Jump to content

free runners


maarte41

Recommended Posts

Eidos heeft Free Running aangekondigd! Dit zal de eerste game zijn die gebaseerd is op het urban fenomeen ‘parkour’. Parkour, ook wel eens The Art of Movement genoemd, is eigenlijk minder een sport maar meer a way of life! Degene die deze sport beoefent, gekend als Free Runners of Traceurs gebruiken om het even welke omgeving om hun sport in uit te oefenen.

Het lijkt een beetje op Tony Hawk, maar dan wel zonder een Skateboard. Gewoon je eigen lichaam en de omgeving! Zo zal je lopen, springen en klimmen over obstakels en dat op de meest vloeiende en indrukwekkende manier!

Matt Sansom, executive producer bij Core Design zei het volgende:

’After seeing these guys perform their amazing moves, we just knew we had to make it into a game. Working with Sébastien, Urban Freeflow and the other traceurs has been an amazing experience and hopefully people will feel the same buzz when playing the game. Free Running offers authentic, intense excitement which is true to the spirit and art of parkour.’

Deze game mag je verwachten op je PSP. En om je alvast een beeld te geven van deze game, krijg hier de eerste screens en een filmpje dat je hier kan bekijken!

bron:gunk.be

Dit ziet er wel een leuk spel uit. :D

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een erg originele game, dat zeker.

Ik vraag me alleen af hoelang de gameplay meegaat.

Lijkt me wel leuk om een beetje rond te springen door een stad :rolleyes: .

Nu maar hopen dat het een beetje goed afgewerkt word.

Eigenlijk gewoon een soort Real Life Platform game :)

freerunning200505121004435113b.jpg

freerunning200505121004452767l.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel een vette game, ik heb dat free running ook wel is op discovery channel gezien, dat ziet er echt gevaarlijk uit, maar ook erg spannend als je het zelf kan.

Het lijkt me wel wat, alleen ik zou niet weten hoelang de levensduur van dat spel zal worden, ik denk als je er erg in geinterreseerd ben dat het spel je langer blijft boeien dan wanneer je dat niet bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...