Jump to content

3 vraagjes


fulltime PSPer

Recommended Posts

Ik ben net China town wars beginnen spelen, maar dat is dan met de DS van men neef dus de console en de game zijn niet van mij... Ik heb echt nog maar 5 minuutjes gespeeld want ik mocht z'n DS niet even lenen (en dat snap ik wel).

Nu heb ik enkele vragen, namelijk deze 3:

1. Is het de moeite waard om een nintendo DS te kopen, enkel voor GTA:CW? Wat zijn de leuke dingen in het spel, wat is er nu zo anders aan zoals de andere gta's (behalve dat hij een ander perspectief heeft)?

2. Ik heb gelezen dat je weer 2 pistols kunt dragen zoals in San Andreas. Hoe werkt dat dan? Zijn er weer pistol skills in het spel? Kan je dan met de 2 pistols op 1 doel schieten, of hoe zit dat allemaal?

3. Hoe zit dat met die Sniper Rifle, als je daarmee richt? Krijg je dan echt je vizier op je scherm of komt dat op je touch-screen?

alvast bedankt,

fulltime PSPer :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net China town wars beginnen spelen, maar dat is dan met de DS van men neef dus de console en de game zijn niet van mij... Ik heb echt nog maar 5 minuutjes gespeeld want ik mocht z'n DS niet even lenen (en dat snap ik wel).

Nu heb ik enkele vragen, namelijk deze 3:

1. Is het de moeite waard om een nintendo DS te kopen, enkel voor GTA:CW? Wat zijn de leuke dingen in het spel, wat is er nu zo anders aan zoals de andere gta's (behalve dat hij een ander perspectief heeft)?

2. Ik heb gelezen dat je weer 2 pistols kunt dragen zoals in San Andreas. Hoe werkt dat dan? Zijn er weer pistol skills in het spel? Kan je dan met de 2 pistols op 1 doel schieten, of hoe zit dat allemaal?

3. Hoe zit dat met die Sniper Rifle, als je daarmee richt? Krijg je dan echt je vizier op je scherm of komt dat op je touch-screen?

alvast bedankt,

fulltime PSPer :cya:

1.Als je helemaal alleen voor China TowN wars koopt.

Dan zou ik het niet doen maar kijk is of er nog andere games zijn op DS die je bevallen. ;)

2.Hoe je aan een tweede revolver komt weet ik niet juist ik had er gewoon ineens 2 vast ik denkt dat dat is als je zoveel munitie hebt en dan kan je de 2 revolvers op 1 iemand laten schieten.

3. De sniper rifle gebruik je alleen maar in 2 missies: "Oversights" en de andere weet ik niet meer buiten deze missies kan je ze niet gebruiken. :N

Je krijgt dan een boven aanzicht op je touch screen en met de pijltjes toetsen moet je bewegen.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Is het de moeite waard om een nintendo DS te kopen, enkel voor GTA:CW? Wat zijn de leuke dingen in het spel, wat is er nu zo anders aan zoals de andere gta's (behalve dat hij een ander perspectief heeft)?

fulltime PSPer :cya:

GTA:CW is hét excuus om een DS te kopen, maar zoals EOTR al zei is het wel handig om te kijken of er nog andere games zijn die je interesseren. En aangezien je fulltime PSPer bent ...

Wat anders is:

- De handel in drugs. Het perfecte excuus om een beetje rond te toeren. Scoren, een geinteresseerde dealer zoeken, en de dope voor vette winst verkopen.

- De PDA. Routeplanner, e-mail, online Ammu Nation, drugs info, opties, etc. in één makkelijk te bedienen app.

- Op de één of andere manier is het compacter. Je bent minder zomaar een beetje aan het klooien, want er is altijd wel iets te doen. Zoals de drugs handel maar ook de gebruikelijke taxi, politie en brandweer missies, rampages, random ontmoetingen, bussen van Ammu Nation of de concurrentie overvallen, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Voor alleen ChinaTown Wars hoef je geen DS te betalen, alhoewel er ook nog hele leuke spelletjes zijn op de DS, denk bijvoorbeeld aan Mario Kart. ;)

2. Volgens mij als je goed richt met een pistool (zonder lock R-trigger) dan zal je er na een lange tijd twee beschickbaar krijgen.

3. Dat komt op je touch-screen scherm. :)

Link to comment
Delen op andere websites

3. De sniper rifle gebruik je alleen maar in 2 missies: "Oversights" en de andere weet ik niet meer.

Bedoel je de missie One shot one kill niet?Daar moet je die ene gast vermoorden vanuit dat appartement met die Spniper Rifle en dan je wanted level kwijtraken.

:cya:

Corneria

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net China town wars beginnen spelen, maar dat is dan met de DS van men neef dus de console en de game zijn niet van mij... Ik heb echt nog maar 5 minuutjes gespeeld want ik mocht z'n DS niet even lenen (en dat snap ik wel).

Nu heb ik enkele vragen, namelijk deze 3:

1. Is het de moeite waard om een nintendo DS te kopen, enkel voor GTA:CW? Wat zijn de leuke dingen in het spel, wat is er nu zo anders aan zoals de andere gta's (behalve dat hij een ander perspectief heeft)?

2. Ik heb gelezen dat je weer 2 pistols kunt dragen zoals in San Andreas. Hoe werkt dat dan? Zijn er weer pistol skills in het spel? Kan je dan met de 2 pistols op 1 doel schieten, of hoe zit dat allemaal?

3. Hoe zit dat met die Sniper Rifle, als je daarmee richt? Krijg je dan echt je vizier op je scherm of komt dat op je touch-screen?

alvast bedankt,

fulltime PSPer :cya:

Even over 2. De twee revolvers moet je apart kopen. Het is niet zo dat je bijvoorbeeld zonder richten moet schieten, of veel ammo moet verzamelen. Je moet ze juist apart krijgen.
Link to comment
Delen op andere websites

3. De sniper rifle gebruik je alleen maar in 2 missies: "Oversights" en de andere weet ik niet meer.

Bedoel je de missie One shot one kill niet?Daar moet je die ene gast vermoorden vanuit dat appartement met die Spniper Rifle en dan je wanted level kwijtraken.

:cya:

Corneria

Ja die bedoel ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 5 maanden later...

Bedankt allemaal voor de antwoorden :tu:

enkel over vraag 1 moet ik nog eens goed nadenken, maar dat is mijn probleem

Fulltime PSPer :cya:

Waarschijnlijk had je het al door , maar GTA CW komt toch op de PSP uit ? Dus , je kan hem daarop kopen (logisch :bonk: )

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal voor de antwoorden :tu:

enkel over vraag 1 moet ik nog eens goed nadenken, maar dat is mijn probleem

Fulltime PSPer :cya:

Waarschijnlijk had je het al door , maar GTA CW komt toch op de PSP uit ? Dus , je kan hem daarop kopen (logisch :bonk: )

Die post is van een tijd geleden. Toen was dat nog niet bekend :puh: .

Edit: Aangezien dit topic oud is hoop ik dat het word gesloten/verwijderd?? :slotje:

Bewerkt: door DingKing
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...