Jump to content

Maps Nodig


NL-Matthew-NL

Recommended Posts

Hallo, ik heb even op WikiGTA gekeken voor vindplaatsen enzo, maar mijn printer print de snap maps alleen blanco uit, dus zonder die aangeefstippen.

Misschien kan iemand mij vertellen hoe je het print MET aangeefstippen of misschien kan iemand mij een(paar) links sturen naar een PRINTBARE map met aangeefstippen(ofzoiets).

Ik zoek:

De wapens in de vuilnisbakken(het liefst met wat voor een wapen er in zit.)

Security Camera's.

Safehouses.

Drugdealers.

Rampages.

Random Characters.

The Guardian Lions.

Ik weet dat ik veel vraag maar ik zoek een map (met het liefst alles wat hierboven staat erop) of allemaal appart(mij maakt het niet zo veel uit)

Ik heb wel een paar maps gevonden maar die maps zijn zo groot dat ik 6 paginas moet uitprinten voor het geheel.

Iets niet duidelijk? stuur me een BP. :Y

Matthew _O_

>>> Door Svenie: Verplaatst naar WikiGTA forum <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Maak gebruik van de print vriendelijke versies van de kaarten. Deze zijn zwart/wit en gebruiken dus minder inkt.

Je hoeft niet te selecteren wat je wilt printen. Onze website zorgt er direct voor dat enkel de belangrijke dingen worden uitgeprint en dat menu's/reclame niet mee komen.

Voor meer afdruktips zie: http://nl.wikigta.org/wiki/WikiGTA:Afdrukken

Link to comment
Delen op andere websites

Maak gebruik van de print vriendelijke versies van de kaarten. Deze zijn zwart/wit en gebruiken dus minder inkt.

Je hoeft niet te selecteren wat je wilt printen. Onze website zorgt er direct voor dat enkel de belangrijke dingen worden uitgeprint en dat menu's/reclame niet mee komen.

Voor meer afdruktips zie: http://nl.wikigta.org/wiki/WikiGTA:Afdrukken

Alle printvriendelijke versies van GTA: CW mappen doen het niet.

Ik krijg dan een pagina met opties om dingen optezoeken.

Maar ik heb alleen de map nodig meer niet.

Matthew

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat sommige printvriendelijke plattegronden nog niet beschikbaar zijn. Als er naar een (nog) niet bestaande pagina wordt gelinkt, is de link ook altijd roodkleurig, zoals ook hier het geval is. (Zie ook de WikiGTA FAQ)

Maar je kunt natuurlijk ook altijd even een screenshot maken van de plattegrond (Door middel van de 'PrtSc' toets op je toetsenbord), deze opslaan, en vervolgens uitprinten. Dit kost iets meer tijd en moeite, maar is in principe

een prima alternatief voor in de tussentijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat sommige printvriendelijke plattegronden nog niet beschikbaar zijn. Als er naar een (nog) niet bestaande pagina wordt gelinkt, is de link ook altijd roodkleurig, zoals ook hier het geval is. (Zie ook de WikiGTA FAQ)

Maar je kunt natuurlijk ook altijd even een screenshot maken van de plattegrond (Door middel van de 'PrtSc' toets op je toetsenbord), deze opslaan, en vervolgens uitprinten. Dit kost iets meer tijd en moeite, maar is in principe

een prima alternatief voor in de tussentijd.

Bedankt, die PrtScn is wel handig maar mijn printer z'n inktcartridge is op dus ik kan niks beginnen op moment :N

Maar ik zal het z.s.m doen zodra de inkt cartridge weer gevuld is :Y

Matthew

Bewerkt: door NL-Matthew-NL
Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat sommige printvriendelijke plattegronden nog niet beschikbaar zijn. Als er naar een (nog) niet bestaande pagina wordt gelinkt, is de link ook altijd roodkleurig, zoals ook hier het geval is. (Zie ook de WikiGTA FAQ)

Maar je kunt natuurlijk ook altijd even een screenshot maken van de plattegrond (Door middel van de 'PrtSc' toets op je toetsenbord), deze opslaan, en vervolgens uitprinten. Dit kost iets meer tijd en moeite, maar is in principe

een prima alternatief voor in de tussentijd.

Bedankt, die PrtScn is wel handig maar mijn printer z'n inktcartridge is op dus ik kan niks beginnen op moment :N

Maar ik zal het z.s.m doen zodra de inkt cartridge weer gevuld is :Y

Matthew

En dan kun je het bijv. in Paint (Windows) openen en dan alles wat je wil uitprinten eruit 'knippen' en de rest deleten.

Daarna in Word plakken en ze zo groot maken als je maar wilt...Zo kun je inkt besparen op de grote en op dingen die je toch niet wilt uitpriten

Stanboy96

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat sommige printvriendelijke plattegronden nog niet beschikbaar zijn. Als er naar een (nog) niet bestaande pagina wordt gelinkt, is de link ook altijd roodkleurig, zoals ook hier het geval is. (Zie ook de WikiGTA FAQ)

Ik snap niet waarom jullie te lui zijn code als:

<MapPoints>
[
IMAGEURL
IMAGEURL2
10
200
0.014105171975
-0.008989824183
5.809850000000
54.997352777778
]
{
POSITION
POSITION2
http://URL/
TITLE
}
</MapPoints>

te kopieren voor een printvriendelijke pagina :D

Bewerkt: door NTAuthority
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...