Jump to content

3d modelling gta iv! het kan!


graafschap.b

Recommended Posts

Als ik het zo lees, is het nog steeds een exporter, en niet een importer. Je kan dus wel 3d models uit 't spel in 3ds max zetten, maar niet vanuit 3ds max in het spel..

Je kan ze dus wel bewerken, maar niet in-game zetten denk ik.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het zo lees, is het nog steeds een exporter, en niet een importer. Je kan dus wel 3d models uit 't spel in 3ds max zetten, maar niet vanuit 3ds max in het spel..

Je kan ze dus wel bewerken, maar niet in-game zetten denk ik.

je kan wel geijk hebben want ik heb het zelf nog niet getest en zo.

iets te veel werk en ben nog bezig in het wapen/water/en ped script

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het zo lees, is het nog steeds een exporter, en niet een importer. Je kan dus wel 3d models uit 't spel in 3ds max zetten, maar niet vanuit 3ds max in het spel..

Je kan ze dus wel bewerken, maar niet in-game zetten denk ik.

Als men eenmaal weet hoe je de models eruit kan halen, zal het ook niet lang meer duren voordat men door heeft hoe je ze er weer in kan zetten, denk ik. :Y Een importer zal dus niet lang meer op zich laten wachten...

Link to comment
Delen op andere websites

Eh,

1: Senneken, je zegt het precies omgekeerd, het is juist een importer, en geen exporter, je import het model naar het programma, en export vanuit het programma, (dus niet andersom dat je import naar het spel en export vanuit het spel ofzo, want zo zeg je dat niet)..

en

2: Het is al heel lang mogelijk om IV voertuigen te importeren, namelijk met het importscript dat in Zmodeler V2.2.0 zit, te downloaden op www.zmodeler2.com, je moet hem alleen wel even registreren om gebruik te kunnen maken van welk importscript dan ook. Voor 3dsmax is er ook al een hele tijd geleden een script gemaakt(dacht ik tenminste) om te kunnen importeren. Naar ik weet(ik ben niet helemaal up to date) is het nog niet mogelijk ook te exporteren.

Ik ga zelf binnenkort een paar auto's van GTA IV helemaal aanpassen zodat ze er in SA goed uit zien, en ze dan voor GLD gebruiken.

Overigens zijn zo'n beetje alle auto's en nog wat andere voertuigen uit IV al in SA gezet, ookal zijn dat gewoon straight conversions. Dat wil dus zeggen dat ze gewoon de IV bodytextures en IV banden textures en alles gebruiken, wat er, vind ik, in SA minder goed uit ziet dan de standaard SA textures. (Je moet maar even googlen als je die wagens in SA wil hebben, zijn niet moeilijk te vinden.)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Eh,

1: Senneken, je zegt het precies omgekeerd, het is juist een importer, en geen exporter, je import het model naar het programma, en export vanuit het programma, (dus niet andersom dat je import naar het spel en export vanuit het spel ofzo, want zo zeg je dat niet)..

Wat doet dat er nou toe, ik zeg hoe ik het opvat en het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer. Jij bekijkt het alsof je het import in 3ds, ik bekijk het alsof ik het export uit de game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...