Jump to content

MODS GTA IV hoe werkt SPARK IV?


GTA_IV_MAN

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit pas een beetje met MODS te spelen maar ik snap er geloof ik nog niet zo veel van...

Ik heb een mod om wagens anderen kleuren te geven gedownload maar ik weet nattuurlijk niet hoe ik deze erin krijg...

dit staat er alleen aan engelse uitleg:

With the SPARK's we import all FILES into vehicles.img, which is located in the folder of ~GTAIV~\pc\models\cdimages\…

Nou ga ik dan naar die gtaiv\pc\models\cdimages en dan vechicles.img daar moet ik dan 2 keer op klikken en krijg ik een nieuw venster geopend van spark iv.

Dan moet ik geloof ik de mod openen van die voertuigen te veranderen maar als ik in die map wil kijken staat hij er niet bij??

Doe ik dit wel goed wat doe ik fout?

Alvast bedankt antwoorden zijn altijd welkom :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zit pas een beetje met MODS te spelen maar ik snap er geloof ik nog niet zo veel van...

Ik heb een mod om wagens anderen kleuren te geven gedownload maar ik weet nattuurlijk niet hoe ik deze erin krijg...

dit staat er alleen aan engelse uitleg:

With the SPARK's we import all FILES into vehicles.img, which is located in the folder of ~GTAIV~\pc\models\cdimages\…

Nou ga ik dan naar die gtaiv\pc\models\cdimages en dan vechicles.img daar moet ik dan 2 keer op klikken en krijg ik een nieuw venster geopend van spark iv.

Dan moet ik geloof ik de mod openen van die voertuigen te veranderen maar als ik in die map wil kijken staat hij er niet bij??

Doe ik dit wel goed wat doe ik fout?

Alvast bedankt antwoorden zijn altijd welkom :tu:

Eigenlijk is het heel simpel hoor, maar je moet effe de truck weghebben! ;) je doet het volgende:

1) Open Spark IV

2) Ga naar "gtaiv\pc\models\cdimages en dan vechicles.img" zoals vermeld in readme (dus dubbelklik vehicles.img om te openen)

3) Klik op "import" en ga naar de locatie waar je gedownloade files staan, selecteer ze allemaal en importeer

4) Klik op "Save"

5) Klik op "Rebuild"

Klaar! ;)

wtc

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou dus het rare ik kan die files helemaal niet vinden als ik de map van de mod die ik wil hebben aanklik staat hij er niet bij...

Hoe kan dit hebben jullie dit ook?

Bewerkt: door GTA_IV_MAN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...