duidelijk(er) vermelden (tot of t/m), zodat het voor iedereen helemaal helder is. Schroom overigens niet om eens een keer mee te doen, want dat komt een challenge alleen maar ten goede! Bedankt voor je reactie en feedback!

Laat ik dan ook direct maar verklappen op wie ik gestemd heb: Jon-asses. Kai-ShockWave, jou design is vrolijk en origineel, maar ik mis een gevoel (laten we zeggen de X-factor), dat Jon-asses wel bij mij weet te creëren. Desondanks, chapeau voor de frisse insteek van het ontwerp. Forumrunner en zamg0d1 schieten in mijn ogen helaas te kort. Misschien dat jullie kunnen knallen in een challenge waar een ander product centraal staat. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze allemaal heel erg mooi en de keuze was moeilijk, maar ik kies toch voor die van -Matthijs-. Een heel erg originele ontwerp als je het mij vraagt. Als de kleuren passen gewoon prachtig bij elkaar en de race style, dat is gewoon ongelooflijk hoe je van een Nike Schoen een Muscle Schoen hebt gemaakt. Als ik een tweede stem zou mogen uitbrengen, dan zou hij gaan naar Jon-asses, maar die van -Matthijs- vind ik gewoon prachtig! -Matthijs-, KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook gestemd op -Matthijs-.

Een geweldige creatie dat komt vooral door die mooie duistere kleuren.

En die Nike in het perfecte race stijl aangepast.

De andere creaties waren ook erg mooi maar deze was toch wel het best.

Ik zou niet weten hoe die dat nou doet door die motor van een auto in een schoen te zetten.

Proficiat!

(Het zou ook erg leuk zijn als hier een tutorial over kwam)

Link to comment
Delen op andere websites

IK heb voor -Matthijs- gekozen omdat hij dezelfde naam heeft als mij!

Nee even sirieus hij heeft zo'n vet muscle car achtig gevoel derin gestopt met die hood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Jon-asses, niet zozeer vanwege het ontwerp maar hij heeft simpelweg de mooiste Nike schoen gebruikt in zijn ontwerp, ik vind die andere schoenen niet zo mooi namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een start voor deze eerste challenge!

Na 14 dagen tijd gehad om te stemmen zijn we er eindelijk uit. De winnaar van de eerste challenge, genaamd Nike Shoe Challenge is geworden -Matthijs-! :dans: Van harte gefeliciteerd met je overwinning. Jij kwam met het meest unieke design wat de kijker op jou deed stemmen. Dik verdiende overwinning met daarbij 3 extra punten voor in de Ranking. -Matthijs- pakt de eerste challenge overwinning!

Wij danken alle kandidaten voor hun deelname en ingezonden designs, maar natuurlijk ook de fanatieke stemmers die ervoor gezorgd hebben dat het zo spannend werd! Jon-asses zat erg dicht bij de overwinning, maar wist helaas net niet genoeg stemmen binnen te krijgen. Jullie hebben erg je best gedaan. Wij hopen dat jullie genoten hebben van deze eerste challenge en in de toekomst nog vaak zullen meedoen.

Zie het Commercial Touch topic voor meer info over de aankomende challenge(s).

p.s. reacties mogen in dit topic worden gepost.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...